Gdy nachodzi ochota na dobry film, nowy serial, mocne wrażenia lub coś dla całej rodziny, z odpowiedzią przychodzi pakiet FilmBox. Grupa Kino Polska z początkiem listopada rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową dedykowaną pakietowi, wprowadzając tym samym nowe pozycjonowanie marki. Działania reklamowe skupione są wokół promocji pakietu FilmBox, obejmującego 5 kanałów telewizyjnych oraz serwis streamingowy FilmBox+.
Każdy z produktów w pakiecie realizuje inne potrzeby widzów, czyniąc pakiet komplementarną ofertą dla każdego fana rozrywki filmowej. FilmBox Premium HD dostarcza największe hity filmowe w gwiazdorskiej obsadzie, FilmBox Extra HD proponuje nowe seriale, niedostępne nigdzie indziej w Polsce, FilmBox Family to gwarant rozrywki dla całej rodziny, FilmBox Action zapewnia solidną dawkę adrenaliny a FilmBox Arthouse poszerza filmowe horyzonty. Dodatkowo, dzięki serwisowi FilmBox+ można oglądać to wszystko i jeszcze więcej, w dowolnym miejscu i czasie.
Koncept kreatywny zbudowany jest wokół nastrojów, z jakimi widzowie zasiadają przed ekranami. Bogata i różnorodna oferta pakietu FilmBox sprawia, że każdy może znaleźć tu coś interesującego do obejrzenia.
– “Jako jeden z czołowych nadawców telewizyjnych od lat obserwujemy zmieniające się trendy i oczekiwania widowni. W świecie zdominowanym różnego rodzaju bodźcami, widzowie poszukują komfortu, który wiążę się często z prostotą wyboru. Pakiet, który proponujemy, to klarownie poukładana oferta filmowo-serialowa, precyzyjnie odpowiadająca na potrzeby widza, w zależności od jego nastroju. Czasami mamy ochotę na coś lekkiego i przyjemnego, a czasem na dreszczyk emocji. FilmBox ma to wszystko i jeszcze więcej, bo dzięki FilmBox+ dochodzi do tego możliwość oglądania w dowolnym miejscu i czasie. Nowe pozycjonowanie pakietu stanowi esencję tego, czym ten produkt jest.” – mówi Patrycja Gałązka-Struzik, Chief Marketing & Digital Officer w SPI International.
W kampanii wykorzystano zróżnicowane gatunkowo i stylistycznie filmy z listopadowej ramówki: serial Younger, którego wszystkie 7 sezonów dostępnych będzie na wyłączność w FilmBox Extra HD (emisja od 2.11), Tomb Rider w FilmBox Premium HD (emisja 11.11), Talea w FilmBox Arthouse (emisja 16.11), Magiczny świat Dawida Copperfielda w FilmBox Family (emisja 17.11), Killerman w FilmBox Action (emisja 23.11), a w FIlmBox+ Dom Gucci. Wszystkie tytuły dostępne są również w serwisie streamingowym FilmBox+.
Kampania startuje 1 listopada i potrwa do końca miesiąca. Działania obejmują ogólnopolską kampanię radiową, telewizyjną, online, jak również DOOH.
Źródło: Kino Polska TV S.A.