logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odświeżone projektory Sony dla biznesu i edukacji

  PR 14.08.2013, przeczytano 1088 razy
ilustracjastrzałka

Trzy serie projektorów Sony – D, E i S – adresowane do sektora edukacyjnego i biznesu zostały odświeżone i wzbogacone o funkcje, które w wydatny sposób poprawią ich możliwości komunikacyjne z tabletami i smartfonami oraz podniosą efektywność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odswiezone-projektory-sony-dla-biznesu-i-edukacji,19451,artykul.html

Wszystkie nowe modele projektorów dają możliwość komunikacji bezprzewodowej z tabletami i smartfonami za pośrednictwem aplikacji VueMagic Mobile Presenter firmy Pixelworks. Aplikacja ta umożliwia sterowanie projektorem, przeprowadzanie prezentacji oraz udostępnianie zawartości przy wykorzystaniu większości tabletów i innych urządzeń mobilnych z systemem iOS 5.1.1 lub Android (od października). Oznacza to, że nauczyciele, uczniowie i inne osoby mogą uruchamiać prezentacje na tabletach lub smartfonach i za pośrednictwem WiFi łączyć się z urządzeniem.

Najnowsze interaktywne projektory Sony serii S do wyświetlania obrazu z bardzo małej odległości oferują nowe możliwości integracji.  Bardzo atrakcyjną funkcją jest automatyczna kalibracja, rejestracja obrazu, a także możliwość przeprowadzania wideokonferencji.

Inne funkcje nowych 11 projektorów z serii D, E i S to np.  automatyczne przyciemnianie lampy, przy którym urządzenie odbiera sygnał statyczny oraz  automatyczna regulacja jasności lampy w zależności od jasności wyświetlanego obrazu. Nowe funkcje zmniejszają zużycie energii i wydłużają okres eksploatacji. Dzięki temu projektory działają efektywniej i bardziej ekonomicznie. Popularny tryb wyłączania obrazu zmniejsza pobór mocy do 30%, co zwiększa żywotność lampy
i redukuje koszty. Wyeliminowano też konieczność całkowitego wyłączania, a następnie ponownego włączania projektora, co zwiększało pobór mocy i bywało czasochłonne.

Wzbogacenie projektorów z serii D, E i S o aplikację VueMagic Mobile Presenter firmy Pixelworks umożliwiającą komunikację z urządzeniami mobilnymi oceniam jako bardzo dobry krok – mówi Aleksandra Jasińska, Channel Account Manager z Sony Professional Europe Displays  - Ogromny wzrost zainteresowania tabletami i smartfonami oraz ich dostępność nakłada na producentów wyświetlaczy konieczność wprowadzania innowacyjnych rozwiązań, które będą podnosiły możliwości eksploatacyjne i komunikacyjne.”

  • Nowe modele z serii D to: VPL-DX126, DW126 i DW146. Są one dostępne od sierpnia w cenach detalicznych już od  2 250  złotych.
  • Nowe modele z serii E to: VPL-EX226, EW226, EX246, EW246, EX276 i EW276. Są one dostępne od lipca w cenach detalicznych już od 2 200 złotych.
  • Nowe modele z serii S to: VPL-SW526C i VPL-SW536C. Są one dostępne od lipca w cenach  detalicznych już od 6 300 złotych.

Źródło: Sony

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764