logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Odcisk po wgrzewaniu folii flex na materiał

| 30.12.2021 13:12

Witam,
Mam problem z moją prasą(model HP230C-1). Korzystam z folii flex. Prasa zostawia wyraźny odcisk na koszulkach po wgrzaniu materiału. Próbowałem już zmieniać nacisk, temperaturę, dawałem papier do pieczenia pomiędzy koszulkę a płytę grzewczą, ale wszystkie te rzeczy nie zadziałały. Dodam, że aktualnie pracuję na czarnych bawełnianych koszulkach polo, na których ślad jest bardzo widoczny i nie jestem w stanie kontynuować pracy. Czy ktoś mógłby coś poradzić, bo już ręce opadają..
Podsyłam zdjęcie.

Miniaturka

brak ikonki
?

Wrocław
wiadomości: 3
w Signs.pl od 30.12.2021
IP: 37.30.117.XXX

| 30.12.2021 16:12

Przecież to znika po 1 dniu.

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Ostrowiec Świętokrzyski
wiadomości: 1320
w Signs.pl od 20.06.2017
IP: 5.173.148.XXX

| 30.12.2021 21:12

Przełóż papierem do pieczenia, ale generalnie- znika po 1 dniu

brak ikonki
+ + + +

Gdańsk
wiadomości: 422
w Signs.pl od 23.08.2016
IP: 85.237.190.XXX

| 03.01.2022 11:01

Po kilku dniach ślad dalej jest widoczny. Jakieś pomysły ?

brak ikonki
?

Wrocław
wiadomości: 3
w Signs.pl od 30.12.2021
IP: 37.30.96.XXX

| 03.01.2022 14:01

Po praniu znika.

avatar użytkownika
+ + + +

Kraków
wiadomości: 181
w Signs.pl od 21.03.2008
IP: 83.26.200.XXX

| 03.01.2022 19:01

Jaka temp i czas wgrzewania?

brak ikonki
+ + + + + + + +

WLKP
wiadomości: 1268
w Signs.pl od 26.10.2008
IP: 81.161.192.XXX

| 04.01.2022 15:01

160 stopni i 15 sek tak jak producent folii rekomenduje.

brak ikonki
?

Wrocław
wiadomości: 3
w Signs.pl od 30.12.2021
IP: 37.30.96.XXX

| 04.01.2022 16:01

Zrób 140-145 stopni.

brak ikonki
+ + +

Suche Beskidzka
wiadomości: 235
w Signs.pl od 30.10.2016
IP: 45.90.1.XXX

| 04.01.2022 19:01

Co prawda sam zrobiłem masę różnych koszulek - i faktycznie, przychylam się do tego, że zaraz to znika. Ale - mam dwie poliestrowe koszulki, robione z 10 lat temu u kogoś - i ślad jest widoczny do tej pory. Już nie pytajcie, czemu mam koszulki sprzed 10 lat - jak są sprawne, to co będę wyrzucał :-)

avatar użytkownika
+ + + + +

Myszyniec
wiadomości: 396
w Signs.pl od 21.10.2010
IP: 5.173.26.XXX

| 07.01.2022 16:01

Ja u siebie rozwiązałem to w ten sposób, że dokupiłem dolny blat 38x30 cm i zrobiłem w piance wycięcie tak, by chowały się guziki w polówkach i zamki w bluzach. I wtedy powierzchnia docisku jest większa i się nie robi odcisk. W Twoim przypadku spróbowałbym zmniejszyć nacisk, bo wygląda że ciśniesz konkretnie

brak ikonki
+ +

lubelskie
wiadomości: 83
w Signs.pl od 31.05.2015
IP: 37.120.211.XXX
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764