logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odkryj kuchnię na nowo – kampania marki Amica

  PR 20.05.2019, przeczytano 2045 razy
ilustracjastrzałka

Nowoczesne sprzęty AGD pełne są programów i gadżeciarskich rozwiązań, które nie zawsze ułatwiają życie. Marka Amica wdraża więc linię sprzętów kuchennych do zabudowy, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby i  jest zaprojektowana w oparciu o obserwacje, badania i testy sprzętu w domach użytkowników. O odkrywaniu kuchni na nowo i czerpaniu z niej tego, co najlepsze, opowiadają emocjonalne spoty Martyny Iwańskiej – zdobywczyni YACHa w kategorii najlepsza reżyseria, wyróżnionej przez magazyn F5 na liście 10. najlepiej zapowiadających się reżyserów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odkryj-kuchnie-na-nowo-%E2%80%93-kampania-marki-amica,382533,artykul.html

Blisko 70 lat doświadczenia to wystarczający czas, by poznać, jak zmieniają się oczekiwania konsumentów względem sprzętu AGD. Wiedza zdobyta dzięki badaniom etnograficznym w domach użytkowników, a także partnerstwo ogólnopolskiego projektu Agory Zaprojektowane Po Ludzku, przysłużyły się twórcom sprzętów i nowej kampanii marki Amica.

- Amica oferuje przemyślane, życiowe rozwiązania, które wspierają ludzi każdego dnia, „przeprowadzając” klienta po zawiłościach oferty sprzętu AGD. Podchodzimy do naszych klientów w sposób zindywidualizowany, który rozumie ich potrzeby. Teraz także w komunikacji chcemy być bliżej użytkowników naszego sprzętu, ponieważ kuchnia jest centrum życia każdej rodziny, a urządzenia AGD, które towarzyszą i służą przez lata, mają ułatwiać codzienność, a nie ją niepotrzebnie komplikować – mówi Paweł Rydz, dyrektor ds. marketingu Grupy Amica.

Najnowsze spoty są dynamiczną i zabawną historią odkrywania nowego – zarówno metaforycznego poznawania siebie w nowej roli, jak i działania nieznanych, bo nieużywanych do tej pory, sprzętów kuchennych. Bohater jako słomiany wdowiec, za sprawą sprzętu Amica odnajduje w sobie pasję do gotowania. Urządzenia towarzyszące mu w codziennym życiu sprawiają, że coś, co do niedawna było kulinarnym Mount Everestem, staje się dla niego źródłem radości i satysfakcji. Innowacje produktowe Amica pomagają mu odkryć kuchnię na nowo i zaskoczyć swoją wybrankę serca nowymi umiejętnościami.

- W komunikacji koncentrujemy się szczególnie na dwóch innowacyjnych produktach, które zapewniają przełomowe w branży udogodnienia: pierwszym jest  piekarnik z funkcją OpenUp! z jedynym takim rozwiązaniem na rynku jakim są automatycznie otwierane drzwi (wystarczy delikatnie dotknąć uchwytu piekarnika, a drzwi otworzą się same). Nowa konstrukcja piekarnika zapewnia także doskonałą jakość pieczenia, a to wszystko dzięki Amica BakingPro System, czyli perfekcyjnej dystrybucji ciepła i utrzymywaniu stabilnej temperatury w całym piekarniku, w trakcie całego procesu pieczenia. Ma on również bardzo pożądaną funkcję - najszybszy na rynku nagrzew piekarnika (150⁰C w 3 minuty). Drugim „bohaterem” kampanii jest okap z funkcją Touchless, dający unikatową na rynku funkcję sterowania okapem za pomocą gestów – mówi Joanna Lewandowska, strategiczny menedżer ds. komunikacji  marki Amica.

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 20 maja i będzie trwała praktycznie do końca roku. Oparta jest na stworzonym spocie 30” (one video) oraz billboardach sponsorskich dotyczących piekarników, okapów, kuchni i zmywarek. Swoim zasięgiem obejmie stacje ogólnopolskie, tematyczne,  oraz VOD Dodatkowo działania wsparte są taktyczną obecnością przy festiwalu Polsat SuperHit Festiwal. Za  planowanie i zakup kampanii telewizyjnej  odpowiada dom mediowy Phd Media Direction. Wsparcie zapewni bardzo intensywna kampania internetowa (wideo i banerowa),  radiowa (akcja specjalna i spoty) oraz prasowa w mediach wnętrzarskich. Za koncepcję i realizację materiałów do kampanii odpowiada Change Serviceplan., za produkcję  filmu i billboardów sponsorskich odpowiedzialny jest dom produkcyjny Neverest, zaś planowaniem i zakupem mediów digital (display, social, video online) zajął się dom mediowy Value Media. Amica zaplanowała również swoją obecność na nośnikach typu outdoor: z innowacyjnym drukiem soczewkowym na wiatach przystankowych AMS, nośnikami digital wielkiego formatu na dworcu centralnym w Warszawie oraz w Katowicach a także w przestrzeni na autostradzie na trasie Poznań-Warszawa i Kraków. Współpracą PR zajmuje się agencja Q&ACommunications.

Źródło: Amica Wronki S.A.

www.amica.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764