logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ofeminin liderem wśród serwisów kobiecych

  PR 02.10.2020, przeczytano 409 razy

Ofeminin.pl umacnia swoją pozycję jako lider serwisów kobiecych w Polsce. Według danych Gemius/PBI w sierpniu miał 4,25 mln RU. Serwis opiera swoją strategię na idei siostrzeństwa – wspieraniu kobiet przez kobiety i poruszaniu jeszcze większej liczby ważnych dla nich tematów.  Na łamach Ofeminin pojawiły się nowe cykle wydawnicze poświęcone emocjom, zdrowiu fizycznemu i psychicznemu oraz doświadczeniom macierzyńskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ofeminin-liderem-wsrod-serwisow-kobiecych,388622,artykul.html

W tym roku redakcja Ofeminin zrealizowała już wiele nowych projektów w tym m.in. wirtualny event „Ofeminin Influencer Awards”, stworzyła autorski podcast „Czego pragną dziewczyny?” i poszerzyła serwis o funkcjonalności związane z e-commerce. Serwis przyciąga uwagę coraz większej liczby użytkowniczek. Według danych Gemius/PBI w sierpniu miał 4,25 mln RU. W porównaniu z tym samym okresem w 2019 roku, liczba użytkowniczek Ofeminin wzrosła o 1,3 mln RU.

- Z obserwacji prowadzonych przez serwis wynika, że istnieją cztery obszary, w których kobiety najbardziej oczekują wsparcia: motherhood, body & spirit, equality i choices. Tak tez nazwaliśmy obszary tematyczne, które można znaleźć na Ofeminin.pl  – mówi Martyna Wyrzykowska, redaktorka naczelna Ofeminin.pl. Ofeminin ma najwięcej mam wśród kobiecych wertykali kobiecych, a dialog z nimi w naszych social mediach jest wręcz niesamowity. - Widzimy, że dzisiejsze mamy potrzebują zupełnie nowego, szczerego podejścia do rodzicielstwa i właśnie takie treści im oferujemy. Z kolei segment „body & spirit” jest naturalną konsekwencją zmiany sposobu myślenia, jaki obserwujemy u młodych kobiet – o ciele, formie i urodzie już nie rozmawiamy w oderwaniu od zdrowia psychicznego. Będziemy również więcej mówić o równości, ponieważ nadal wiele kobiet nie dostrzega tego problemu. Obszar „choices” powstał na bazie obserwacji społeczności Klubu Ekspertek – kobiety potrzebują bezpośrednich porad, wskazówek dotyczących produktów i nowinek. Ocenie poddane zostają nie tylko produkty, ale również doznania czy styl życia itd. Nie zabraknie testów – w formie zdjęciowej, pisanej oraz wideo. Ofeminin głęboko wierzy, że wokół tych obszarów można zbudować kobiece więzi i społeczności dodające sobie otuchy i wsparcia – dodaje Martyna Wyrzykowska.

Jesienny sezon na Ofeminin.pl to duża liczba nowych formatów, które odpowiadają na potrzeby rosnącej liczby użytkowniczek portalu. Pojawią się cykle, które będą wsparciem i źródłem rzetelnej wiedzy oraz artykuły, które mówią o rzeczach istotnych dla kobiet. Jesień na ofeminin.pl to dobra energia i siła siostrzeństwa.

W ramach obszaru Motherhood przygotowany jest cykl „Tak, mamy”. To format, w którym redakcja, użytkowniczki i zaprzyjaźnione z redakcją gwiazdy dzielą się swoimi macierzyńskimi doświadczeniami, bez upiększających rzeczywistość filtrów.

Obszar Choices zostanie zasilony testami redakcyjnymi – w nowoczesnym, wieloplatformowym wydaniu, które pozwolą użytkowniczkom dokonywać łatwiejszych wyborów.

W serwisie, w ramach filaru „Body & Spirit” startuje „Alfabet emocji” – cykl tekstów pomagający rozpracować uczucia, pomagający rozpracować uczucia, które często trudno zidentyfikować.

Ofeminin wspiera nową generację kobiet i zachęca je do propagowania równości, nie tylko w życiu zawodowym. Powstała lista dziesięciu liderek „Girl Power Generation”, które stanowią inspirację w poszczególnych kategoriach, m.in. na rynku pracy, w popkulturze, w social mediach czy polityce. Na Ofeminin.pl będą publikowane cyklicznie obszerne rozmowy o najważniejszych wyzwaniach i celach pokolenia, które wychowało się w przekonaniu, że równość to coś oczywistego, choć nie zawsze zgodnego z rzeczywistością.

– Progresywne podejście do kobiecości gwarantuje nam również zupełnie nowe możliwości content marketingowe. Zmiany dostrzegamy nie tylko w odbiorcach, ale również w naszych klientach. Zmienił się typ kobiecości, jaki chcą lansować w swoich przekazach marketingowych – co nas bardzo cieszy. Chcemy dawać im jeszcze lepsze otoczenie reklamowe dla tych nowoczesnych treści – tłumaczy Magdalena Ignatowicz, Business Development Manager Ofeminin & Noizz.pl.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
Kara dla TVN za „Franciszkańską 3” wyegzekwowana przez Urząd Skarbowy
16 kwietnia 2024 r. na rachunek bankowy KRRiT wpłynęła wyegzekwowana przez Urząd Skarbowy kara pieniężna nałożona na spółkę TVN SA w związku z naruszeniem art. 18 ust. 1 i 2 ustawy o radiofonii i telewizji poprzez emisję audycji pt. „Bielmo. Franciszkańska 3” (program TVN 24, cykl „Czarno na białym”, 6 marca 2023 roku).
Paryż 2024: igrzyska olimpijskie na antenach Eurosportu
Za dokładnie 100 dni w Paryżu rozpocznie się największe sportowe wydarzenie świata! Każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 dostępny będzie w Polsce w serwisie Max. TVN WBD pokaże transmisje najważniejszych wydarzeń w Eurosporcie 1, Eurosporcie 2 oraz w kanałach okazjonalnych Eurosport 3-9 i Eurosporcie 4K, dostępnych u niektórych operatorów.
Nowe rubryki i felietonistki w „Wysokich Obcasach Extra”
Już jutro – w czwartek, 18 kwietnia br. w sprzedaży dostępne będzie odświeżone wydanie miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra”, w którym czytelniczki i czytelnicy znajdą nowe rubryki i teksty nowych felietonistek – Katarzyny Kucewicz i Carrie z Mokotowa. Tematem numeru są sekrety rodzinne, a gwiazdą okładki – aktorka Reese...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764