logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ogłoszono listę 26. finalistów konkursu wzorniczego „Make me!”

   19.04.2022, przeczytano 509 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowy konkurs make me! to jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń w dziedzinie projektowania w Europie i kluczowy element Łódź Design Festival. Najważniejszym jego celem jest prognozowanie nadciągających trendów, odważnych idei oraz wsparcie młodych projektantów w wieku 20-35 lat, którzy są gotowi do startu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ogloszono-liste-26.-finalistow-konkursu-wzorniczego-_make-me%21_,395551,artykul.html

Na miesiąc przed startem festiwalu poznaliśmy listę 26. finalistów, którzy powalczą o łączną pulę nagród w wysokości 60. 000 zł.

W tym roku wpłynęło 147 zgłoszeń, w tym z Niemiec, Szwajcarii, Włoch, Słowacji, Holandii, Kanady, Węgier, Litwy, Chin i Austrii. Prace młodych projektantów oceniało znakomite jury w składzie: Izabela Bołoz, Krzysztof Kornas, Joanna Krokosz, Tomek Rygalik, Agata Kiedrowicz, Maurizio Burrato, Michał Piernikowski.

Zwycięzców poznamy już 13 maja o godz. 17:00 podczas gali wręczenia nagród , zaś podczas trwania całego festiwalu będzie można oglądać wystawę złożoną z finałowych projektów konkursu make me!

LISTA FINALISTÓW KONKURSU make me! Design Awards 2022:

  • Pauline Agustoni – Mastectomy Caregiver (Niemcy)
  • Kamila Cembor – Takie buty. Przedłużenie życia obuwia. (Polska)
  • Jan Garstka – Paleta kolorystyczna do zastosowania w przestrzeni publicznej uwzględniająca projektowanie dla osób z zaburzeniami widzenia kolorów zgodna z przemysłowymi standardami kolorystycznymi. (Polska)
  • Maciej Głowacki – Miłość fizyczna – akcesoria do czułości i bliskości. (Polska)
  • Maciej Głowacki – Wymazówki CRN_01 „Koliber” (Polska)
  • Dominika Gwarda – Kolekcja tkanin żakardowych – „Zadziorki” (Polska)
  • Katharina Halusa – Braided Textiles (Austria)
  • Klaudia Janikowska, Yuliya Neronskaya – Banffy (Polska)
  • Aleksandra Jankowska-Głowacka – SUP – wsparcie domowych roślin (Polska)
  • Blanka Jaworska – TODD – taktylne obiekty do dotykania (Polska)
  • Ewelina Kaczmarska – Subtelna Sztuka Znikania, czyli Kreacja memoriałów postmortem (Polska)
  • Weronika Kamińska – Menstruacja – problem współczesnej kobiety (Polska)
  • Yoosung Kim – Football Boots for People with Cerebral Palsy (Szwajcaria)
  • Kaja Kropidłowska – OLSO – ogrodowa lampa solarna (Polska)
  • Patrycja Małek – Inspiro – telemedyczne narzędzie do rehabilitacji dróg oddechowych (Polska)
  • Magdalena Mojsiejuk – Gardenfit (Polska)
  • Marie Radke – Volta (Niemcy)
  • Marie Radke – First Aid Gloves (Niemcy)
  • Julia Sieńkowska – Boja ratownicza dostosowana do pracy z dronem (Polska)
  • Julia Sulikowska – Urban Coolspot Project (Polska)
  • Magdalena Maja Tywonek – NOWE | YOURBOOK (Polska)
  • Baijie Wang – C-BOX (Chiny)
  • Zuzanna Wdowik – FORMS – System elementów wspomagający kreatywność i rozwój fizyczny dzieci (Polska)
  • Laura van de Wijdeven – Eggshell Ceramic (Holandia)
  • Zuzanna Wójcik – Soft or Not (Polska)
  • Michalina Zadykowicz, Sabrina Haas – Urban Clay (Polska)

Łączna pula nagród make me! Design Awards 2022 dzięki sponsorom INTERPRINT Polska i LPP oraz partnerowi Cosentino, to aż 60.000 zł.

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.makeme.lodzdesign.com  oraz w mediach społecznościowych: Instagram , Facebook , Linkedin , Twitter .

Źródło: Łódź Design Festival

Dodatkowe informacje:

Organizacja Łódź Design Festival jest możliwa dzięki wsparciu Łódzkiego Centrum Wydarzeń oraz Miasta Łódź. ŁDF dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.

Mecenasem festiwalu po raz 16. została marka Ceramika Paradyż. W gronie sponsorów znalazły się firmy INTERPRINT Polska oraz LPP. Zaś partnerami festiwalu są: Mazda, Cosentino, Manufaktura, Porta, Rado, Art_Inkubator w Fabryce Sztuki.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: Architecture Snob, Architektura&Biznes, Architektura-murator, Architekt Wnętrz, BIZNES meble.pl, Bryla.pl, Czas na Wnętrze, DesignDoc, Dezeen, Design Alive, designteka.pl, Dobre Wnętrze, Domosfera.pl, Elle Decoration, Label, MAGAZIF, M jak mieszkanie, Onet, Vogue, WhiteMad, Urządzamy.pl.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Golden Arrow 2022: podsumowanie
Jury konkursu marketingowego Golden Arrow 2022 przyznało w tym roku 19 nagród głównych i 37 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano dwie nagrody specjalne.
Ignacy Bochiński, Partner KERRIS oraz Jacek Stefanowicz, Dyrektor Kreatywny, zostali powołani do jury międzynarodowego konkursu branży marketingowej Stevie Awards.
Druga edycja akcji „Zaprojektowane po ludzku” zainicjowana przez „Gazetę Wyborczą” jest poświęcona tworzeniu przyjaznej ludziom przestrzeni wspólnej. W trakcie jej trwania na łamach „Wyborczej” ukażą się publikacje pokazujące problem przestrzeni publicznej w miastach z różnych perspektyw. Ważnym elementem akcji jest konkurs, który wyłoni najlepsze rozwiązania dla...
On Board Think Kong: kampania Hoya Lens z nagrodami IAC 2022
HOYA Lens Poland i agencja OBTK otrzymały międzynarodową nagrodę IAC 2022 w 2 kategoriach: Best Health Care Integrated Ad Campaign oraz Best Medical Integrated Ad Campaign. Statuetki zostały przyznane za kampanię „Wzrok OK!”, która zachęciła do zaplanowania wizyty u specjalistów ponad 2 mln Polaków.
Najlepsze okładki 2021 roku wybrane
Poznaliśmy laureatów VIII edycji Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową. Wręczenie nagród miało miejsce 23 czerwca podczas wernisażu wystawy pokonkursowej w Poznaniu, w 3-piętrowej Galerii na Dziedzińcu Starego Browaru.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764