logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ofensywa ploterów Mutoh na włoskim Viscomie

  PR 20.11.2011, przeczytano 2207 razy
ilustracjastrzałka

Mutoh - japoński producent drukarek wielkoformatowych wprowadził 2 nowe linie ploterów ValueJet. Na listopadowych targach Viscom w Mediolanie firma wszystkie z nich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ofensywa-ploterow-mutoh-na-wloskim-viscomie,13965,artykul.html

Spośród wielu nowoczesnych urządzeń prezentowanych na stoisku Mutoha, warto było zwrócić uwagę na premierowe maszyny serii ValueJet. Nowa generacja eko-solwentowych ValueJetów została dwukrotnie przyspieszona oraz zyskała szereg technologicznych usprawnień. Z kolei nowa seria ValueJetów TD to specjalnie opracowane maszyny do druku na tekstyliach!

Z uwagi na rosnący rynek druków na tekstyliach, Mutoh opracował nową serię ploterów VJ TD. Należy zwrócić uwagę, że nie są to ValueJety dostosowane do druku na tekstyliach, tylko specjalnie opracowane urządzenia do tej technologii druku. Dwa nowe ValueJety 1628 TD i 2628 TD to premierowe urządzenia opracowanie wyłącznie o druku na tekstyliach, w których wykorzystano najlepsze cechy eko-solwentowych braci. Drukują one atramentami sublimacyjnymi, dyspersyjnymi lub też wodno-pigmentowymi. Maszyny te posiadają specjalne rynny na atramenty czy też systemy naciągu tekstyliów. Plotery mogą drukować w konfiguracji 4, 6 lub 8 kolorowej lub też 4-kolorowej z dwoma typami atramentów!

Seria ploterów Mutoh ValueJet powiększyła się o 2x szybsze od poprzedników i konkurencji modele eko-solwentowe 1324 oraz 1624. Oba wyposażone w najnowszej generacji zaawansowane głowice zarządzające wystrzeliwaną kroplą, opcjonalny spektrofotometr SpectroVue umieszczony na karetce drukującej do łatwego zarządzania kolorem przez użytkowania. Nowe ValueJety to udoskonalona technologia druku Intelligent Interweaving z efektem mgły eliminującym paskowanie. Zmodyfikowany stół grzewczy, dokładniejszy system prowadzenia mediów, ulepszone „górno-wejściowe” mocowanie kaset to niektóre z innowacji.

Ploter Mutoh ValueJet 1624 to urządzenie 64-calowe. Obsłguje on materiały o szerokości do 1625 mm. Szerokość robocza w tym przypadku wynosi przy druku 2-kierunkowym 1615 mm. Wydajność plotera VJ-1624 to aż 29 m2/h (bez paskowania). Urządzenie drukuje tak jak model VJ-1324 z maksymalną jakością 1440 x 1440 dpi, najmniejsza rozdzielczość to 360 dpi do szybkich druków reklamowych. W trybie Quality ploter drukuje z prędkością 7.5 m2/h, natomiast produkcyjnie osiągamy aż 14 m2/h!

Natomiast, drukarka Mutoh ValueJet 1324 to urządzenie 54-calowe. Przyjmuje on materiały o szerokości do 1371 mm. Szerokość robocza (zadruku) wynosi przy druku 2-kierunkowym 1361 mm. Jeśli chodzi o wydajność to VJ-1324 osiąga produkcyjną znakomitą prędkość zadruku 27.9 m2/h (bez paskowania). Urządzenie drukuje z maksymalną jakością 1440 x 1440 dpi, jednakże rozdzielczość 540 x 720 dpi daje już bardzo zadowalające efekty i wyśmienitą jakość. Nowością jest rozdzielczość 1080 dpi. W trybie Quality ploter drukuje z prędkością 6 m2/h, natomiast w najczęściej wybieranych trybach produkcyjnych łączących jakość i wydajność osiągamy 8-12 m2/h co jest najlepszym wynikiem w tym segmencie urządzeń!

Wyłącznym dystrybutorem ploterów Mutoh w Polsce jest Atrium Centrum Ploterowe.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764