logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odliczamy ostatnie dni do startu Gdynia Design Days

   23.06.2022, przeczytano 739 razy
ilustracjastrzałka

Do otwarcia Gdynia Design Days zostało już nieco ponad tydzień, dlatego zebraliśmy dla Was podsumowanie tego, co będzie się działo podczas dziewięciu festiwalowych dni. Oto najważniejsze punkty programu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odliczamy-ostatnie-dni-do-startu-gdynia-design-days,396350,artykul.html

kilkanaście wystaw

Nieodłącznym punktem na festiwalowej mapie są wystawy, które w tym roku ponownie będą w pełni otwarte dla zwiedzających. Część z nich zlokalizowana będzie w budynkach PPNT Gdynia, a część w centrum Gdyni, dzięki czemu festiwalu nie da się nie zauważyć. W tym roku kilkanaście ekspozycji to kilkanaście spojrzeń na najbardziej aktualne tematy i wyzwania projektowe: komunikacja międzygatunkowa, nadmiar odpadów, projektowanie alternatywnych materiałów, poszukiwanie tożsamości w migrujących społeczeństwach, kryzys globalnych łańcuchów dostaw, czy nieznane zasoby Bałtyku – oto tylko niektóre z nich.

Dla tych którzy nie mogą odwiedzić Gdyni, od 2 lipca gotowy będzie wirtualny przewodnik po wystawach.

MANUBA kolekcja GDD

Od 2 lipca dostępna będzie również tegoroczna kolekcja MANUBA, będąca efektem rozważań nad rzeczywistością jako momentem przejścia, w którym stare metody pracy powoli przestają̨ działać, a nowe dopiero wyłaniają̨ się̨ na horyzoncie. Kolekcja stanowi propozycję trzech różnych alternatywnych ścieżek, którymi można podążać. Odpowiadać będą im 3 produkty. Każdy wyprodukowany w krótkiej serii 30 egzemplarzy. Dostępne będą w pop-up store w Muzeum Miasta Gdyni oraz sklepie internetowym.

wykłady i dyskusje

W tym roku czeka nas intensywny program wykładów i dyskusji, które odbywać będą się z udziałem publiczności w PPNT Gdynia. Grono ekspertów, nie tylko świata projektowego, ale także wielu innych dziedzin, będzie poruszać między innymi takie tematy, jak: projektowanie trwałych produktów, poszukiwanie rozwiązań ograniczających produkcję nowych przedmiotów, social design, legal design jako tworzenie narzędzi do wprowadzania zmian, Bałtyk jako możliwość zrewolucjonizowania rolnictwa, czy empatia w projektowaniu. To oczywiście tylko niektóre zagadnienia, zachęcamy do zapoznania się z pełnym programem. Wstęp na wszystkie wydarzenia jest bezpłatny, ale ze względu na ograniczoną ilość miejsc, obowiązują zapisy przez panel Moje GDD.

wydarzenia towarzyszące

To jednak nie wszystko. Festiwalowi towarzyszyć będzie bogaty program wydarzeń towarzyszących. W jego ramach skorzystać będzie można między innymi z warsztatów współorganizowanych z partnerami. Jako że letnia aura sprzyja spędzaniu czasu na powietrzu, dla uczestników przygotowano także bogatą ofertę merytorycznych spacerów: oprowadzań po wystawach, spotkań  z kuratorami, spacerów architektonicznych oraz spacer fotograficzny.

zapisz się już teraz na Moje GDD!

W tym roku wszystkie wydarzenia z programu odbywają się offline, w Gdyni. Obowiązują zapisy, a ilość miejsc jest ograniczona. Udział zadeklarować należy przez panel Moje GDD. Dla tych, którzy zrobią to do 1 lipca, przygotowano paczkę wyjątkowych niespodzianek. Jakich? O tym przekonają się zarejestrowani uczestnicy już 2 lipca, ale jedno możemy zdradzić już dziś – będzie warto.

Źródło: PPNT Gdynia | Centrum Designu

www.ppnt.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764