logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oferta Epson na Packaging Innovations 2017

  PR 22.03.2017, przeczytano 488 razy
ilustracjastrzałka

Na 9. Międzynarodowych Targach Opakowań Packaging Innovations w dniach 4-5 kwietnia 2017 firma Epson zaprezentuje urządzenia z serii ColorWorks dla rynku opakowań i retail oraz proofingową drukarkę SureColor SC-P5000.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oferta-epson-na-packaging-innovations-2017,31897,artykul.html

Podczas tegorocznej edycji targów Packaging Innovations w dniach 4-5. kwietnia Epson, po raz kolejny zaprezentuje swą ofertę dla branży produkcji opakowań, retail i reklamy. Opracowane przez Epson rozwiązania do produkcji trwałych, przykuwających wzrok kolorowych etykiet, kuponów i opakowań będą prezentowane na stoisku A26B. Poza testami sprzętu i rozmowami z ekspertami, goście będą mogli składać zamówienia na sprzęt, w ramach promocji przygotowanych specjalnie na to wydarzenie.

Na stoisku firmowym można będzie m.in. zapoznać się z rodziną atramentowych, kolorowych drukarek do etykiet obsługujących zróżnicowane potrzeby rynku. Podczas realizacji zróżnicowanych zadań zaprezentowane zostaną modele Epson ColorWorks C7500G oraz kompaktowe ColorWorks C3500 i ColorWorks C831.

ColorWorks C7500G przeznaczona jest do druku etykiet w krótkich seriach dla średniego czy małego przedsiębiorstwa, zapewniając możliwość pracy także z materiałami błyszczącymi. Zaletami zastosowanej głowicy PrecisionCore, poza wysoką jakością, jest też system kontroli stanu dyszy, pozwalający usuwać mikrousterki modułu, zanim zaczną być widoczne na wydruku. Wysoka szybkość wydruku rzędu 300mm/s to poziom porównywalny do termicznych drukarek monochromatycznych.

Dodatkowo na stoisku A26B fachowcy z branży poligraficznej i fotografii będą mogli zapoznać się z 17. calową drukarką SureColor SC-P5000. Opracowana z myślą o wydrukach próbnych, reprodukcjach dzieł sztuki i druku fotografii zapewnia idealne odwzorowanie aż do 99% kolorów z palety Pantone.

Dostępne są dwie wersje drukarki SureColor SC-P5000: pierwsza, z zestawem atramentów obejmującym kolor fioletowy, jest przeznaczona dla twórców reklam, producentów i projektantów do tworzenia wydruków próbnych, aby zagwarantować właściwą kolorystykę opakowań, materiałów marketingowych i barw firmowych. Z kolei druga, z kolorem jasnym jasnoszarym, świetnie nadaje się dla profesjonalnych fotografów i artystów, którzy chcą dokładnie odwzorowywać detale, kolory i kontrast oryginalnych prac wykonanych w kolorystyce czarno-białej.

- Drukarki etykiet Epson ColorWorks to szczególna kategoria produktów, których stosowanie może bezpośrednio przełożyć się na sukces sprzedażowy firm, które je wykorzystują. Integrując w kompaktowych urządzeniach doskonałe technologie sprawdzone m.in. w urządzeniach klasy LFP umożliwiliśmy tworzenie nawet pojedynczych etykiet i oznaczeń w bardzo krótkim czasie, bezpośrednio w siedzibie sprzedawcy czy producenta. Związane z tym możliwości indywidualizacji i marketingu w czasie rzeczywistym przekładają się na nawiązywanie więzi emocjonalnej z odbiorcą, a to z kolei jest podstawą sukcesu sprzedażowego np. na wymagającym rynku retail – mówi Grzegorz Moch Business Solution Account Manager z Epson.

Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations 2017 to największa tego typu impreza w Europie Środkowej, w tym roku odbędzie się po raz dziewiąty. Wstęp na targi jest bezpłatny dla gości branżowych po dokonaniu rejestracji ONLINE lub za okazaniem wypełnionego zaproszenia.

Termin, lokalizacja i adres 

4 – 5 kwietnia 2016
Stoisko firmy Epson – A26B
Centrum Expo XXI, Warszawa
Prądzyńskiego 12/14

Źródło: Epson

www.global.epson.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764