logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OEX Cursor organizatorem konkursu konsumenckiego Hibbi

  PR 20.09.2018, przeczytano 1633 razy
ilustracjastrzałka

Spółka z Grupy OEX odpowiada za kompleksową obsługę konkursu firmy Millano, właściciela marki Hibbi. To już 5 projekt konkursowy organizowany dla tego klienta przez OEX Cursor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oex-cursor-organizatorem-konkursu-konsumenckiego-hibbi,379410,artykul.html

W ramach współpracy z Millano OEX Cursor zajmuje się realizacją i nadzorem nad prawidłowym przebiegiem konkursu promującego markę Hibbi. Spółka odpowiada jednocześnie za obsługę logistyczną, czyli dostarczenie nagród do odbiorców, działania formalno – prawne oraz rozliczenia podatkowe. W gestii OEX Cursor znajduje się także obsługa procesu reklamacji oraz zakup nagród.

Konkurs wystartował 1 września i potrwa do końca października 2018 roku. Aby wziąć udział w zabawie należy dokonać zakupu dwóch dowolnych produktów marki Hibbi, wypełnić formularz na stronie www.hibbi.pl oraz przesłać pracę na temat przygód hipopotama Hibbiego. Na zwycięzców czeka wyjazd do Disneylandu, elektryczne deskorolki i plecaki Hibbi.

Hibbi to marka słodyczy czekoladowych dla dzieci należąca do Millano Group. Grupa, obecna na rynku od 35 lat, jest także właścicielem marek Baron, Pomorzanka, Millato oraz Elitchoco.

Źródło: OEX Cursor

www.oexcursor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764