logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ofeminin inicjuje akcję „Ciałolubność”

  PR 20.09.2019, przeczytano 381 razy

Ofeminin, serwis należący do Ringier Axel Springer Polska, rozpoczyna akcję „Ciałolubność”, która wspiera życie wzgodzie z samym sobą oraz akceptację swojego ciała.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ofeminin-inicjuje-akcje-_cialolubnosc_,384033,artykul.html

Nowa akcja pokazuje, że problemy cielesne mają przede wszystkim źródło w naszej psychice i sposobie w jaki siebie postrzegamy. Ofeminin, którego treści skierowane są głównie do młodych kobiet, chce pokazać, że mając problemy związane z wyglądem nadal można żyć pełnią życia.

W akcji „Ciałolubność” zostaną poruszone 4 tematy związane z wyglądem: trądzik i problemy z cerą, blizny, depilacja oraz zmiana wagi. Bohaterki akcji – kobiety, które zmagają się z wyżej wymienionymi problemami cielesnymi – wzięły udział w specjalnej sesji zdjęciowej. Zdjęcia autorstwa Kai Gołuchowskiej, zostały dodatkowo opracowane przez ilustratorkę Izę Kacprzak, aby podkreślić, że niedoskonałości mogą być siłą.

Nowa akcja Ofeminin „Ciałolubność” ma dedykowaną stronę: www.ofeminin.pl/cialolubnosc-landing-page, na której znajdą się przede wszystkim treści z zakresu body positivity. Na stronie opublikowano m.in. historię o dziewczynie, której zmagania z trądzikiem doprowadziły do próby samobójczej oraz artykuł o kulcie piękna przekazywanego z matki na córki. Dopełnieniem historii jest zbiór rozmów z influencerkami walczącymi na Instagramie o prawdziwe znaczenie hashtagu #nofilter.

– Ciałolubność to projekt, który jest wpisany w DNA Ofeminin – jest prezentem od dziewczyn dla dziewczyn, zapewnieniem „jesteśmy tutaj, słyszymy was, mamy podobnie”. Ale to także inicjatywa ważna dla mnie osobiście. Pokazujemy, że nasze „niedoskonałości” mogą przejąć władzę nad każdą dziedziną życia, zdominować i pogorszyć jego jakość. Ale także, że razem jesteśmy mądrzejsze, piękniejsze i silniejsze – to, jak wiele wsparcia dostały (i okazały!) bohaterki naszych materiałów od innych kobiet, daje ogromną moc– mówi Martyna Wyrzykowska, redaktor naczelna Ofeminin

W ramach akcji „Ciałolubność” rusza seria podcastów „Czego pragną dziewczyny?”. W pierwszym podcaście, goście prowadzącej Martyny Wyrzykowskiej, redaktor naczelnej Ofeminin: Magdalena Ignatowicz, menedżer ds. rozwoju Ofeminin i Kaja Gołuchowska, autorka zdjęć kobiet opublikowanych na stronie poświęconej akcji, rozmawiają o zjawisku body positive, celu akcji „Ciałolubność”, jej przeciwnikach i zwolennikach.

Podcasty „Czego pragną dziewczyny?” będą emitowane co tydzień, we wtorki. W kolejnym odcinku gościem Martyny Wyrzykowskiej będzie Karolina Kulesza, która prowadzi psychoterapię ciałem oraz Karolinę Reszkowską, dziennikarkę Ofeminin, która wzięła udział w terapii i przygotowuje o tym artykuł. Goście programu będą rozmawiali o problemach psychicznych młodych ludzi.

Link do pierwszego odcinka podcastu TUTAJ.

Wszystkie odcinki podcastu można znaleźć na audio.onet.pl, Spotify, Soundcloud, Apple Podcasts i Google Podcasts.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764