logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odeszli.pl – serwis ze wspomnieniami zmarłych

  PR 29.07.2020, przeczytano 2029 razy

Serwis, który pozwala wspomnieć wyjątkowych ludzi i pielęgnować pamięć o nich, a jednocześnie poradnik, pomagający uporządkować najistotniejsze sprawy w niełatwym okresie żałoby po bliskich – to Odeszli.pl, nowe miejsce w sieci przygotowane przez zespół „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl. Od 28 lipca 2020 r. serwis jest dostępny w tradycyjnej i mobilnej wersji.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odeszli.pl-%E2%80%93-serwis-ze-wspomnieniami-zmarlych,387931,artykul.html

- Odeszli.pl jest wyjątkowym miejscem, w którym można się zatrzymać i wspomnieć znane zmarłe osoby. Przygotowaliśmy również poradniki, które pomogą naszym użytkownikom uporządkować swoje życie na wypadek śmierci oraz przejść przez okres żałoby. To trudne, ale bardzo istotne i poszukiwane przez czytelników tematy, dlatego postanowiliśmy zebrać je w jednym miejscu, tworząc swoiste kompendium  - mówi Joanna Kozieł, dyrektor ds. rozwoju biznesu w „Gazecie Wyborczej”.  

Na Odeszli.pl internauci mogą znaleźć wspomnienia znanych osób, m.in. ze świata kultury, sportu czy nauki. Strony im poświęcone – Miejsca Pamięci przedstawiają ich sylwetki i dokonania, opisane przez dziennikarzy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl, a także zdjęcia wykonane m.in. przez fotoreporterów Agencji Gazeta. Jako pierwsze wyświetlane są wspomnienia niedawno zmarłych osób; opisy innych postaci pomaga znaleźć specjalna wyszukiwarka.  

Drugą, równie istotną częścią Odeszli.pl jest Poradnik z artykułami redakcyjnymi dotyczącymi 3 zagadnień. W sekcji Zanim się pożegnasz można znaleźć teksty poświęcone m.in. temu, czy i kiedy myślimy o śmierci, a także czynionym przez niektórych przygotowaniom, jak np. spisywaniu testamentu. Ostatnia droga to praktyczna sekcja, która będzie pomocna osobom szukającym informacji m.in. o organizacji pogrzebu, także w czasie pandemii, czy możliwości otrzymania zasiłku pogrzebowego. Natomiast w sekcji Życie po stracie dostępne są porady np. jak radzić sobie po odejściu bliskiej osoby i jak rozmawiać o śmierci z dziećmi.  

- Szczególnym sposobem na utrzymanie więzi z bliską osobą, która od nas odeszła, jest pamięć o niej, dlatego już niedługo każdy będzie mógł stworzyć Miejsce Pamięci bliskich zmarłych i dzięki temu wracać do wspomnień i pięknych chwil z nimi. Rozwijając Odeszli.pl, będziemy też regularnie rozszerzać część redakcyjną z poradnikami, aby nieść konkretną pomoc naszym odbiorcom w trudnych chwilach - dodaje Joanna Kozieł.

W serwisie Odeszli.pl, działającym w ramach Wyborcza.pl, ale dostępnym dla wszystkich internautów, są wyświetlane nieliczne, subtelne reklamy. Serwis ma delikatną kolorystykę, a we wspomnieniach o zmarłych będzie można dopasować tło zgodnie z zainteresowaniami czy zawodem zmarłej osoby.   

Projekt przygotował dział rozwoju produktu „Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl, a za strategię produktową, koncepcję UX oraz projekt graficzny wraz z brandingiem serwisu odpowiadała Agencja Artegence.

Serwis jest dostępny w sieci w wersji tradycyjnej i mobilnej od 28 lipca br.

Start Odeszli.pl będą wspierać: autopromocja na łamach „Gazety Wyborczej” i jej magazynów, zwłaszcza „Ale Historii”, oraz na Wyborcza.pl, a także promocja w internecie i stacjach radiowych. Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół promocji „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764