logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oddaj parawan i przejdź na Ty! - akcja marki Tyskie

  PR 08.08.2019, przeczytano 635 razy
ilustracjastrzałka

Kolejna niestandardowa akcja marki Tyskie ponownie pokazuje, że niewiele potrzeba, aby otworzyć Polaków na siebie i zachęcić ich do nawiązania nowych znajomości. Nietypowy eksperyment, przeprowadzony nad polskim morzem, pomógł plażowiczom zwinąć parawany i przejść na „Ty” z ludźmi, którzy znajdują się tuż obok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oddaj-parawan-i-przejdz-na-ty%21---akcja-marki-tyskie,383523,artykul.html

Z czym kojarzą nam się polskie plaże? Relaks, odpoczynek, piasek. To nasze pierwsze pozytywne skojarzenia. Zaraz po nich pojawia się jednak kolejne – parawany. Pierwotnie służyły za ochronę przed wiatrem i dawały  gwarancję intymności w  przestrzeni publicznej. W praktyce to punkt zapalny, utwierdzający nas w przekonaniu, że jesteśmy podzieleni. Co jednak by się stało, gdyby wszyscy plażowicze na jeden dzień pozbyli się kolorowych płacht materiałów? Czy jeszcze potrafimy zostawić wolną przestrzeń i otworzyć się na nieznajomych? Nietypowy eksperyment marki Tyskie pokazuje, że jeszcze nie wszystko stracone. I „odgrodzone”!

Tyskie wybrało się na jedną z polskich pięknych plaż i postawiło nietypowy obiekt. Kolosalny parawan górujący nad plażowiczami. Jego celem było zwrócenie uwagi na absurdalny kierunek w jakim zmierza „parawaning”. Po pierwszych konsternacjach, przyszedł czas na odsłonięcie całej prawdy. Zza wielkiego parawanu, Tyskie odsłoniło pop – up bar z niecodzienną promocją – Tyskie za parawan. Każdy plażowicz mógł oddać swój parawan, a w zamian otrzymywał zimne piwo Tyskie. Akcję szybko podchwycili plażowicze, którzy tłumnie ruszyli nie tylko z parawanami, ale także z kocami czy dmuchanymi flamingami. W celu ułatwienia kontaktu, wokół baru pojawiła się strefa spotkań, którą aż do zachodu słońca wypełniał gwar nieznajomych sobie jeszcze kilka godzin temu ludzi. Polskie wybrzeże wypełniła pozytywna fala znajomości, a przejście na Ty stało się faktem.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

To kolejny już eksperyment społeczny, w którym Tyskie stara się wkroczyć tam, gdzie Polacy czują się podzieleni i anonimowi. Pierwszym tego przykładem był bar w windzie w jednym z polskich blokowisk. Sąsiedzi mieszkający od lat przez ścianę mogli wreszcie, dzięki Tyskiej Windzie, poznać się po raz pierwszy w życiu. Następnie Tyskie postawiło na poznanie się w kamienicy. W tym celu, mieszkańcy kamienicy wywiesili za oknami i balkonami banery z imionami.

Żyjemy szybko, wręcz pędzimy, a do tego kontakty międzyludzkie mają coraz częściej charakter elektroniczny. To może nas dodatkowo oddalać od siebie. Ale Polacy wbrew pozorom są bardzo otwarci na innych. Potrzebujemy czasami jednak pewnych impulsów czy zachęt do tego. Usuwajmy zatem wszelkie niepotrzebne bariery między ludźmi. Dosłownie i w przenośni – mówi psycholog społeczny dr Konrad Maj.

Tyskie pokazało, że jeśli chodzi o przejście na Ty, to nawet parawany nam nie straszne. A jeden dzień bez parawanu, może być początkiem nowych znajomości. Eksperyment zrealizowany przez Tyskie w ramach kampanii „Przejdźmy na TY” można zobaczyć na facebook.com/tyskie/videos/

Za działania związane z kampanią odpowiadają: Kreacja: GONG, Bardzo, Dom produkcyjny: Sputnik Studio, Reżyseria: Karolina Lewicka, Dom mediowy: Zenith, Agencja PR: Tailor Made PR

Źródło: Kompania Piwowarska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Rusza nowa intensywna kampania wspierająca kategorię czekolad marki Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną...
Canon: Spotkajmy się na Remadays
Na lutowych Targach Reklamy i Druku RemaDays zaprezentujemy najszybsze na rynku drukarki oraz urządzenie z atrakcyjną funkcją matowego lub błyszczącego wykończenia – zapowiada Canon Polska. W Strefie Canon nie zabraknie także interesujących pokazów i możliwości spotkania z ekspertami marki.
LMC z nową odsłoną kampanii promującej Pracę za Rogiem
Ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii promującej należącą do LMC aplikację mobilną Praca za Rogiem. To innowacyjne rozwiązanie rekrutacyjne służy do wyszukiwania ofert pracy oraz kandydatów z wykorzystaniem kryterium odległości oraz poziomu wynagrodzenia. Autorem zdjęć do spotu jest Mac ‘Dronksy’ Poschwald – jeden z najlepszych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764