logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oferta TVP dostępna w ogólnokrajowej telewizji naziemnej na Litwie

  PR 29.07.2022, przeczytano 401 razy

Od 28 lipca br. programy TVP Wilno, TVP Info, TVP Historia 2, TVP Polonia, TVP World i Biełsat TV rozszerzają swój zasięg naziemny na Litwie poza Wileńszczyznę dzięki udostępnieniu ich w ramach cyfrowego multipleksu ogólnokrajowego MUX-2.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oferta-tvp-dostepna-w-ogolnokrajowej-telewizji-naziemnej-na-litwie,396747,artykul.html

- Szeroka dostępność programów Telewizji Polskiej na rynkach zagranicznych jest jednym z kluczowych celów w strategii Spółki. Stąd podejmowane przez nas wysiłki dla budowania bogatej bazy dystrybucyjnej. W związku z obecnie panującą w naszym regionie sytuacją polityczną, realizowane przez nas działania mają szczególne znaczenie w dotarciu z rzetelną i obiektywną informacją do jak największego grona odbiorców. Jestem przekonany, że rozszerzenie nadawania naziemnego programów TVP, dzięki wejściu na MUX-2, pozwoli ugruntować obecność oferty programowej Telewizji Polskiej na Litwie, a przede wszystkim – z największą rzetelnością realizować misję nadawcy publicznego – mówi Mateusz Matyszkowicz, Członek Zarządu Telewizji Polskiej.

Programy TVP nadawane poprzez drugą naziemną sieć telewizji cyfrowej są już dostępne w rejonie największych miast na Litwie poza Wileńszczyzną i ich okolicach, m.in. w Kownie, Janowie, Mariampolu, Olicie, Kalwarii, Druskiennikach, Oranach, Kłajpedzie, Możejkach, Wisaginie. Oczywiście niezmiennie sześć programów Telewizji Polskiej jest udostępnianych naziemnie dla widzów na Wileńszczyźnie w ramach multipleksu regionalnego obejmującego oprócz stolicy Litwy także rejony solecznicki i święciański. W sumie obecnie sygnał naziemny dociera do ponad 1,7 mln osób zamieszkujących Litwę.

Wybrane programy TVP dostępne są także w ofertach ponad 30 litewskich sieci kablowych, w tym u największego operatora – firmy Telia i drugiego największego operatora Cgates.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764