logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odpowiedzialne spożywanie alkoholu: konkurs na podstawkę pod piwo

   07.06.2006, przeczytano 2493 razy
ilustracjastrzałka
fot. Marcin Krawczyk

Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, tamtejsza Kompania Piwowarska S.A. i poznańska Akademia Sztuk Pięknych ogłosiły konkurs dla młodych projektantów – uczestnikami będą wyłącznie osoby pełnoletnie. Każda z nich ma prawo zgłosić dowolną liczbę prac.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odpowiedzialne-spozywanie-alkoholu%3A-konkurs-na-podstawke-pod-piwo,4063,artykul.html

Konkurs powinien umożliwić wyłonienie najlepszych projektów graficznych nadruków na podstawki pod piwo w trzech kategoriach tematycznych:
1. Skutki prowadzenia pojazdów mechanicznych po spożyciu alkoholu, czyli Gaz jest tylko jeden.
2. Zagrożenie kradzieżą podczas picia alkoholu, czyli Kilka procent uwagi mniej.
3. Zakaz sprzedaży alkoholu nieletnim, czyli Nie dla małolata.

Regulamin określa, że poznańska Komenda Wojewódzka Policji nabywa prawa do prezentacji prac konkursowych w celach realizacji ustawowych zadań Policji, związanych z przeciwdziałaniem przestępczości.

Projekt (obowiązuje forma wydruku A4) musi zapewniać skuteczne wizualne przedstawienie treści przesłania. Na rewersie podstawki pod piwo organizator umieści projekt graficzny konkursu z hasłem kategorii (podanym wyżej lub wymyślonym przez twórcę). Załącznik do regulaminu zawiera kształt i wymiar podkładki; wersję elektroniczną można też pobrać ze strony internetowej www.marienthaler.com/marienthaler_serv/marienthaler_sta_po.htm.
Kompania Piwowarska w Poznaniu przyjmuje projekty do 20 czerwca 2006 r. (decyduje data stempla pocztowego).

Komisja, której członkami będzie dwóch przedstawicieli każdego organizatora, oceni zgodność prac z wymaganiami jakościowymi, estetycznymi i prawnymi. Zamierza przyznać następujące nagrody pieniężne w trzech kategoriach, ufundowane przez Kompanię Piwowarską SA:
Pierwsze miejsce (3 nagrody) – 5 tys. zł; drugie miejsce (3 nagrody) – 2 tys. zł;
trzecie miejsce (3 nagrody) – 1 tys. zł.

Dodatkowo, prace autorów, którzy zajmą pierwsze miejsca w poszczególnych kategoriach, zostaną wydrukowane na podstawkach pod piwo. Nakład każdego projektu wyniesie przynajmniej 50 tys. sztuk. Wszyscy uczestnicy otrzymają upominki rzeczowe.

Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 30 czerwca 2006 r. w Poznaniu.
Organizatorzy przewidują dostosowanie zwycięskich projektów do różnych form prezentacji i reklamy (na stolikach pubowych, billboardach i in.). Planują też wystawę zgłoszonych prac.

Regulamin konkursu „Odpowiedzialne spożywanie alkoholu” (m.in.: zasady przygotowania i doręczenia projektów, adres, wszystkie prawa i obowiązki uczestników i organizatorów) i załączniki należy pobrać ze stron internetowych www.wielkopolska.policja.gov.pl, www.kp.pl.

Informacji udzielają: pani Katarzyna Radecka – Kompania Piwowarska, tel. 0 61 87 87 455, 0 601 599 223; pan Grzegorz Nowicki – ASP, tel. 0 601 784 347.

Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego
www.iwp.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764