logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odświeżone oblicze Kompanii Piwowarskiej online – nowa strona

  PR 02.03.2018, przeczytano 453 razy
ilustracjastrzałka

Kompania Piwowarska wie, że jeśli zmieniać wizerunek, to z rozmachem. Dlatego trzy miesiące po prezentacji nowego logotypu firma uruchomiła nową stronę internetową. Odświeżona witryna pozwala poczuć ducha piwnego świata i tradycji browarów należących do Kompanii Piwowarskiej, a zarazem w czytelny sposób dostarcza wszystkich najważniejszych informacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odswiezone-oblicze-kompanii-piwowarskiej-online-%E2%80%93-nowa-strona,35634,artykul.html

Największą zaletę nowej strony stanowi sposób przedstawienia treści. Jej twórcy postawili na nowoczesność i przejrzystość. Zadbali o to, by na www.kp.pl znalazły się najważniejsze informacje dotyczące Kompanii Piwowarskiej i jej piw, a nawigacja była przyjazna dla użytkownika. Jak podkreśla agencja Flying Bisons, odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie projektu, podstawowym założeniem było stworzenie czytelnej, ale też eleganckiej strony, która będzie eksponowała kluczowe informacje dla osób zainteresowanych firmą.

Przejrzysty układ strony pozwala szybko odnaleźć informacje o firmie i oferowanych przez nią piwach, wśród których są ulubione marki Polaków – Tyskie, Żubr czy Lech; zapoznać się z historią browarów należących do KP, jak również z działaniami z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Osoby zainteresowane aplikowaniem do Kompanii Piwowarskiej w zakładce „Kariera” znajdą nie tylko aktualne oferty pracy, staży i praktyk, opis benefitów pracowniczych i szkoleń, ale także poradnik, jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej.

Funkcjonalność idzie w parze z estetyką – w momencie otwarcia witryny oczom użytkowników ukazuje się film, który prezentuje Kompanię Piwowarską „w pigułce”. Nie brakuje też klimatycznych zdjęć, czytelnych ikonek i subtelnych szkiców.

Nowa strona jest responsywna i można z niej wygodnie korzystać na urządzeniach mobilnych. Dostępna jest w języku polskim i angielskim, a ponadto w wersji dla słabowidzących – o podwyższonym kontraście.

- Jestem przekonana, że nowa strona stanie się przydatnym i przejrzystym źródłem informacji dla wszystkich osób spoza firmy – kandydatów do pracy w KP, partnerów biznesowych, dziennikarzy czy wreszcie piwoszy. Z kolei dla pracowników Kompanii Piwowarskiej będzie – mam nadzieję – powodem do dumy – mówi Joanna Kwiatkowska, kierownik ds. komunikacji w Kompanii Piwowarskiej.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764