logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odnowiony serwis www.nordea.pl

  PR 25.11.2007, przeczytano 2463 razy
ilustracjastrzałka

Nordea Bank Polska udoskonalił swój serwis internetowy www.nordea.pl. Zmiany miały na celu głównie zwiększenie wygody jego użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odnowiony-serwis-www.nordea.pl,6426,artykul.html

– Najważniejsza dla klientów banku korzystających z serwisu www jest jego przejrzystość i intuicyjna nawigacja – mówi Agnieszka Rybicka z Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. – Poprawiliśmy grafikę całego serwisu tak, by była jeszcze bardziej przyjazna dla internautów odwiedzających www.nordea.pl i żeby szybko mogli odnaleźć interesujące ich informacje na temat banku i naszej ofety.

Aby zwiększyć przejrzystoć serwisu, zmieniony został wygląd górnej nawigacji serwisu. Wprowadzono nowe, kaskadowe menu z wyraźnym zaznaczeniem sekcji, w której znajduje się użytkownik. Dzięki temu klienci zyskali łatwiejszy dostęp do informacji na temat oferty produktowej.
Dodano też ścieżkę powrotu oraz przycisk umożliwiający powrót na poprzednio odwiedzaną stronę serwisu, co sprawia, że przeglądanie serwisu jest jeszcze prostsze.
Ujednolicono również elementy graficzne na podstronach serwisu, między innymi tabele i ikonki przy załączonych plikach, opisujących ich rodzaje i wagę.

Za wprowadzenie zmian w serwisie odpowiadała firma Blue Media. Wszystkie zmiany w wyglądzie i funkcjonalności serwisu www.nordea.pl są zgodne ze standardami Grupy Nordea.

Źródło: Nordea Bank Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AI w kampanii SOS Wioski Dziecięce
Jak mogłyby wyglądać szkoły w Zimbabwe dzięki wsparciu darczyńców Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce? SUPERMASSIVE pomaga to sobie wyobrazić. W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw,...
Logo Superbet na koszulkach GKS Katowice
Historyczny awans do ekstraklasy po blisko 20 latach niebytu w elicie, perspektywa przeprowadzki na nowoczesny stadion oraz ogłoszenie nowego sponsora głównego. Kibice GKS Katowice mogą ostatnio czuć się ostatnio jak we śnie, ale nie muszą się budzić. To prawda, że GieKSa właśnie podpisała trzyletnią umowę z Superbet, rekordową w historii klubu! – Obejmujemy...
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa. W ramach kontraktu zawartego na dwa lata, marka pozostaje oficjalnym sponsorem i bukmacherem klubu z Częstochowy zwiększając jednak swoje zaangażowanie pod względem wartości umowy oraz świadczeń marketingowych.
PZU sponsorem 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne UCI World Tour 2024. Największy polski ubezpieczyciel jest też sponsorem oficjalnym jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu - Klasyfikacji Górskiej.
Agnieszka Sienkiewicz z córką w kampanii Bioliq
Marka Bioliq (Aflofarm Farmacja Polska) z dumą prezentuje najnowszy spot reklamowy swojego bestsellerowego produktu – intensywnego serum rewitalizującego. Kampanię reklamową wyróżnia wyjątkowa obsada, w reklamie wystąpiła bowiem popularna aktorka Agnieszka Sienkiewicz wraz ze swoją uroczą córeczką Zosią.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764