logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odcienie Zdrowia - wsparcie w chorobach przewlekłych w kampanii Teva

  PR 05.11.2024, przeczytano 317 razy
ilustracja

W każdej chorobie, zwłaszcza przewlekłej, która staje się częścią życia pacjentów i ich opiekunów, ważne jest wsparcie i zrozumienie. Taka idea przyświeca projektowi Odcienie Zdrowia, przedstawiającemu prawdziwe historie chorych osób. W październiku 2024 r. Teva Pharmaceuticals rozpoczęła kampanię, która dzięki 4 wyjątkowym spotom zwraca uwagę na Odcienie Zdrowia i wyjątkowe wsparcie dla pacjentów, jakie zapewnia ta platforma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odcienie-zdrowia---wsparcie-w-chorobach-przewleklych-w-kampanii-teva,406355,artykul.html

Odcienie Zdrowia to stworzona przez firmę Teva platforma wsparcia dla osób żyjących z chorobami przewlekłymi. Zawiera historie pacjentów i ich opiekunów – prawdziwych ludzi, którzy sami cierpią na choroby przewlekłe. Dzięki temu oferowane w serwisie wskazówki i wsparcie są autentyczne i pełne zrozumienia.

W nowej kampanii Teva podkreśla właśnie te zalety platformy - opowiadają o niej cztery filmy, zaadaptowane na polski rynek, zapewniające pacjentów, że Odcienie Zdrowia oferują wsparcie innym od osób, które doświadczyły tych samych schorzeń. Trzy spoty skupiają się na chorobach przewlekłych, jakimi są: migrena, astma i zaburzenia psychiczne, podczas gdy czwarty wyjaśnia, czym jest serwis Odcienie Zdrowia.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Nowa kampania Odcieni Zdrowia przedstawia ludzkie historie, przemawiające do pacjentów na poziomie osobistym i jednocześnie wyjaśnia, jak działa nasz serwis. Filmy opowiadają historie, z którymi można się utożsamiać, w wrażliwy i lekki sposób doradzając, jak można przeżywać codzienność z przewlekłą chorobą w sposób mniej dotkliwy - wyjaśnia Patrycja Brandt, koordynatorka projektu Odcienie Zdrowia w Teva Pharmaceuticals Polska.

W każdym ze spotów w pierwszych momentach słychać przyjacielskie pukanie w ekran - to „doradca” Odcieni Zdrowia, który zwraca się do widzów. Płynne przejścia kamery budują zainteresowanie odbiorców, a historie zachowują odpowiednią równowagę między lekką formą a powagą problemu, jakim jest życia z przewlekłą chorobą.

Kampania Odcieni Zdrowia pokazuje, jak często małe zmiany, np. inna fryzura, otwarta komunikacja czy umiejętność zaopiekowania się sobą, a także duża uważność na swoje potrzeby, mają ogromne znaczenie w akceptacji życia z chorobą przewlekłą.

Spoty poświęcone Odcieniom Zdrowia można zobaczyć od października 2024 r w mediach społecznościowych, na stronie teva.pl, a także w ramach innych działań promocyjnych i edukacyjnych Tevy. Kampania powstała dzięki współpracy Teva Pharmaceuticals i agencji VCCP Health, produkcja: Girl&Bear, reżyseria spotów: Lauren Midwinter. Jej polska wersja jest adaptacją materiałów globalnych.

Platforma Odcienie Zdrowia, dostępna pod adresem https://www.teva.pl/odcienie-zdrowia/, oferuje porady dotyczące również innych obszarów terapeutycznych niż przedstawione w spotacj - jak choroby neurologiczne, kardiologiczne czy POChP. Stale się rozwija niosąc wsparcie a także budując społeczność pacjentów, którzy są sobie życzliwi. Publikacje ze zbioru Odcienie Zdrowia zapewniają wsparcie chorującym, m.in. dzięki wymianie doświadczeń, a dodatkowo dają też wyobrażenie ich otoczeniu: rodzinie, przyjaciołom, bliskim czy dalszym znajomym, jak wygląda życie z ich dolegliwościami. Do historii oraz społeczności osób cierpiących na choroby przewlekłe można też dotrzeć poprzez profil Odcienie Zdrowia na Facebooku https://www.facebook.com/odcieniezdrowia

 Linki do spotów:

Źródło: Teva Pharmaceuticals

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy...
Dziewczyny pomagają na Movember
Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.
Oranżada Hellena Party z kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla...
Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764