logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oglądalność mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym w kanałach TVN

  PR 07.03.2023, przeczytano 596 razy
ilustracja

Transmisje z mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym w kanałach TVN, Metro, Eurosport 1 i Eurosport 2 przyciągnęły w sumie blisko 11 milionów widzów! Największymi hitami były konkursy skoków narciarskich – mężczyzn na skoczni normalnej i dużej oraz drużynowy – które oglądał co trzeci widz w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ogladalnosc-mistrzostw-swiata-w-narciarstwie-klasycznym-w-kanalach-tvn,399211,artykul.html

Mistrzostwa świata w narciarstwie klasycznym rozgrywane w Planicy zakończyły serię trzech imprez rangi mistrzowskiej na antenach TVN Warner Bros. Discovery. W ostatnich tygodniach widzowie Eurosportu i użytkownicy Eurosportu Extra w Playerze mogli oglądać mistrzostwa świata w narciarstwie alpejskim w Courchevel i Meribel oraz mistrzostwa świata w narciarstwie dowolnym i snowboardzie rozgrywane w Bakuriani. Kluczowym wydarzeniem sezonu zimowego była jednak rywalizacja o medale w skokach narciarskich, biegach narciarskich i kombinacji norweskiej, transmitowana w kanałach TVN, Metro, Eurosport 1 i Eurosport 2.

- Konsekwentnie rozwijamy sportową ofertę TVN Warner Bros. Discovery i fakt, że po raz pierwszy transmitowaliśmy tak prestiżowe wydarzenie jak mistrzostwa świata w narciarstwie klasycznym w TVN i Metrze, to tego najlepszy wyraz. Stale udoskonalamy relacje, aby przekazywać widzom sportowe emocje na najwyższym poziomie. Końcówka sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich zapowiada się pasjonująco, zapraszam więc wszystkich na kolejne transmisje - powiedział Bogdan Czaja, Dyrektor Eurosportu w Polsce i Group Vice President Programming & Operations TVN Warner Bros. Discovery.

Od 22 lutego do 5 marca relacje z Planicy na antenach TVN Warner Bros. Discovery oglądało blisko 11 milionów widzów. Konkursy skoków narciarskich mężczyzn transmitowane były w TVN. Konkurs drużyn mieszanych oraz biegi narciarskie kobiet i sprinty w kanale Metro. Kanały Eurosportu oraz Eurosport Extra w Playerze pokazały wszystkie konkurencje – kwalifikacje w skokach narciarskich, konkursy kobiet i mężczyzn, biegi narciarskie i kombinację norweską. Największą popularnością cieszyły się konkursy mężczyzn na skoczni normalnej, dużej oraz drużynówka. W TVN i Eurosporcie oglądało je średnio 3,6 mln widzów przy 31-procentowym udziale w rynku. Oznacza to, że walkę polskich skoczków o medale śledził co trzeci widz w Polsce. Średnia oglądalność wszystkich transmisji z Planicy wyniosła 351 tys. osób.

Dużą uwagę przyciągnęło też studio towarzyszące transmisjom. W Planicy walkę o medale mistrzostw świata relacjonowali Damian Michałowski, Sebastian Szczęsny, Magdalena Pałasz, Justyna Kowalczyk-Tekieli, Jakub Kot, Paweł Kuwik, Igor Błachut, Marek Rudziński i Kacper Merk. Studia w TVN oglądało średnio 1,2 mln widzów, a te w Eurosporcie 1 przyciągnęły średnio 192 tys. osób.

Znakomicie przedstawiają się również statystyki treści dotyczących mistrzostw świata na platformach społecznościowych Eurosportu. Użytkownicy Facebooka, TikToka i YouTube’a Eurosportu obejrzeli aż 15,1 mln minut treści. Posty na Facebooku, TikToku, YouTubie, Twitterze i Instagramie wygenerowały blisko 52 mln odsłon przy 3,5-milionowym zaangażowaniu.

Przed skoczkami kolejne wielkie wyzwanie – już w piątek rozpocznie się najbardziej wymagający cykl w Pucharze Świata, czyli Raw Air. Od 10 do 19 marca skoczkowie będą rywalizować na skoczniach w Oslo, Lillehammer i Vikersund. TVN pokaże wszystkie konkursy Raw Air, a widzowie Eurosportu obejrzą również kwalifikacje.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multikino Ursynów zamyka się w sierpniu
Warszawiacy mają ostatnią szansę, by cieszyć się najnowszymi hitami filmowymi oraz wyjątkowymi projektami specjalnymi w Multikinie Ursynów. Multipleks zakończy działalność 18 sierpnia tego roku, ale nie odchodzi bez echa – w ostatni weekend swojej działalności obiecuje niezapomniane atrakcje dla kinomanów.
Niebiesko wszędzie: kampania towarzysząca debiutowi platformy Max
Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży...
Sport.pl z projektem premium na Euro 2024
Z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej redakcja Sport.pl rozpoczęła nowy projekt dla kibiców zainteresowanych jakościowymi treściami sportowymi – Magazyn.Sport.pl na Euro. Na autorskiej stronie będzie można znaleźć pogłębione teksty eksperckie ukazujące ciekawe tematy związane z piłką nożną i historyczne oraz zaskakujące case studies. Dodatkowo, z okazji...
Dziesięciu twórców internetowych dołączyło do agencji Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych. Są wśród nich m.in. Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), duet PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (258 tys. obserwujących na Instagramie).
Employee TV – z myślą o komunikacji wewnętrznej
Jak ważny jest dialog pomiędzy pracownikiem a pracodawcą? Jak dużym wyzwaniem jest skuteczne dotarcie z komunikatem w tradycyjnej formie? W efektywnej komunikacji wewnętrznej liczy się autentyczność, szacunek, zaangażowanie, ciekawy format i ludzka twarz biznesu. Dlatego agencja 24/7Communication stworzyła nowe narzędzie – Employee...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764