logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ogłoszono nominacje do nagród News

  PR 04.10.2013, przeczytano 1362 razy
ilustracjastrzałka

Kapituła Konkursu ogłosiła nominacje do NEWS’ów – nagród za szczególne osiągnięcia w branży mediowej. Zostaną nimi uhonorowane osoby, firmy i przedsięwzięcia, które w wyjątkowy sposób przyczyniły się do rozwoju polskiego rynku mediów. Nazwiska Laureatów poznamy już 9 października podczas Wielkiej Gali Best in Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ogloszono-nominacje-do-nagrod-news,19846,artykul.html

Nominacje w poszczególnych kategoriach otrzymali:

1. Człowiek Roku:

Jerzy Straszewski, Prezes  Zarządu, Polska  Izba Komunikacji Elektronicznej - za wieloletni wkład w rozwój rynku kablowego w Polsce, integracje branży i reprezentowanie jej interesów oraz całokształt pracy w Polskiej Izbie Komunikacji Elektronicznej

Krystyna Rosłan-Kuhn
, Ekspert, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji za nieoceniony wkład w cyfryzację mediów elektronicznych w Polsce

Agnieszka Odorowicz, Dyrektor Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej - za zasługi dla polskiej sztuki filmowej - wieloletni wkład w rozwój polskiej kinematografii oraz promocję polskiej twórczości filmowej za granicą

2. Firma Roku:

P4 - za konsekwentne budowanie marki i skuteczne wykorzystywanie mediów do promocji marki

Gremi Media - za ekspansywną i efektywną politykę na rynku mediów

Ringer Axel Springer
- za determinację i odwagę w realizacji strategii digitalizacji firmy oraz marek prasowych.


3. Innowator Roku:

Telewizja hybrydowa – nominacja dla TVP - pioniera HbbTV w Polsce

New Born – „Warszawa 1935” - za rekonstrukcję zabytkowej, oryginalnej zabudowy Warszawy i odtworzenie niepowtarzalnej atmosfery miasta w technologii 3D

Legalna Kultura – nominacja dla Fundacji Legalna Kultura za projekt integrujący środowiska twórców i odbiorców kultury

4. Wydarzenie Roku:

Przeprowadzony z sukcesem proces cyfryzacji - nominacja dla Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji 

Heineken Open’er Festiwal - za niesłabnącą moc dorocznego festiwalu

Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni – za promocję polskiej kinematografii

Nagrody wręczone zostaną podczas Wielkiej Gali Best in Media, która odbędzie się
9 października br., o godzinie 19:00 w Hotelu Marriott w Warszawie, pierwszego dnia Kongresu Warsaw International Media Summit.


W skład kapituły Konkursu weszli:

  • Beata Mońka, Przewodnicząca Rady Programowej Warsaw International Media Summit
  • Michał Boni, Minister Administracji i Cyfryzacji
  • Magdalena Gaj, Prezes, Urząd Komunikacji Elektronicznej
  • Witold Graboś, Członek, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
  • Mariusz Gaca, Prezes Zarządu PTK Centertel, Dyrektor Wykonawczy Orange Polska
  • mec. Ireneusz Piecuch, Wiceprezes Zarządu Poczta Polska / Przewodniczący Rady Programowej Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów
  • Juliusz Braun Prezes Zarządu, Telewizja Polska
  • Edward Miszczak, Członek Zarządu, Dyrektor Programowy, TVN
  • Grzegorz Tomasiak, Prezes Zarządu, Wirtualna Polska
  • Aleksander Kutela, Prezes Zarządu, HBO
  • Artur Waliszewski, Dyrektor, Google Polska
  • Simon Boyd, Prezes Zarządu oraz Dyrektor Generalny UPC Polska
  • Jacek Niewęgłowski, Chief Strategy Officer, P4
  • Robert Bednarski, Prezes Zarządu, Grupa Onet.pl
  • Roman Młodkowski, Redaktor
  • Henryk Sobierajski, Szef Kanału Polsat Biznes
  • Cezary Albrecht, Dyrektor Biura Strategii i Spraw Regulacyjnych, Polska Telefonia Cyfrowa
  • Wojciech Szeląg, Szef Redakcji Biznesowej, Polsat News
  • Tomasz Bławat, Prezes Zarządu, Carlsberg Polska
  • Marek Wojtyna, General Director, Żywiec Zdrój
  • Jakub Brzeczkowski, Prezes Zarządu, Eutelsat
  • mec. Xawery Konarski, Partner, Kancelaria Traple Konarski Podrecki Wspólnicy.
  • Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu, Partner of Promotion

Kongres, którego VI edycja organizowana jest w dniach 9-10 października  br. w Hotelu Marriott w  Warszawie, na stałe wpisał się już w kalendarz kluczowych spotkań branży mediowej i telekomunikacyjnej. Stwarza on niepowtarzalną możliwość poznania strategii i trendów obowiązujących na rynku, dyskusji z kluczowymi reprezentantami rynku oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych.
Organizatorem Kongresu i Wielkiej Gali jest MM Conferences.

Źródło: Partner of Promotion

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764