logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oficjalny spot premierowy Playstation 5

  PR 28.10.2020, przeczytano 327 razy
ilustracja

Od premiery PlayStation 5 dzieli nas zaledwie kilka tygodni i nie możemy się doczekać, aż gracze na całym świecie będą mogli doświadczyć nowej generacji interaktywnej rozrywki. Premiera każdej nowej konsoli PlayStation to szczególny moment w czasie. Dziś swoją premierę ma zupełnie nowy globalny spot reklamowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oficjalny-spot-premierowy-playstation-5,388983,artykul.html

Od samego początku, celem firmy było stworzenie reklamy, którą da się opisać jednym słowem jako epicką. Ten spot ma podkreślać pragnienie marki do przekraczania granic tego, co możliwe i wywoływać takie same emocje, jakie gracze będą odczuwać dzięki unikalnym doświadczeniom, jakie niesie ze sobą rozgrywka na PlayStation 5.

Motyw przewodni tego spotu koncentruje się wokół idei eksploracji. Wszyscy ludzie odczuwają pragnienie odkrywania tego co nieznane, czy to w grze, czy też w codziennym życiu. Chcą odwiedzać miejsca, w których nigdy nie byli, zobaczyć to, czego nie widział do tej pory żaden człowiek. Opowiadając tę historię, oddajemy hołd odkrywcom z przeszłości, którzy stanęli na progu nieznanego i przekroczyli swoje granice, by osiągnąć to, co niezwykłe.

Tę wyjątkową historię musiał opowiedzieć równie szczególny głos, dlatego w stworzeniu tej reklamy pomógł nowy strategiczny partner kreatywny - Travis Scott. Mamy nadzieję, że gracze będą się dobrze bawić w czasie oglądania reklamy oraz z niecierpliwością czekają na dalsze, wspólne odkrywanie nowych i ekscytujących światów dzięki PlayStation 5.

Źródło: Sony Interactive Entertainment

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Vileda prowadzi kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo
Czy przedświąteczne porządki muszą być męczące i zabierać tak dużo czasu? Nie, kiedy Twoim pomocnikiem jest mop obrotowy Vileda TURBO, który sprawia, że mycie podłóg odbywa się bez użycia siły. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników, a jego działanie można zobaczyć w najnowszym spocie marki Vileda. Reklama...
Marka Jennifer Lopez w grudniu z influencerkami
​W listopadzie rozpoczęła się kampania promująca bestsellerowy zapach marki Jennifer Lopez Promise z portfolio produktów firmy Sirowa Poland. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Do grona klientów AHAVA PR dołączyła firma Polemika. To polska marka kosmetyczna.
Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym klipie firmy Mattel
W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej  – Beata Kozidrak, która obserwuje reakcje dzieci na wyczekiwane prezenty. Okazuje się, że dziecięca radość z wymarzonej zabawki to prawdziwy rekord decybeli, niewiele odbiegający mocą od występu samej Beaty.
Goodyear razem z Kubą Przygońskim stworzył serię wideo o motorsporcie
Sezon wyścigowy powoli dobiega końca. Jednak dla zespołów nie oznacza to wcale przerwy. W motorsporcie zaczyna się obecnie najważniejszy etap – czas przygotowań do kolejnych miesięcy zmagań. Przebudowa, a nawet składanie auta od początku, badania nad nowymi mieszankami ogumienia, treningi kierowców, to tylko niektóre elementy tej niezwykle skomplikowanej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764