logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odkryj kuchnię na nowo – kampania marki Amica

  PR 20.05.2019, przeczytano 656 razy
ilustracjastrzałka

Nowoczesne sprzęty AGD pełne są programów i gadżeciarskich rozwiązań, które nie zawsze ułatwiają życie. Marka Amica wdraża więc linię sprzętów kuchennych do zabudowy, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby i  jest zaprojektowana w oparciu o obserwacje, badania i testy sprzętu w domach użytkowników. O odkrywaniu kuchni na nowo i czerpaniu z niej tego, co najlepsze, opowiadają emocjonalne spoty Martyny Iwańskiej – zdobywczyni YACHa w kategorii najlepsza reżyseria, wyróżnionej przez magazyn F5 na liście 10. najlepiej zapowiadających się reżyserów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odkryj-kuchnie-na-nowo-%E2%80%93-kampania-marki-amica,382533,artykul.html

Blisko 70 lat doświadczenia to wystarczający czas, by poznać, jak zmieniają się oczekiwania konsumentów względem sprzętu AGD. Wiedza zdobyta dzięki badaniom etnograficznym w domach użytkowników, a także partnerstwo ogólnopolskiego projektu Agory Zaprojektowane Po Ludzku, przysłużyły się twórcom sprzętów i nowej kampanii marki Amica.

- Amica oferuje przemyślane, życiowe rozwiązania, które wspierają ludzi każdego dnia, „przeprowadzając” klienta po zawiłościach oferty sprzętu AGD. Podchodzimy do naszych klientów w sposób zindywidualizowany, który rozumie ich potrzeby. Teraz także w komunikacji chcemy być bliżej użytkowników naszego sprzętu, ponieważ kuchnia jest centrum życia każdej rodziny, a urządzenia AGD, które towarzyszą i służą przez lata, mają ułatwiać codzienność, a nie ją niepotrzebnie komplikować – mówi Paweł Rydz, dyrektor ds. marketingu Grupy Amica.

Najnowsze spoty są dynamiczną i zabawną historią odkrywania nowego – zarówno metaforycznego poznawania siebie w nowej roli, jak i działania nieznanych, bo nieużywanych do tej pory, sprzętów kuchennych. Bohater jako słomiany wdowiec, za sprawą sprzętu Amica odnajduje w sobie pasję do gotowania. Urządzenia towarzyszące mu w codziennym życiu sprawiają, że coś, co do niedawna było kulinarnym Mount Everestem, staje się dla niego źródłem radości i satysfakcji. Innowacje produktowe Amica pomagają mu odkryć kuchnię na nowo i zaskoczyć swoją wybrankę serca nowymi umiejętnościami.

- W komunikacji koncentrujemy się szczególnie na dwóch innowacyjnych produktach, które zapewniają przełomowe w branży udogodnienia: pierwszym jest  piekarnik z funkcją OpenUp! z jedynym takim rozwiązaniem na rynku jakim są automatycznie otwierane drzwi (wystarczy delikatnie dotknąć uchwytu piekarnika, a drzwi otworzą się same). Nowa konstrukcja piekarnika zapewnia także doskonałą jakość pieczenia, a to wszystko dzięki Amica BakingPro System, czyli perfekcyjnej dystrybucji ciepła i utrzymywaniu stabilnej temperatury w całym piekarniku, w trakcie całego procesu pieczenia. Ma on również bardzo pożądaną funkcję - najszybszy na rynku nagrzew piekarnika (150⁰C w 3 minuty). Drugim „bohaterem” kampanii jest okap z funkcją Touchless, dający unikatową na rynku funkcję sterowania okapem za pomocą gestów – mówi Joanna Lewandowska, strategiczny menedżer ds. komunikacji  marki Amica.

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 20 maja i będzie trwała praktycznie do końca roku. Oparta jest na stworzonym spocie 30” (one video) oraz billboardach sponsorskich dotyczących piekarników, okapów, kuchni i zmywarek. Swoim zasięgiem obejmie stacje ogólnopolskie, tematyczne,  oraz VOD Dodatkowo działania wsparte są taktyczną obecnością przy festiwalu Polsat SuperHit Festiwal. Za  planowanie i zakup kampanii telewizyjnej  odpowiada dom mediowy Phd Media Direction. Wsparcie zapewni bardzo intensywna kampania internetowa (wideo i banerowa),  radiowa (akcja specjalna i spoty) oraz prasowa w mediach wnętrzarskich. Za koncepcję i realizację materiałów do kampanii odpowiada Change Serviceplan., za produkcję  filmu i billboardów sponsorskich odpowiedzialny jest dom produkcyjny Neverest, zaś planowaniem i zakupem mediów digital (display, social, video online) zajął się dom mediowy Value Media. Amica zaplanowała również swoją obecność na nośnikach typu outdoor: z innowacyjnym drukiem soczewkowym na wiatach przystankowych AMS, nośnikami digital wielkiego formatu na dworcu centralnym w Warszawie oraz w Katowicach a także w przestrzeni na autostradzie na trasie Poznań-Warszawa i Kraków. Współpracą PR zajmuje się agencja Q&ACommunications.

Źródło: Amica Wronki S.A.

www.amica.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mogik or magic? Motion Design Conference 2020
Gwiazdy motion designu tworzące czołówki do seriali Netfliksa czy HBO. Najważniejsi twórcy minionego roku z całego świata. Firmy produkujące oprogramowanie 3d oraz sprzęt dla motion designerów. To wszystko w ciągu dwóch dni konferencji i kreatywnych spotkań Auli Artis w Poznaniu.
Stratasys J8 – najbardziej zaawansowane technologicznie drukarki 3D na świecie
Technologia PolyJet jako jedyna metoda wytwarzania pozwala na wykonanie elementów z wielu materiałów i kolorów w jednym procesie. Drukarki 3D Stratasys J8 Series mogą drukować prototypy wyglądające dokładnie jak produkt końcowy. Dają niesamowite efekty wykończenia modelu, wyjątkową gładkość powierzchni i precyzję druku z warstwą o wysokości zaledwie 14...
Saloniki Kolportera są jednym z partnerów akcji „2 miliony Grześków do wygrania”. Klienci mogą korzystać z tej promocji aż do 30 kwietnia br.
Rusza nabór na 12. Bella Skyway Festival
To już pewne – 12. Bella Skyway Festival odbędzie się w dniach 18–23 sierpnia 2020 roku. Ponownie toruński zespół staromiejski rozbłyśnie magicznym blaskiem, a wszystko pod hasłem „Elementarne cząstki wolności”. Właśnie rozpoczyna się nabór, w ramach którego artyści mogą zgłaszać swoje pomysły na instalacje, projekcje i interaktywne świetlne działania. Warto się...
Odpowiedzialny Marketing – efekty samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci
Rada Reklamy od wielu lat stoi na straży najwyższych standardów komunikacji marketingowej.  Pomaga chronić konsumentów przed nieetycznymi i nieuczciwymi przekazami reklamowymi poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764