logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ofeminin.pl liderem wśród wertykalnych serwisów kobiecych

  PR 18.05.2020, przeczytano 874 razy

Według najnowszego raportu Gemius/PBI za kwiecień br., Ofeminin.pl jest liderem wśród serwisów wertykalnych kobiecych z 4,6 mln realnych użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ofeminin.pl-liderem-wsrod-wertykalnych-serwisow-kobiecych,387059,artykul.html

Ofeminin.pl zgromadził 4,6 mln RU w porównaniu do 3,17 mln RU w roku ubiegłym, co oznacza wzrost o 45 proc. Ofeminin.pl utrzymuje przewagę 1 mln RU nad kolejnymi w zestawieniu serwisami: Polki.pl (3,6 mln RU) oraz Wizaż.pl (2,5 mln RU). W badanym okresie materiały publikowane na Ofeminin.pl wygenerowały ponad 16,9 mln odsłon.

– Ofeminin to miejsce, w którym kobiety mogą poczuć siłę wspólnego działania. Wspieramy kobiety w codziennych decyzjach, biznesie, związkach i najważniejszych życiowych momentach. Dzielimy się herstoriami, czyli opowieściami o świecie z kobiecej perspektywy, ale też inspirujemy i doradzamy w przyjemnych, lekkich tematach – mówi redaktor naczelna Ofeminin.pl, Martyna Wyrzykowska.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764