logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odlotowe lato w RMF Classic

  PR 23.06.2022, przeczytano 207 razy

Tego lata tematem wiodącym wakacyjnego programu RMF Classic będą podróże, szczególnie te podniebne. Na słuchaczy czekają też specjalne felietony Artura Andrusa, Macieja Korkucia i prof. Ryszarda Tadeusiewicza oraz zapowiedzi i zaproszenia na najważniejsze wydarzenia artystyczne w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odlotowe-lato-w-rmf-classic,396347,artykul.html

W letni nastrój RMF Classic wprowadzać będzie słuchaczy już od samego rana. W porannym programie „Wakacyjne Śniadanie Mistrzów” (7:00-11:00) pojawią się nowe, satyryczne felietony Artura Andrusa pt. „ZPT – czyli Zestaw Początkującego Turysty”, „Smaczki historyczne”, czyli ciekawostki geograficzne i turystyczne Macieja Korkucia zaczerpnięte z dawnych pamiętników i rozpraw naukowych oraz cykl prof. Ryszarda Tadeusiewicza „Technika na wakacje”.

W pasmie konkursowym (11:00-16:00) słuchacze będą mieli okazję zdobyć albumy fotograficzne „Polska z nieba” pokazujące najpiękniejsze zakątki naszego kraju z lotu ptaka. W tym programie także pojawi się specjalny cykl „Sztuka latania”, przygotowany we współpracy z Aeroklubem Krakowskim, z opowieściami o ludziach, których pasją są samoloty i szybowce, a „Lotnicze historie zza oceanu” przedstawi amerykańska korespondentka rozgłośni – Lidia Krawczuk. Stacja przypomni także najsłynniejsze produkcje filmowe, których tematem było latanie, lotniska i piloci – od kultowego „Top Gun” przez polski film „Wniebowzięci” aż po „Terminal”.

W popołudniowym magazynie „Mapa Lata” (16:00-20:00) zdobyć będzie można bilety i zaproszenia na imprezy artystyczne w całej Polsce w „Biletomacie RMF Classic”. Pojawi się też „Wakacyjna Akademia Komiksu”, nie zabraknie również informacji o tym, co dzieje się latem w kulturze – cykle „Kino letnie” i „Letnia scena teatralna” poświęcone będą zapowiedziom filmowych premier, festiwali i przeglądów teatralnych.

W weekendy pojawią się ciekawostki na temat mniej znanych, ale wartych obejrzenia atrakcji turystycznych w Polsce i na świecie w programie „Wakacje – Atrakcje” (soboty 9:00, niedziele 10:00),  czy rekomendacje literackie w programie „Księgarnia pod chmurką” (soboty 13:00). Natomiast magazyn „Niedziela w naturze” (14:00) pełny będzie cykli związanych z przyrodą, m.in. „Sezon ogórkowy” z informacjami dla amatorów warzyw sezonowych oraz „Pasaż ekologiczny” promujący ochronę środowiska.

Przez całe lato słuchacze będą mogli wziąć udział w plebiscycie „Przebój na drogę” (niedziele 18:00), w którym wybiorą najpiękniejszą muzykę do słuchania w podróży.

Każdego wieczoru, przez całe wakacje, będzie także można usłyszeć „Prognozę astronomiczną”, czyli zapowiedzi tego co można zaobserwować na nocnym niebie. To cykl tradycyjnie już przygotowywany we współpracy z Młodzieżowym Obserwatorium Astronomicznym w Niepołomicach.

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764