logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odpowiedź na każdy nastrój w kampanii pakietu FilmBox

  PR 30.10.2024, przeczytano 403 razy
ilustracjastrzałka

Gdy nachodzi ochota na dobry film, nowy serial, mocne wrażenia lub coś dla całej rodziny, z odpowiedzią przychodzi pakiet FilmBox. Grupa Kino Polska z początkiem listopada rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową dedykowaną pakietowi, wprowadzając tym samym nowe pozycjonowanie marki. Działania reklamowe skupione są wokół promocji pakietu FilmBox, obejmującego 5 kanałów telewizyjnych oraz serwis streamingowy FilmBox+.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odpowiedz-na-kazdy-nastroj-w-kampanii-pakietu-filmbox,406290,artykul.html

Każdy z produktów w pakiecie realizuje inne potrzeby widzów, czyniąc pakiet komplementarną ofertą dla każdego fana rozrywki filmowej. FilmBox Premium HD dostarcza największe hity filmowe w gwiazdorskiej obsadzie, FilmBox Extra HD proponuje nowe seriale, niedostępne nigdzie indziej w Polsce, FilmBox Family to gwarant rozrywki dla całej rodziny, FilmBox Action zapewnia solidną dawkę adrenaliny a FilmBox Arthouse poszerza filmowe horyzonty. Dodatkowo, dzięki serwisowi FilmBox+ można oglądać to wszystko i jeszcze więcej, w dowolnym miejscu i czasie.

Koncept kreatywny zbudowany jest wokół nastrojów, z jakimi widzowie zasiadają przed ekranami. Bogata i różnorodna oferta pakietu FilmBox sprawia, że każdy może znaleźć tu coś interesującego do obejrzenia.

– “Jako jeden z czołowych nadawców telewizyjnych od lat obserwujemy zmieniające się trendy i oczekiwania widowni. W świecie zdominowanym różnego rodzaju bodźcami, widzowie poszukują komfortu, który wiążę się często z prostotą wyboru. Pakiet, który proponujemy, to klarownie poukładana oferta filmowo-serialowa, precyzyjnie odpowiadająca na potrzeby widza, w zależności od jego nastroju. Czasami mamy ochotę na coś lekkiego i przyjemnego, a czasem na dreszczyk emocji. FilmBox ma to wszystko i jeszcze więcej, bo dzięki FilmBox+ dochodzi do tego możliwość oglądania w dowolnym miejscu i czasie. Nowe pozycjonowanie pakietu stanowi esencję tego, czym ten produkt jest.” – mówi Patrycja Gałązka-Struzik, Chief Marketing & Digital Officer w SPI International.

W kampanii wykorzystano zróżnicowane gatunkowo i stylistycznie filmy z listopadowej ramówki: serial Younger, którego wszystkie 7 sezonów dostępnych będzie na wyłączność w FilmBox Extra HD (emisja od 2.11), Tomb Rider w FilmBox Premium HD (emisja 11.11), Talea w FilmBox Arthouse (emisja 16.11), Magiczny świat Dawida Copperfielda w FilmBox Family (emisja 17.11), Killerman w FilmBox Action (emisja 23.11), a w FIlmBox+ Dom Gucci. Wszystkie tytuły dostępne są również w serwisie streamingowym FilmBox+.

Kampania startuje 1 listopada i potrwa do końca miesiąca. Działania obejmują ogólnopolską kampanię radiową, telewizyjną, online, jak również DOOH.

Źródło: Kino Polska TV S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje Mundus News Poland: źródło informacji dla menedżerów
Mundus International, źródło informacji, analiz politycznych i opinii, uruchamia nowy briefing informacyjny – Mundus News Poland. To szwedzkie centrum analityczne z siedzibą w Sztokholmie, po krajach nordyckich, wkracza na rynek polski. Briefingi informacyjne w języku angielskim będą oferować odbiorcom wysokiej jakości, starannie wyselekcjonowane informacje w przystępnej...
Redakcja Pulsu Biznesu: dwa powroty i jeden awans
Do redakcji „Pulsu Biznesu”, jedynego w Polsce medium skoncentrowanego w 100 proc. na tematyce biznesowej, powraca Agnieszka Zielińska. Przez ostatnie lata była związana z Money.pl. Ponadto Pb.pl ma dwóch nowych wydawców. Są to Tadeusz Stasiuk, wieloletni dziennikarz „Pulsu Biznesu” oraz Aleksander Żuławnik, który wraca do redakcji po...
Marta Pawłowska szefową serwisu Infor.pl
Infor.pl, portal dla księgowych, kadrowych, przedsiębiorców oraz urzędników w Polsce, ma nową szefową. Została nią Marta Pawłowska, która z Grupą DGP Infor jest związana od 2016 roku. Pawłowska w ostatnich latach odpowiadała za tematykę kadrową i samorządową, a teraz stoi na czele jednego z najchętniej odwiedzanych serwisów w kraju.
To jest Sport.pl – nowy program sportowy Gazeta.pl 
„To jest Sport.pl” to nowy, dynamiczny format tworzony przez redakcję serwisu Sport.pl należącego do Gazeta.pl. Jego stałymi ekspertami zostali dziennikarz sportowy Piotr Żelazny i były piłkarz m.in. Legii Warszawa oraz były reprezentant Polski Jakub Kosecki. W każdym odcinku będą towarzyszyć im redaktorzy Sport.pl, z którymi będą dyskutować o najgorętszych...
FilmBox+ w ofercie Play i INEA
FilmBox+, serwis streamingowy należący do portfolio Grupy Kino Polska, poszerza zasięg dołączając do oferty kolejnych operatorów – Play i INEA. Dzięki serwisowi FilmBox+ można oglądać m.in. seriale, filmy i kanały na żywo, z dowolnego miejsca i na wielu urządzeniach. FilmBox+ stanowi cześć pakietu FilmBox, który dostępny jest dla abonentów obydwu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764