logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odpowiedzialność za świat tematem konkursowym Art Moves 2017

   27.06.2017, przeczytano 1039 razy
ilustracjastrzałka

Tematem 10. edycji Art Moves jest „Zaangażowanie i odpowiedzialność. Czy każdy z nas może współtworzyć lepszy świat?”. 10 najlepszych prac pokazanych zostanie na bilbordach w trakcie Festiwalu Art Moves we wrześniu / październiku 2017 w Toruniu. Twórca najlepszej pracy otrzyma główną nagrodę w wysokości 5000 PLN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odpowiedzialnosc-za-swiat-tematem-konkursowym-art-moves-2017,32934,artykul.html

Udział w konkursie jest bezpłatny. Konkurs ma charakter otwarty i może w nim wziąć udział każdy artysta zainteresowany sztuką na bilbordach. Prace wraz z wypełnioną kartą zgłoszeniową można nadsyłać do dnia 19.07.2017, do godz. 24:00 drogą elektroniczną na adres: artmoves(at)tlen.pl

W tym roku artyści są zaproszeni do twórczej interpretacji hasła: Zaangażowanie i odpowiedzialność. Czy każdy z nas może współtworzyć lepszy świat?

Zadanie konkursowe

Konkursowe hasło można traktować jako metaforę procesów zachodzących we współczesnym świecie. Czy każdy z nas jest odpowiedzialny za kształt świata, w którym żyjemy? Czy jesteśmy gotowi, by się zaangażować i wziąć odpowiedzialność za swoje życie i życie wspólnot, w których żyjemy? Może jednak wolimy złożyć tę odpowiedzialność w ręce innych – polityków, rządów, mediów, korporacji? Czy oni podejmą to wyzwanie? Nawet jeśli, to czy stworzą taki świat, w którym chcielibyśmy żyć? Nasze działania, jak również brak działań mają swoje skutki i konsekwencje. Co możemy zrobić? Czy mamy biernie czekać, aż ktoś inny zrobi coś za nas? Może lepiej, by każdy z nas, na swój własny sposób wziął odpowiedzialność za „swój” kawałek świata, bez względu na to, gdzie mieszka, co robi i jaki ma status społeczny? Jeśli wielu z nas zrobi codziennie coś małego, a jednak świadomego i sensownego, to czy będzie miało to wpływ na kształt świata, w którym żyjemy? Czy nasze działania muszą być na pierwszych stronach gazet, czy mogą być zwyczajne i codzienne, by miały sens i znaczenie? Może jednak warto uruchomić swoją kreatywność oraz podjąć wyzwanie i trud współtworzenia lepszego świata?


Źródło: Galeria Rusz i Fundacja Rusz

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764