Ruszyła najnowsza kampania MetLife Amplico pod hasłem ''Chce mi się chcieć'', realizowana przez agencję Ogilvy Interactive. W ramach akcji agencja przygotowała stronę internetową oraz stworzyła koncept i odpowiada za wykonanie kampanii promocyjnej w Internecie oraz akcję w Multikinach.
Założeniem internetowej akcji ''Chce mi się chcieć'' jest zwrócenie uwagi na znaczenie małych, codziennych gestów, zachowań czy słów, do których nie zawsze przywiązuje się wagę, a które wpływają na jakość naszej codzienności, humor, życzliwość czy jakość życia. Kluczowe znaczenie ma tu ''chęć'' - odbiorcy inicjatywy, mającej cechy akcji społecznej, mają tworzyć świat, w którym nam wszystkim ''chce się chcieć''.
Platformą komunikacji jest strona internetowa www.chcemisiechciec.pl, gdzie oprócz możliwości uzyskania informacji o akcji będzie można znaleźć inspiracje, którymi podzielili się ci, którym ''już się chce'' - przykłady, jak zmieniać otoczenie na lepsze. Inspiracje można przeglądać, dzielić się nimi ze znajomymi via link lub na facebooku, a także dodać własne. Inspiracjami mogą być tekstowe, filmowe lub obrazkowe ilustracje rozmaitych drobnych rzeczy, dzięki którym możemy ulepszać świat. Najciekawsze inspiracje będą wybierane co miesiąc w głosowaniu internautów - dla autorów najlepszych z nich organizatorzy przewidzieli nagrody. Akcja ruszyła 16 maja i potrwa do 23 grudnia.
''Chce mi się chcieć'' to duży projekt społecznościowy, przygotowany na bazie najnowszych trendów - budowania społeczności i interakcji z użytkownikami. Głównym kanałem komunikacji jest Internet. Kampania zostanie przeprowadzona w serwisach onet.pl, gazeta.pl, a także na portalach społecznościowych - narzędziami komunikacji będą standardowe i niestandardowe formy reklamy (np. mailingi, blogi, doublebillboardy, toplayery). Istotnym działaniem wspierającym była tygodniowa akcja w 21 kinach sieci Multikino polegająca na wręczeniu do każdego zakupionego biletu naklejki MetLife Amplico z logo akcji ''Chce mi się chcieć''.
Źródło: OgilvyInteractive
www.chcemisiechciec.pl