logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ofeminin.pl liderem wśród wertykalnych serwisów kobiecych

  PR 18.05.2020, przeczytano 471 razy

Według najnowszego raportu Gemius/PBI za kwiecień br., Ofeminin.pl jest liderem wśród serwisów wertykalnych kobiecych z 4,6 mln realnych użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ofeminin.pl-liderem-wsrod-wertykalnych-serwisow-kobiecych,387059,artykul.html

Ofeminin.pl zgromadził 4,6 mln RU w porównaniu do 3,17 mln RU w roku ubiegłym, co oznacza wzrost o 45 proc. Ofeminin.pl utrzymuje przewagę 1 mln RU nad kolejnymi w zestawieniu serwisami: Polki.pl (3,6 mln RU) oraz Wizaż.pl (2,5 mln RU). W badanym okresie materiały publikowane na Ofeminin.pl wygenerowały ponad 16,9 mln odsłon.

– Ofeminin to miejsce, w którym kobiety mogą poczuć siłę wspólnego działania. Wspieramy kobiety w codziennych decyzjach, biznesie, związkach i najważniejszych życiowych momentach. Dzielimy się herstoriami, czyli opowieściami o świecie z kobiecej perspektywy, ale też inspirujemy i doradzamy w przyjemnych, lekkich tematach – mówi redaktor naczelna Ofeminin.pl, Martyna Wyrzykowska.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Ooo
czyli ogłoszenia moto pomogły.

avatar użytkownika
,

Znalazłeś w tym serwisie ogłoszenia tego typu?  

,

A Ty nie?  

avatar użytkownika
,

Może te ogłoszenia tam są? Ale skoro trudno je znaleźć, to jak mogły pomóc?  

,

Może za mało klikasz i dlatego nie znalazłeś?  

avatar użytkownika
,

Większość ruchu generują ludzie, którzy mało klikają. Przeciętna liczba odwiedzanych stron jest zazwyczaj wielkością jednocyfrową - to za mało aby schowane gdzieś głęboko treści mogły wpłynąć na sukces lub porażkę serwisu.  

,

Ale przecież nie muszą być schowane.
Ogłoszenia moto można dać na główną, przecież kobiety też kupują samochody...
  

avatar użytkownika
,

Jeszcze chwila i dostrzeżesz je na głównej - jeszcze trochę się postaraj i na pewno się uda.  

,

Nie jest ważne co ja dostrzegę, ważne, by czytelniczki ofeminin je zauważyły i klikały.
Na pomyślność wydawcy.
  

avatar użytkownika
,

Jest obawa, że mogą nie dysponować taką siłą wyobraźni jak Ty. Co wtedy? Czy przyszłość tego serwisu rysuje się w ciemnych barwach?  

,

Zawsze pozostaje giełda warzyw i owoców. Jej się nie da nie zauważyć.
  

avatar użytkownika
,

A właściwie jaka jest Twoja teza?  

,

Że giełda moto i warzyw to dobry pomysł.

Powinieneś rozważyć.
Odsłony strzelą pod niebo.
  

avatar użytkownika
,

To znaczy że nie masz tezy i po prostu lubisz sobie powyśmiewać to co robią inni?  

,

Albo: śledzę media i widzę ich nieudolne działania mające zwiększyć wyłącznie klikalność, choć żaden z tych pomysłów nie podnosi jakości, czyli de facto, nic nie wnosi do oferty.  

avatar użytkownika
,

A co to znaczy "wnosić coś do oferty"? Na jakiej podstawie media powinny ją konstruować?  

,

Jeśli określa się mianem wertykalnego, to, na chłopski rozum, ma się grupę docelową, dość dobrze opisaną.
I można konfrontować zawartość.

Ale, jeśli jest się częścią konglomeratu horyzontalnego, to wertykalność jest w zasadzie fikcyjna.
  

avatar użytkownika
,

Czy "horyzontalność" i "wertykalność" to są jakieś wartości same w sobie, a każdy wydawca powinien bronić zaszufladkowania do jednej z tych kategorii jak niepodległości? A może są to jedynie pomocnicze określenia pomagające sformułować strategię doboru treści tak, aby była najlepiej dopasowana do oczekiwań odbiorców? Zaś wydawcy... powinni stawiać na pierwszym miejscu dostosowywanie się do nich właśnie, a nie uleganie fetyszyzmowi narzędzi i mądrze brzmiących nazw?  

Najnowsze w tym dziale

Dziennikarz „Przeglądu Sportowego” Maciej Petruczenko znalazł się w trzyosobowym gronie nominowanych do Nagrody im. Bohdana Tomaszewskiego. W konkursie magazynu „Press” nominowani zostali także: Tomasz Ćwiąkała (Canal+ Sport) i Radosław Leniarski („Gazeta Wyborcza”).
Wyniki badania Mediapanel za listopad 2020
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz audytowanych aplikacji.
Przegladsportowy.pl dołącza do grona płatnych subskrypcji cyfrowych oferowanych przez Ringier Axel Springer Polska.  3 grudnia w serwisie pojawiły się pierwsze artykuły dostępne wyłącznie dla subskrybentów usługi. To kolejny, obok Newsweek.pl, Forbes.pl, Fakt24.pl, Autoświat.pl oraz Komputerswiat.pl, serwis Ringier Axel Springer Polska z ofertą treści płatnych.
„Nieobecni są wśród nas” - poruszająca kampania Playera i fundacji Itaka
W mediach społecznościowych TVN Grupa Discovery zadebiutowały trzy spoty wideo w ramach pierwszej odsłony akcji "Nieobecni są wśród nas". Partnerem kampanii jest fundacja ITAKA.
Rozdział Digital jest 10. i ostatnią publikacją w ramach Białej Księgi Branży i Dialogu Branżowego. Zawiera usystematyzowane standardy przetargowe i współpracy, ukształtowane w toku Dialogu przez przedstawicieli Reklamodawców i Agencji. Celem Dialogu i Białej Księgi jest edukacja i popularyzacja dobrych praktyk, które mają istotne znaczenie dla sektora...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764