logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odliczamy ostatnie dni do startu Gdynia Design Days

   23.06.2022, przeczytano 269 razy
ilustracjastrzałka

Do otwarcia Gdynia Design Days zostało już nieco ponad tydzień, dlatego zebraliśmy dla Was podsumowanie tego, co będzie się działo podczas dziewięciu festiwalowych dni. Oto najważniejsze punkty programu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odliczamy-ostatnie-dni-do-startu-gdynia-design-days,396350,artykul.html

kilkanaście wystaw

Nieodłącznym punktem na festiwalowej mapie są wystawy, które w tym roku ponownie będą w pełni otwarte dla zwiedzających. Część z nich zlokalizowana będzie w budynkach PPNT Gdynia, a część w centrum Gdyni, dzięki czemu festiwalu nie da się nie zauważyć. W tym roku kilkanaście ekspozycji to kilkanaście spojrzeń na najbardziej aktualne tematy i wyzwania projektowe: komunikacja międzygatunkowa, nadmiar odpadów, projektowanie alternatywnych materiałów, poszukiwanie tożsamości w migrujących społeczeństwach, kryzys globalnych łańcuchów dostaw, czy nieznane zasoby Bałtyku – oto tylko niektóre z nich.

Dla tych którzy nie mogą odwiedzić Gdyni, od 2 lipca gotowy będzie wirtualny przewodnik po wystawach.

MANUBA kolekcja GDD

Od 2 lipca dostępna będzie również tegoroczna kolekcja MANUBA, będąca efektem rozważań nad rzeczywistością jako momentem przejścia, w którym stare metody pracy powoli przestają̨ działać, a nowe dopiero wyłaniają̨ się̨ na horyzoncie. Kolekcja stanowi propozycję trzech różnych alternatywnych ścieżek, którymi można podążać. Odpowiadać będą im 3 produkty. Każdy wyprodukowany w krótkiej serii 30 egzemplarzy. Dostępne będą w pop-up store w Muzeum Miasta Gdyni oraz sklepie internetowym.

wykłady i dyskusje

W tym roku czeka nas intensywny program wykładów i dyskusji, które odbywać będą się z udziałem publiczności w PPNT Gdynia. Grono ekspertów, nie tylko świata projektowego, ale także wielu innych dziedzin, będzie poruszać między innymi takie tematy, jak: projektowanie trwałych produktów, poszukiwanie rozwiązań ograniczających produkcję nowych przedmiotów, social design, legal design jako tworzenie narzędzi do wprowadzania zmian, Bałtyk jako możliwość zrewolucjonizowania rolnictwa, czy empatia w projektowaniu. To oczywiście tylko niektóre zagadnienia, zachęcamy do zapoznania się z pełnym programem. Wstęp na wszystkie wydarzenia jest bezpłatny, ale ze względu na ograniczoną ilość miejsc, obowiązują zapisy przez panel Moje GDD.

wydarzenia towarzyszące

To jednak nie wszystko. Festiwalowi towarzyszyć będzie bogaty program wydarzeń towarzyszących. W jego ramach skorzystać będzie można między innymi z warsztatów współorganizowanych z partnerami. Jako że letnia aura sprzyja spędzaniu czasu na powietrzu, dla uczestników przygotowano także bogatą ofertę merytorycznych spacerów: oprowadzań po wystawach, spotkań  z kuratorami, spacerów architektonicznych oraz spacer fotograficzny.

zapisz się już teraz na Moje GDD!

W tym roku wszystkie wydarzenia z programu odbywają się offline, w Gdyni. Obowiązują zapisy, a ilość miejsc jest ograniczona. Udział zadeklarować należy przez panel Moje GDD. Dla tych, którzy zrobią to do 1 lipca, przygotowano paczkę wyjątkowych niespodzianek. Jakich? O tym przekonają się zarejestrowani uczestnicy już 2 lipca, ale jedno możemy zdradzić już dziś – będzie warto.

Źródło: PPNT Gdynia | Centrum Designu

www.ppnt.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska
Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków
Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię ReWisła
Nadwiślańskie bulwary i warszawskie plaże – ulubione miejsca spacerów, spotkań i wypoczynku. Startuje kampania edukacyjna reWisła, która zachęca do tworzenia wspólnej przestrzeni w świadomy sposób i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki
Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764