logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odmienione „M jak mieszkanie”

  PR 05.10.2011, przeczytano 2829 razy
ilustracjastrzałka
M jak mieszkanie zmienia oprawę graficzną

Murator S.A. wprowadził gruntowne, oparte na badaniach jakościowych, zmiany w miesięczniku „M jak mieszkanie”. Listopadowy numer, pierwsze wydanie w nowej formule, ukaże się w zwiększonym nakładzie 125 000 egzemplarzy, 7 października br. Wspiera go multimedialna kampania promocyjna w telewizji, prasie, radiu i internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odmienione-m-jak-mieszkanie,13658,artykul.html

Decyzję o relaunchu miesięcznika „M jak mieszkanie” poprzedziły badania jakościowe wzbogacone metodą eyetrackingu. Analiza dopasowania pisma do potrzeb i oczekiwań grupy docelowej zadecydowała o nadaniu mu poradnikowego, inspiracyjnego charakteru, z naciskiem na nowoczesne wnętrza.

Nowe „M jak mieszkanie” jest skierowane do osób do 45 roku życia, wchodzących w etap stabilizacji. Zdaniem wydawcy, zakup i urządzanie mieszkania to dla nich najważniejsze życiowe decyzje. Wygląd mieszkania wyznaczać ma status społeczny mieszkańców i ma być obrazem ich życiowych aspiracji.

Każdemu z prezentowanych wnętrz towarzyszą praktyczne rady ekspertów i redakcji pozwalające powtórzyć pomysły we własnym domu. Prezentowane informacje mają być pełne użytecznych szczegółów. Ceny, które dla grupy docelowej „M jak mieszkanie” mają duże znaczenie, zostały wyraźnie podkreślone, kosztorysy uzupełniają teraz m.in. zestawy mebli. Propozycje w większym stopniu niż dotychczas opierać mają się na zestawieniach pasujących do siebie mebli i dodatków. Nowe tematy, np. zakupy przez Internet, czy kuchnie z polskich seriali są związane z zainteresowaniami grupy docelowej.

Stawiając na jasny przekaz i wiedzę, którą „M jak mieszkanie” chce popularyzować, stworzono nową, bardziej uporządkowaną i czytelną makietę. Jej styl charakteryzuje lekkość i prostota, odpowiednie do zawartości pisma. Elementem zmienionej makiety jest nowe, czytelne logo. Autorką koncepcji graficznej „M jak mieszkanie” jest Paulina Ochnio, nowa dyrektor artystyczna pisma. Za nową formułę „M jak mieszkanie” odpowiada Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, która 1 sierpnia br. została redaktor naczelną.

Pojawienie się na rynku odmienionego „M jak mieszkanie” wspiera kampania promocyjna w prasie („Zwierciadło”, „Sens”, „Angora”, „Super Express”, „Zbuduj dom”, „Podróże”, „M jak mama”, katalogi Praktikera i Tchibo), telewizji (TVN, TVP1, TVN Style, Polsat Cafe, Domo), radiu (Radio ZET, Radio Eska, Eska Rock, WAWA, VOX FM) i internecie (WP.pl, serwisy internetowe MURATOR S.A.).

Działania promocyjne rozpoczynają się w pierwszym dniu sprzedaży listopadowego numeru „M jak mieszkanie”, tj. 7.10, potrwają miesiąc. Media zaplanował Starcom. Kampanię opracowały działy MURATORA: Dział Marketingu Wnętrza i Dział Projektów Internetowych.

Źródło: Murator S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764