Czasem każdego z nas dopada znużenie i monotonia. Odpowiedzią na taki stan rzeczy może być … guma Airwaves o mentolowym smaku. W nowej kampanii internetowej marka w humorystyczny sposób pokazuje konsumentom, jak uczucie odświeżenia płynące z żucia gumy o intensywnym smaku pomaga odmienić zwyczajne, codzienne sytuacje.
W ramach startującej właśnie kampanii digitalowej konsumenci będą mogli zobaczyć dwa 6-sekundowe spoty. Pokazane są w nich typowe sytuacje, kiedy podczas nauki czy pracy potrzebujemy uczucia orzeźwienia. Zapewnić je może mocne uderzenie intensywnego mentolowego smaku płynące z żucia Airwaves, które poczujemy nie tylko w ustach. Spoty do końca roku będzie można oglądać poprzez formaty social, display oraz online video.
Za produkcję kampanii odpowiedzialna jest globalna agencja BBDO, za zakup mediów Mediacom.
Bezcukrowa guma Airwaves dostępna jest na sklepowych półkach w 2 wariantach: Cool Cassis - o smaku mentolu i porzeczki oraz o smaku mentolu i eukaliptusa.
Źródło: Mars Wrigley