logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oex Cursor promuje zimowe nowości Winiary

  PR 01.02.2018, przeczytano 1079 razy
ilustracjastrzałka

OEX Cursor rozpoczyna realizację kolejnego etapu degustacji dla firmy Nestlé. Spółka odpowiada za kompleksową obsługę akcji WINIARY INSPIRACJE PROSTO Z TARGU.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oex-cursor-promuje-zimowe-nowosci-winiary,35284,artykul.html

W trakcie 2 weekendów pierwszego kwartału 2018 r. w blisko 150 punktach sprzedaży w całej Polsce konsumenci będą mogli spróbować kaszotto buraczkowego - nowego produktu w portfolio marki WINIARY. Akcję prowadzoną pod hasłem WINIARY INSPIRACJE PROSTO Z TARGU kompleksowo obsługuje spółka OEX Cursor, która odpowiada za realizację degustacji, logistykę, rekrutację personelu i wyposażenie stoisk. W projekt jest zaangażowanych ponad 200 osób z zespołu terenowego spółki.

- Realizacja ogólnopolskich akcji promocyjnych w tak dużej liczbie punktów sprzedaży jednocześnie to duże wyzwanie organizacyjne i logistyczne. Dzięki rozbudowanej strukturze terenowej i nowoczesnym rozwiązaniom IT jesteśmy w stanie efektywnie zarządzać każdej wielkości projektami i gwarantować odpowiedni standard usługi – mówi Przemysław Bogdański, członek zarządu OEX Cursor.

Nowych produktów marki WINIARY można spróbować nie tylko w sieciach hiper- i supermarketów, ale także w mniejszych formatach handlowych.

- Klienci korzystający z usług wsparcia sprzedaży coraz częściej decydują się na promocję produktów także w mniejszych formatach sklepów. Zaletą takiego rozwiązania jest bardziej indywidualny kontakt z konsumentem i skuteczniejsze dotarcie z przekazem do grupy docelowej – dodaje Przemysław Bogdański.

OEX Cursor współpracuje z marką WINIARY od października 2017 roku. Pierwszy etap akcji WINIARY INSPIRACJE PROSTO Z TARGU, obejmujący promocję m.in. sosów do makaronów, koncentratów zup, kaszotto oraz rozgrzewających kisieli został zrealizowany pod koniec ubiegłego roku. Degustacje były prowadzone w 475 punktach sprzedaży na terenie całej Polski.

Źródło: OEX Cursor

www.oexcursor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764