logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oex Cursor: Aplikacje raportowe zwiększają efektywność projektów wspierających sprzedaż

  PR 22.03.2018, przeczytano 583 razy
ilustracjastrzałka

Działania z obszaru shopper marketingu i audytów w punktach sprzedaży coraz częściej wspiera technologia. Zaawansowane aplikacje raportowe umożliwiają natychmiastowy dostęp do danych z realizowanych akcji, co pozwala skuteczniej monitorować ich efekty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oex-cursor%3A-aplikacje-raportowe-zwiekszaja-efektywnosc-projektow-wspierajacych-sprzedaz,35879,artykul.html

Mobilne systemy raportowe służą do gromadzenia w jednym miejscu wszystkich informacji – także tych graficznych – dotyczących projektów realizowanych w terenie, często bardzo rozproszonych geograficznie. Pozwalają prowadzić plany pracy zespołów regionalnych, zbierać dane dotyczące przebiegu akcji, wykorzystania materiałów POS, wysokości sprzedaży czy cen produktów. Wspierają także realizację zaawansowanych badań Mystery Shopper. Zakres gromadzonych informacji jest elastycznie dopasowywany do specyfiki danego projektu i oczekiwań klienta.

- Na potrzeby naszych projektów stworzyliśmy autorską aplikację raportową. Narzędzie wykorzystujemy podczas realizacji projektów terenowych m.in. dla WWF, firm z branży FMCG i AGD oraz dużego koncernu tytoniowego. Klienci mają dostęp do danych w czasie rzeczywistym, co umożliwia bieżące reagowanie na informacje z punktów sprzedaży, dotyczące np. dostępności produktów czy działań konkurencji – mówi Przemysław Bogdański, członek zarządu OEX Cursor.

Systemy raportowe usprawniają także komunikację ze strukturą terenową realizującą projekty. Rozwiązanie opracowane przez OEX Cursor umożliwia m.in. dystrybucję materiałów szkoleniowych, informacji dotyczących celów sprzedażowych czy wysokości wynagrodzeń uzyskanych przez personel promocyjny. Osoby zaangażowane w projekt za pośrednictwem aplikacji mogą kontaktować się z przełożonymi i na bieżąco wyjaśniać kwestie dotyczące harmonogramu pracy czy poziomu zrealizowanego celu. Systemy raportowe sprawdzają się przede wszystkim w długofalowych akcjach z udziałem promotorów, konsultantów sprzedaży, hostess i ambasadorów marek.

- Nasze aplikacje raportowe coraz częściej są zintegrowane z systemami klienta. Zawierają opcję geolokalizacji, co pozwala precyzyjnie określić, którego punktu sprzedaży dotyczą informacje. Dane są odpowiednio zabezpieczone i udostępniane zgodnie z ustalonym z klientem systemem uprawnień, spełniają także kryteria narzucane przez dyrektywę RODO – dodaje Zbigniew Puchała, Account Director z OEX Cursor.

Źródło: OEX Cursor

www.oexcursor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764