logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ofeminin.pl liderem wśród wertykalnych serwisów kobiecych

  PR 18.05.2020, przeczytano 255 razy

Według najnowszego raportu Gemius/PBI za kwiecień br., Ofeminin.pl jest liderem wśród serwisów wertykalnych kobiecych z 4,6 mln realnych użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ofeminin.pl-liderem-wsrod-wertykalnych-serwisow-kobiecych,387059,artykul.html

Ofeminin.pl zgromadził 4,6 mln RU w porównaniu do 3,17 mln RU w roku ubiegłym, co oznacza wzrost o 45 proc. Ofeminin.pl utrzymuje przewagę 1 mln RU nad kolejnymi w zestawieniu serwisami: Polki.pl (3,6 mln RU) oraz Wizaż.pl (2,5 mln RU). W badanym okresie materiały publikowane na Ofeminin.pl wygenerowały ponad 16,9 mln odsłon.

– Ofeminin to miejsce, w którym kobiety mogą poczuć siłę wspólnego działania. Wspieramy kobiety w codziennych decyzjach, biznesie, związkach i najważniejszych życiowych momentach. Dzielimy się herstoriami, czyli opowieściami o świecie z kobiecej perspektywy, ale też inspirujemy i doradzamy w przyjemnych, lekkich tematach – mówi redaktor naczelna Ofeminin.pl, Martyna Wyrzykowska.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Ooo
czyli ogłoszenia moto pomogły.

avatar użytkownika
,

Znalazłeś w tym serwisie ogłoszenia tego typu?  

avatar użytkownika
,

A Ty nie?  

avatar użytkownika
,

Może te ogłoszenia tam są? Ale skoro trudno je znaleźć, to jak mogły pomóc?  

avatar użytkownika
,

Może za mało klikasz i dlatego nie znalazłeś?  

avatar użytkownika
,

Większość ruchu generują ludzie, którzy mało klikają. Przeciętna liczba odwiedzanych stron jest zazwyczaj wielkością jednocyfrową - to za mało aby schowane gdzieś głęboko treści mogły wpłynąć na sukces lub porażkę serwisu.  

avatar użytkownika
,

Ale przecież nie muszą być schowane.
Ogłoszenia moto można dać na główną, przecież kobiety też kupują samochody...
  

avatar użytkownika
,

Jeszcze chwila i dostrzeżesz je na głównej - jeszcze trochę się postaraj i na pewno się uda.  

avatar użytkownika
,

Nie jest ważne co ja dostrzegę, ważne, by czytelniczki ofeminin je zauważyły i klikały.
Na pomyślność wydawcy.
  

avatar użytkownika
,

Jest obawa, że mogą nie dysponować taką siłą wyobraźni jak Ty. Co wtedy? Czy przyszłość tego serwisu rysuje się w ciemnych barwach?  

avatar użytkownika
,

Zawsze pozostaje giełda warzyw i owoców. Jej się nie da nie zauważyć.
  

avatar użytkownika
,

A właściwie jaka jest Twoja teza?  

avatar użytkownika
,

Że giełda moto i warzyw to dobry pomysł.

Powinieneś rozważyć.
Odsłony strzelą pod niebo.
  

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764