logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odwiedziny firmy DELACAMP A.G. oraz AEG

DariaKostera  PR 30.06.2003, przeczytano 2127 razy

W dniu 23 czerwca bieżącego roku na specjalne zaproszenie firmy AGAWA.PL Sp. z o.o. - głównego dystrybutora akcesoriów do regeneracji firmy DELACAMP, Polskę odwiedzili specjaliści z regeneracji kartridży do drukarek atramentowych i laserowych - Pan Andreas Fedde - Product Manager firmy DELACAMP GmbH &Co.KG, największego europejskiego dystrybutora surowców do regeneracji oraz Pan Olaf Spell - Product Manager firmy AEG, wiodącego światowego producenta bębnów światłoczułych OPC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odwiedziny-firmy--delacamp-a.g.-oraz-aeg,1698,artykul.html

Celem wizyty było przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z regeneracji kartridży do drukarek Hawlett Packard LaserJet 1200/1100 oraz Laser Jet 4500 (QMS 2200) jak również do drukarki LEXMARK E 320. W spotkaniu z przedstawicielami jednej z największych firm światowych wzięło udział 48 firm. Tematy, które zostały poruszone podczas 7-godzinnego meetingu dotyczyły:

  • Technologii druku laserowego;
  • Pełnej oferty surowców do regeneracji tonerów do drukarek laserowych;
  • Wpływu poszczególnych elementów z kartridża na jakość otrzymywanych wydruków;
  • Najczęstszych błędów popełnianych podczas odnowy pustego kartridża;

    Tomaszowska firma AGAWA.PL zwraca bardzo dużą uwagę na promowanie regeneracji i wykorzystanie materiałów alternatywnych w druku biurowym i domowym. Przede wszystkich ze względu na aspekt ekonomiczny oraz ochrony środowiska.

    Więcej informacji na temat kolejnych szkoleń organizowanych przez dystrybutora takich marek jak Jet Tec, OCP, Delacamp można znaleźć na stronie: http://www.agawa.pl/onas/szkolenia, natomiast pełen fotoreportaż ze spotkania umieszczony został na stronie http://www.agawa.pl/onas/szkolenia/szkolenie_delacamp_2003


  • + + +

    Tekst opublikował użytkownik: DariaKostera

    Więcej informacji o użytkowniku

    PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
    Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
    Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
    Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
    Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
    W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
    Rogalik na drogę w kampanii 7Days
    W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
    Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764