logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odkabluj się! - konkurs HP

  PR 19.03.2012, przeczytano 987 razy
ilustracjastrzałka
HP Officejet Pro 8600

Gdyby ułożyć w linii prostej wijące sie po mieszkaniu lub firmie wszystkie kable i kabelki, mógłby powstać odcinek o długości nawet kilkudziesięciu metrów. Dość zerknąć za telewizor. Miedziane wężowisko, bez którego, owszem, życie byłoby uciążliwe, ale współczesna, mobilna technologia krok po kroku daje nowe możliwości, kreując nowy krajobraz. Przykładem jest bezpłatna usługa HP ePrint, dzięki której można zdalnie drukować teksty i zdjęcia przez wysłanie wiadomości email. Nie ma przy tym znaczenia, skąd drukujemy. Drukarka HP może stać w Lublinie, a osoba drukująca w Dublinie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odkabluj-sie%21---konkurs-hp,15012,artykul.html

Podobnych zastosowań, jakie daje mobilna technologia jest więcej. Jedynym ograniczeniem jest ludzka wyobraźnia. Im bardziej fantazyjna, tym lepiej.Powód jest prosty. Wyobraź sobie, że zostałeś szeryfem swojej ulicy, okolicy albo wielkiego miasta. Co chciałbyś w nim zmienić i unowocześnić, wiedząc już, jakie możliwości daje np. mobilna technologia drukowania? Dzięki HP ePrint, na przykład, możesz wypełnić na smartphonie i zdalnie wydrukować formularz zakupowy, będący jednocześnie fakturą dla zleceniodawcy. W identyczny sposób na lotniskach, dworcach kolejowych lub autobusowych drukujesz mapy i ciekawostki o miejscach, w które się udajesz służbowo lub na wakacje – powietrznymi autostradami, ponad bajecznymi drapaczami, wzdłuż biometrycznych reklam.

- W tym konkursie zwracamy się do wszystkich kreatywnych osób, by przysyłały swoje pomysły, innowacyjne plany transformacji najbliższego otoczenia w postaci dokumentacji fotograficznej lub rysunkowej. Generalnie: śmiałe idee, które za pomocą nowych technologii, mogą nam wszystkim ułatwić życie zarówno w urzędzie, na poczcie, w komunikacji miejskiej czy na lotnisku, jak i w prywatnym życiu – mówi Izabela Sulima, Consumer Marketing Manager HP Polska.

Inspiracją może być nie tylko wspomniana technologia mobilnego drukowania HP ePrint, ale też wyposażone w nią innowacyjne urządzenie wielofunkcyjne HP Officejet Pro 8600 eAIO, które w połączeniu z oryginalnymi tuszami HP XL umożliwia generowanie kolorowych wydruków profesjonalnej jakości nawet o 50 proc. taniej niż urządzenia laserowe. Atutem jest też ogromna szybkość drukowania, a także kilka praktycznych funkcjonalności, umożliwiających m.in. faksowanie, drukowanie formularzy, dwustronnych ulotek, czy zdjęć bez marginesów. Dzięki intuicyjnemu ekranowi dotykowemu sterowanie kluczowymi zadaniami (np. skanowanie dokumentów bezpośrednio do komputera, poczty e-mail lub folderu sieciowego) jest przy tym proste i intuicyjne.

I bynajmniej nie jest to scena science-fiction, ale rzeczywistość, która jest jednocześnie świadectwem ciągłego postępu i rozwoju otaczających nas technologii. – Kiedy w latach 60. XIX w. na dnie Oceanu Atlantyckiego ułożono kabel telegraficzny, społeczność Anglii i Ameryki wpadła w zachwyt. Informacje docierały z jednego kontynenty na drugi w kilkanaście minut. Wcześniej potrzeba było na to 10 dni. Tyle bowiem trwał rejs statków. Dzisiaj mało kto o tym pamięta, choć kolorowe kable wciąż wiją się pod naszymi nogami. Ale HP ePrint wespół z innymi mobilnymi technologiami ten krajobraz zmienia.

Jak i Gdzie? To też zależy od Was i Waszych pomysłów utrwalonych na fotografiach lub rysunkach, które można przesyłać na adres konkursHP(at)finelife.pl. Pomysły z duża dawką nowoczesnych technologii i dobrego humoru – będą premiowane publikacjami w magazynie fineLIFE.pl.

Dla dwóch najlepszych kreacji czeką wyjątkowe nagrody: urządzenia wielofunkcyjne HP Officejet Pro 8600, które będą przyznane w kategoriach:

  • Praca indywidualne
  • Praca zbiorowa


Więcej informacji o konkursie na: http://www.finelife.pl/#/sections/toc_finehome/?p=0

Źródło: HP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764