logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ogilvy Interactive dla MetLife Amplico

   01.06.2011, przeczytano 1445 razy

Ruszyła najnowsza kampania MetLife Amplico pod hasłem ''Chce mi się chcieć'', realizowana przez agencję Ogilvy Interactive. W ramach akcji agencja przygotowała stronę internetową oraz stworzyła koncept i odpowiada za wykonanie kampanii promocyjnej w Internecie oraz akcję w Multikinach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ogilvy-interactive-dla-metlife-amplico,12630,artykul.html

Założeniem internetowej akcji ''Chce mi się chcieć'' jest zwrócenie uwagi na znaczenie małych, codziennych gestów, zachowań czy słów, do których nie zawsze przywiązuje się wagę, a które wpływają na jakość naszej codzienności, humor, życzliwość czy jakość życia. Kluczowe znaczenie ma tu ''chęć'' - odbiorcy inicjatywy, mającej cechy akcji społecznej, mają tworzyć świat, w którym nam wszystkim ''chce się chcieć''.

Platformą komunikacji jest strona internetowa www.chcemisiechciec.pl, gdzie oprócz możliwości uzyskania informacji o akcji będzie można znaleźć inspiracje, którymi podzielili się ci, którym ''już się chce'' - przykłady, jak zmieniać otoczenie na lepsze. Inspiracje można przeglądać, dzielić się nimi ze znajomymi via link lub na facebooku, a także dodać własne. Inspiracjami mogą być tekstowe, filmowe lub obrazkowe ilustracje rozmaitych drobnych rzeczy, dzięki którym możemy ulepszać świat. Najciekawsze inspiracje będą wybierane co miesiąc w głosowaniu internautów - dla autorów najlepszych z nich organizatorzy przewidzieli nagrody. Akcja ruszyła 16 maja i potrwa do 23 grudnia.

''Chce mi się chcieć'' to duży projekt społecznościowy, przygotowany na bazie najnowszych trendów - budowania społeczności i interakcji z użytkownikami. Głównym kanałem komunikacji jest Internet. Kampania zostanie przeprowadzona w serwisach onet.pl, gazeta.pl, a także na portalach społecznościowych - narzędziami komunikacji będą standardowe i niestandardowe formy reklamy (np. mailingi, blogi, doublebillboardy, toplayery). Istotnym działaniem wspierającym była tygodniowa akcja w 21 kinach sieci Multikino polegająca na wręczeniu do każdego zakupionego biletu naklejki MetLife Amplico z logo akcji ''Chce mi się chcieć''.

Źródło: OgilvyInteractive
www.chcemisiechciec.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764