logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odwiedź Colop Polska na targach Remadays 2020

  PR 08.01.2020, przeczytano 460 razy

RemaDays to jedne z największych targów reklamy na świecie. Gromadzą cały rynek reklamy i poligrafii w jednym miejscu. W 2020 roku odbędą się w dniach 12 – 14 luty w Ptak Warsaw Expo. COLOP Polska po raz kolejny weźmie w nich udział, prezentując sporo nowości zarówno w świecie technologii laserowej jak i w świecie artykułów stemplarskich i znakujących.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odwiedz-colop-polska-na-targach-remadays-2020,385258,artykul.html

Nowością która po raz pierwszy pojawi się na targach Rema Days będzie mobilna drukarka COLOP E-Mark, urządzenie które pozwala na aż 5000 wydruków przy użyciu 1 kartridża. Urządzenie łączące się ze smartfonem poprzez sieć Wi-Fi pozwala na stworzenie własnego wzoru, który może zostać nadrukowany na każdej powierzchni chłonącej – od papieru przez karton na sklejce i materiałowych wstążkach kończąc. Oprócz nowości na targach pojawią się flagowe produkty, w tym pieczątki z serii Printer IQ, Printer Compact a także całą gamę pieczątek kieszonkowych, pieczątek flashowych, pieczątek szkieletowych oraz wiele innych specjalistycznych pieczątek w tym te do ochrony danych osobowych.

Podczas targów Dział Technologii Laserowych firmy COLOP Polska również przedstawi swoją ofertę. Zaprezentujemy m.in. ploter laserowy Universal Laser Systems, wielkoformatowy ploter laserowy do cięcia oraz znakowarkę laserową. Oprócz urządzeń laserowych będzie także okazja do zapoznania się z szeroką gamą materiałów grawerskich. Znajdziecie nas w hali F na stoisku E2.

Targi RemaDays to także wiele konkursów. Wzorem ubiegłych lat zgłosiliśmy się do plebiscytu „Korony Reklamy 2020” a także do konkursów „Gift of the year 2020” oraz „Medal prize for innovations”.

Źródło: COLOP Polska

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem grudnia za opracowanie i realizację komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne.
(Gaming) Influencer Marketing to temat przewodni drugiej edycji konferencji WE!RE GAMERS Marketing Talks. Wydarzenie zaplanowane na 11 stycznia 2023, skierowane jest do marketerów, zarówno marek endemicznych jak nieendemicznych oraz sektorowi game dev, a udział w nim jest bezpłatny.
Noventiq będzie nową nazwą firmy Softline
Globalny dostawca rozwiązań i usług z zakresu IT z siedzibą w Londynie i oddziałem m.in. w Polsce, firma Softline Holding PLC, będzie kontynuować działalność pod nową nazwą NOVENTIQ. Rebranding jest otwarciem nowego rozdziału dla tej wartej ponad 1 mld dolarów firmy, która zdecydowała się na sprzedaż swojej rosyjskiej działalności.
Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764