logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odkrywanie magii w kampanii Honor

  PR 26.04.2024, przeczytano 422 razy
ilustracja

Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje szerokie kanały komunikacji, takie jak telewizja, działania OOH, DOOH oraz Citylight, jak również kanały PR oraz Digital, w szczególności social media i YouTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odkrywanie-magii-w-kampanii-honor,404018,artykul.html

Odkryj magię

W ciągu ostatniego miesiąca HONOR przeprowadził w Polsce kompleksową kampanię, w której skład wchodziły działania PR, content marketing, reklamy telewizyjne, cyfrowe, zewnętrzne oraz komunikacja w mediach społecznościowych. Wszystkie jej aspekty skupiają się wokół hasła „Odkryj Magię”, które jest bezpośrednim nawiązaniem do wprowadzonych ostatnio do sprzedaży modeli smartfonów. W ten sposób marka chce zachęcić do sprawdzenia potencjału najnowszych urządzeń, które są napędzane przez magię nowoczesnych technologii. Pomagają one użytkownikom w codziennym życiu i ułatwiają korzystanie ze smartfonów. Celem kampanii jest zainspirowanie użytkowników do kreatywności, spontaniczności oraz odkrywania magicznych aspektów życia, które mogą zostać uchwycone za pomocą najnowszych rozwiązań w zakresie sztucznej inteligencji wszechobecnej w aparatach HONOR. Magia w końcu nie istnieje, dopóki jej nie doświadczymy, co odkrywamy w konkretnych momentach naszego życia.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Wyjątkowa premiera

Wśród tegorocznych premier z serii Magic 2024 znalazły się 3 nowe smartfony – najsmuklejszy, składany smartfon HONOR Magic V2, flagowy HONOR Magic6 Pro oraz budżetowy HONOR Magic6 Lite. Kampania rozpoczęła się w połowie marca, kiedy do mediów zaczęły trafiać materiały związane z nowymi produktami, a w social mediach marki pojawiło się wielkie odliczanie do premiery. Miała ona miejsce 4 kwietnia, a już dzień później do sprzedaży trafiły nowe urządzenia i wystartowała pełna kampania 360.

Premiery nowych urządzeń były wspierane przez intensywne działania PR – począwszy od targów MWC w Barcelonie, a skończywszy na polskim evencie premierowym, który odbył się w imponujących wnętrzach warszawskiego Muzeum Historii Polski. Podczas wydarzenia goście mieli okazję zapoznać się nie tylko z nowymi smartfonami, ale także wysłuchać interesującego panelu dyskusyjnego o połączeniu technologii, sztuki i designu z udziałem autorytetów z polskich i zagranicznych uczelni – dr hab. Aleksandry Przegalińskiej, dr. Tomka Rygalika oraz dr hab. Maryny Tomaszewskiej.

Inspiracją do jego powstania była współpraca marki HONOR ze znanym studiem projektowym Porsche Design. Premierze towarzyszyły również liczne recenzje nowych urządzeń, które zostały docenione przez polskie media technologiczne i zyskały wiele wyróżnień.

Intensywna kampania OOH

Materiały promujące nowe smartfony z serii HONOR Magic 2024 mogą zobaczyć m.in. mieszkańcy Warszawy. Reklamy znalazły się na przystankach komunikacji miejskiej oraz banerach, których łączna liczba wyniosła 300 lokalizacji w mieście. Kampania OOH składa się z wielkoformatowych powierzchni takich, jak chociażby nośnik premium Intercontinental w Warszawie, formatów Digital OOH w wielu miastach w całej Polsce, oraz intensywnych nośników Citylight.

Pozostałe kanały

Oprócz tego, działania marki HONOR przez cały czas trwania kampanii są widoczne w serwisach digitalowych, takich jak między innymi YouTube, gdzie istnieje duży potencjał na budowania świadomości marki.

„ Polska jest niezwykle ważnym rynkiem dla marki HONOR. Jest to jeden z niewielu krajów w całej Europie, gdzie inwestycje marki w lokalny rynek były tak zintensyfikowane w ostatnim czasie. Ostatni miesiąc poświęciliśmy na wzmożone działania 360’, dzięki którym chcieliśmy wzmocnić naszą pozycję wśród użytkowników, a także zbudować silną rozpoznawalność marki. Nasze najnowsze urządzenia, z ich magicznymi funkcjami stale przyciągają zainteresowanie kolejnych konsumentów i mediów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników kampanii i już wkrótce można spodziewać się kolejnych, równie intensywnych działań przy okazji nadchodzących premier ” - powiedziała Magdalena Chodkiewicz, PR & SM Communication Manager w Honor Polska .

Smartfon HONOR Magic6 Pro trafił do sprzedaży w cenie 5999 zł w ofercie na start sprzedaży w zestawie z tabletem HONOR Pad 8. Za składanego HONOR Magic V2 zapłacimy natomiast 8999 zł w zestawie z tabletem HONOR Pad 9. Promocja jest dostępna do 28 kwietnia lub do wyczerpania zapasów.

Agencje partnerskie wspierające działania marki HONOR w Polsce:

  • Agencja PR: Publicis Groupe
  • Agencja Social Media: Loyalty Point
  • Dom Mediowy: Wavemaker

Źródło: Honor

www.honor,com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ASICS wspiera sportowców w walce z hejtem
ASICS potwierdza swoje zaangażowanie we wspieranie zdrowia psychicznego sportowców poprzez nową inicjatywę, mającą na celu ochronę przed nękaniem i cyberprzemocą. W związku z badaniami przeprowadzonymi na Uniwersytecie Loughborough w Londynie, wykazującymi wzrost liczby sportowców doświadczających hejtu w Internecie, marka oferuje swoim ambasadorom dostęp do usług...
Empik wita w klubie – nowa platforma komunikacji
5 lipca Empik startuje z nową platformą marki i kampanią wizerunkową obejmującą szerokozasięgowe działania TV, radio, digital, media społecznościowe, OOH i direct marketing. Idea kreatywna „Witaj w klubie” jest silnie związana z tożsamością marki i bogatym dziedzictwem Empiku, który zaczynał swoją historię ponad 75 lat temu właśnie jako klub. A teraz – dzięki...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764