logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odwiedź Colop Polska na targach Remadays 2020

  PR 08.01.2020, przeczytano 576 razy

RemaDays to jedne z największych targów reklamy na świecie. Gromadzą cały rynek reklamy i poligrafii w jednym miejscu. W 2020 roku odbędą się w dniach 12 – 14 luty w Ptak Warsaw Expo. COLOP Polska po raz kolejny weźmie w nich udział, prezentując sporo nowości zarówno w świecie technologii laserowej jak i w świecie artykułów stemplarskich i znakujących.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odwiedz-colop-polska-na-targach-remadays-2020,385258,artykul.html

Nowością która po raz pierwszy pojawi się na targach Rema Days będzie mobilna drukarka COLOP E-Mark, urządzenie które pozwala na aż 5000 wydruków przy użyciu 1 kartridża. Urządzenie łączące się ze smartfonem poprzez sieć Wi-Fi pozwala na stworzenie własnego wzoru, który może zostać nadrukowany na każdej powierzchni chłonącej – od papieru przez karton na sklejce i materiałowych wstążkach kończąc. Oprócz nowości na targach pojawią się flagowe produkty, w tym pieczątki z serii Printer IQ, Printer Compact a także całą gamę pieczątek kieszonkowych, pieczątek flashowych, pieczątek szkieletowych oraz wiele innych specjalistycznych pieczątek w tym te do ochrony danych osobowych.

Podczas targów Dział Technologii Laserowych firmy COLOP Polska również przedstawi swoją ofertę. Zaprezentujemy m.in. ploter laserowy Universal Laser Systems, wielkoformatowy ploter laserowy do cięcia oraz znakowarkę laserową. Oprócz urządzeń laserowych będzie także okazja do zapoznania się z szeroką gamą materiałów grawerskich. Znajdziecie nas w hali F na stoisku E2.

Targi RemaDays to także wiele konkursów. Wzorem ubiegłych lat zgłosiliśmy się do plebiscytu „Korony Reklamy 2020” a także do konkursów „Gift of the year 2020” oraz „Medal prize for innovations”.

Źródło: COLOP Polska

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764