logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ogólnopolska kampania nt. CSR

  PR 23.01.2017, przeczytano 380 razy

Fabryka Komunikacji Społecznej rusza z kampanią realizowaną na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, promującą efekty wdrożeń strategii CSR  w polskich przedsiębiorstwach z sektora MŚP. Zaplanowane działania obejmują ogólnopolski program telewizyjny o CSR, cykl artykułów oraz publikację podsumowującą zrealizowane projekty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ogolnopolska-kampania-nt.-csr,31175,artykul.html

Kampania podsumowuje trzy etapy projektu „Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR)”,który zakończy się oficjalnie w połowie lutego br. Łącznie 170 firm otrzymało dofinansowanie. O tym, jak w praktyce wyglądało wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju w poszczególnych firmach, które skorzystały z dofinansowania, przekonać  się można będzie już od jutra – i to na własne oczy.

Poprzez kampanię promocyjną chcieliśmy dotrzeć nie tylko do osób zainteresowanych CSR-em, ale przede wszystkim do właścicieli firm z sektora MŚP, dla których opisywane przykłady mogłyby stanowić inspirację. Dlatego głównym elementem kampanii jest ogólnopolski program telewizyjny, który emitowany będzie już od najbliższego wtorku – mówi Piotr Płachecki, Dyrektor Kreatywny w Fabryce Komunikacji Społecznej – Do jego prowadzenia zaprosiliśmy Pawła Oksanowicza, dziennikarza od wielu lat związanego z tematyką społecznej odpowiedzialności biznesu. Odwiedzał on osobiście wybrane przedsiębiorstwa uczestniczące w projekcie i poprzez rozmowę z ich przedstawicielami, a następnie interesariuszami, szukał odpowiedzi na dwa podstawowe pytania: jaka była korzyść dla firmy i jaka dla jej otoczenia – dodaje.

Program zatytułowany „Skaner CSR. O biznesie społecznie odpowiedzialnym” emitowany będzie na antenie TVP3 w tygodniu 24 – 31 stycznia, o godzinie 21:50, z wyłączeniem weekendu. Cykl składa się z 6 odcinków, z których każdy poświęcony jest innemu aspektowi zarządzania przez CSR:

  1. Odpowiedzialność za środowisko (premiera: 24.01, 21:50, powtórka: 01.02, 08:15)
  2. Innowacyjny produkt (premiera: 25.01, 21:50, powtórka: 03.02, 08:15)
  3. Rozwiązania dla pracowników (premiera: 26.01, 21:50, powtórka: 06.02, 08:15)
  4. Zaangażowanie społeczne (premiera: 27.01, 21:50, powtórka: 07.02, 08:15)
  5. Nowoczesne zarządzanie (premiera: 30.01, 21:50, powtórka: 08.02, 08:15)
  6. Relacje z otoczeniem (premiera: 31.01, 21:50, powtórka: 09.02, 08:15)


Jak podkreśla Paweł Prochenko, Partner Zarządzający w Fabryce Komunikacji Społecznej, tego rodzaju działania komunikacyjne dotyczące CSR i kierowane do szerszego grona odbiorców, nadal są w Polsce bardzo potrzebne: Wśród kadry zarządzającej sektora MŚP, stanowiącego 99,86 % wszystkich przedsiębiorstw w Polsce, tylko 64% respondentów zetknęło się z pojęciem <<CSR>>.  Co ciekawe, zapytani o konkretne działania wiążące się z tym terminem, deklarują, że są one podejmowane w firmie. Aby zachęcić grupę docelową do usystematyzowania tego rodzaju inicjatyw i opracowania własnej strategii odpowiedzialności społecznej, postanowiliśmy nie tylko pokazać przykłady dobrych praktyk z całej Polski, ale także przedstawić w każdym przypadku konkretne dane potwierdzające opłacalność projektu dla firmy.

Oprócz programu telewizyjnego kampania obejmuje serię artykułów prasowych w prasie regionalnej i ogólnopolskiej oraz przygotowanie i dystrybucję publikacji podsumowującej wyniki III naboru do projektu.  Fabryka Komunikacji Społecznej odpowiada za opracowanie strategii kampanii i jej realizację. Projekt finansowany jest przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

Źródło: Fabryka Komunikacji Społecznej

www.marketingspoleczny.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764