logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odlotowy Dzień Dziecka z marką Akuku! na pokładach samolotów PLL Lot

  PR 01.06.2022, przeczytano 457 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji Dnia Dziecka marka Akuku! przygotowała dla swoich najmłodszych fanów wyjątkową niespodziankę. Każdy mały podróżnik, który 1 czerwca wylatuje Polskimi Liniami Lotniczymi LOT z lotniska Chopina w Warszawie, otrzyma słodki upominek – żelki Akuku! Vege LOdoVE. Produkty będą wręczane przy odprawie lub na pokładach samolotów tuż przed startem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odlotowy-dzien-dziecka-z-marka-akuku%21-na-pokladach-samolotow-pll-lot,396109,artykul.html

Prawie dwa tysiące dzieci zostanie obdarowanych pysznymi Akuku! Vege LOdoVE – soczyście owocowymi żelko-piankami z oferty polskiego producenta Colian, które stanowią zdrową przekąskę nie tylko dla wegan czy wegetarian. Bogate w sok owocowy, na bazie naturalnych aromatów, bez sztucznych barwników i konserwantów są idealną propozycją na małe co nieco podczas podróży, zarówno dla dzieci, jak i ich najbliższych. Żelki Akuku! posiadają uznany i rozpoznawalny certyfikat V‑Label Certificate.

Niestandardowa akcja promocyjna marki Akuku! to efekt między innymi wieloletniej współpracy Colian z polskim przewoźnikiem. Aktualnie na kadłubach dwóch samolotów typu Embraer, należących do PLL LOT znajdują się specjalnie zaprojektowane reklamy marek Śliwka Nałęczowska oraz Grześki. Wafle Grześki są również rozdawane podróżnym podczas lotów – także transatlantyckich.

Źródło: Colian sp. z o.o.

www.colian.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem grudnia za opracowanie i realizację komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne.
(Gaming) Influencer Marketing to temat przewodni drugiej edycji konferencji WE!RE GAMERS Marketing Talks. Wydarzenie zaplanowane na 11 stycznia 2023, skierowane jest do marketerów, zarówno marek endemicznych jak nieendemicznych oraz sektorowi game dev, a udział w nim jest bezpłatny.
Noventiq będzie nową nazwą firmy Softline
Globalny dostawca rozwiązań i usług z zakresu IT z siedzibą w Londynie i oddziałem m.in. w Polsce, firma Softline Holding PLC, będzie kontynuować działalność pod nową nazwą NOVENTIQ. Rebranding jest otwarciem nowego rozdziału dla tej wartej ponad 1 mld dolarów firmy, która zdecydowała się na sprzedaż swojej rosyjskiej działalności.
Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764