logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odwiedź Colop Polska na targach Remadays 2020

  PR 08.01.2020, przeczytano 579 razy

RemaDays to jedne z największych targów reklamy na świecie. Gromadzą cały rynek reklamy i poligrafii w jednym miejscu. W 2020 roku odbędą się w dniach 12 – 14 luty w Ptak Warsaw Expo. COLOP Polska po raz kolejny weźmie w nich udział, prezentując sporo nowości zarówno w świecie technologii laserowej jak i w świecie artykułów stemplarskich i znakujących.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odwiedz-colop-polska-na-targach-remadays-2020,385258,artykul.html

Nowością która po raz pierwszy pojawi się na targach Rema Days będzie mobilna drukarka COLOP E-Mark, urządzenie które pozwala na aż 5000 wydruków przy użyciu 1 kartridża. Urządzenie łączące się ze smartfonem poprzez sieć Wi-Fi pozwala na stworzenie własnego wzoru, który może zostać nadrukowany na każdej powierzchni chłonącej – od papieru przez karton na sklejce i materiałowych wstążkach kończąc. Oprócz nowości na targach pojawią się flagowe produkty, w tym pieczątki z serii Printer IQ, Printer Compact a także całą gamę pieczątek kieszonkowych, pieczątek flashowych, pieczątek szkieletowych oraz wiele innych specjalistycznych pieczątek w tym te do ochrony danych osobowych.

Podczas targów Dział Technologii Laserowych firmy COLOP Polska również przedstawi swoją ofertę. Zaprezentujemy m.in. ploter laserowy Universal Laser Systems, wielkoformatowy ploter laserowy do cięcia oraz znakowarkę laserową. Oprócz urządzeń laserowych będzie także okazja do zapoznania się z szeroką gamą materiałów grawerskich. Znajdziecie nas w hali F na stoisku E2.

Targi RemaDays to także wiele konkursów. Wzorem ubiegłych lat zgłosiliśmy się do plebiscytu „Korony Reklamy 2020” a także do konkursów „Gift of the year 2020” oraz „Medal prize for innovations”.

Źródło: COLOP Polska

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764