logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Odcisk od kołnierzyka

Strona 1/2  1 2

| 06.04.2018 20:04

Robię poliestrowe koszulki sportowe. Używam folii flex firmy Forever. 160 stopni, 35 sekund, docisk 5-6 w 10 stopniowej skali. Koszulki mają kołnierzyki i haftowane logo przez co materiał nie jest równomierny i w tych miejscach pojawiają się odciski. Nie schodzi to po praniu. Zmienia się odcień, materiał staje się jakby błyszczący (podobnie gdy żelazkiem przejedziemy zbyt wysoką temp. po sztucznym materiale po prawej stronie). Zepsułam już dwie koszulki i zrezygnowałam. Co radzicie?

brak ikonki
?

Polska
wiadomości: 2
w Signs.pl od 06.04.2018
IP: 188.146.38.XXX

| 07.04.2018 11:04

Skoro nie umieszczasz grafiki na haftowanym miejscu, a obok to koszulkę załaduj do prasy tak, aby miejsce z haftem było poza prasą.

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Kielce
wiadomości: 1158
w Signs.pl od 03.11.2008
IP: 89.64.9.XXX

| 07.04.2018 12:04

Dziekuję za odpowiedź. Haft znajduje się z przodu, a napis robię z tyłu na tej samej wysokości i mi to "przebija". Kołnierzyki (szycia) też są takie głębokie, że ciężko je umieścić poza prasą. Materiał jest taki delikatny, że wszystkie nierówności zaznacza. Oglądałam różne filmy na YouTube i nie znalazłam rozwiązania. Są co prawda prasy, na których da się rozdzielić jedną warstwę koszulki od drugiej, ale nie u mnie. Co można włożyć w środek żeby wygładzić materiał? Może być sklejka? I wtedy np. zmniejszyć docisk?

brak ikonki
?

Polska
wiadomości: 2
w Signs.pl od 06.04.2018
IP: 188.146.3.XXX

| 07.04.2018 14:04

co można włożyć w środek żeby wygładzić materiał?


np. zwykły papier

avatar użytkownika
+ + + + +

3miasto
wiadomości: 361
w Signs.pl od 24.01.2009
IP: 77.254.40.XXX

| 08.04.2018 09:04

A dlaczego w Twojej prasie nie da się rozdzielić dwóch warstw koszulki? Nie możesz naciągnąć koszulki na blat roboczy tak, by plecy koszulki były na tym blacie a przód pod blatem?

brak ikonki
+ +

lubelskie
wiadomości: 81
w Signs.pl od 31.05.2015
IP: 78.131.236.XXX

| 08.04.2018 10:04

Naciągasz koszulkę na blat, a jeżeli jest za mała to wkładasz w środek kilka kartek papieru ksero, tekturę litą.
Mnie dosyć dobrze sprawdzała się przekładka z cienkiej płyty hdf
( panelu podłogowego ) oklejonej grubą bawełną.

brak ikonki
+ + + + +

śląsk
wiadomości: 665
w Signs.pl od 20.02.2014
IP: 2.162.102.XXX

| 09.04.2018 11:04

Gąbkę od tapicera owiniętą papierem do pieczenia wkładasz w środek koszulki i działasz.

-----------------
cactusic

avatar użytkownika
+ + + +

Gdańsk
wiadomości: 121
w Signs.pl od 15.02.2005
IP: 85.222.86.XXX

| 09.04.2018 13:04

Nie wiem czy znajdziesz w PL ale ktoś powinien mieć : Teflon Pillow

http://www.mdpsupplies.ie/stahlsteflonpillows.asp

avatar użytkownika
+ + +

ireland
wiadomości: 119
w Signs.pl od 04.11.2006
IP: 95.83.243.XXX

| 18.06.2018 14:06

Mam podobny problem z koszulka piłkarska która chciałem zrobić dla mojego młodszego kuzyna tylko że ze zwykłym papierem sublimacyjnym. Po wyciągnięciu z prasy na koszulce odbija nawet zarys papieru robi wgniecenia którego nie można rozprasowac z powrotem i koszulka robi się błyszcząca/przypalona na innych sztucznych materiałach nie miałem tego problemu. Jakiej temperatury używacie? Albo gdzie jeszcze może tkwić problem

brak ikonki
+

Murzasichle
wiadomości: 10
w Signs.pl od 11.10.2016
IP: 188.146.39.XXX

| 21.06.2018 09:06

w szczecinie maja takie poduszki pokryte teflonem do 150 stopni wszystko jest ok ale jak robisz na nich sublimacje 180 stopni to się niszczą (gąbka ze środka robi się sprasowana) ale pod flexa jak najbardziej polecam.

brak ikonki
+

Wałcz
wiadomości: 6
w Signs.pl od 13.12.2017
IP: 94.254.128.XXX
Strona 1/2  1 2
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764