logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ogólnopolska sieć sklepów Groszek będzie mieć nowe logo

  PR 26.10.2020, przeczytano 2208 razy
ilustracja

Groszek – jedna z największych w Polsce sieci sklepów franczyzowych, organizowana przez Grupę Eurocash – obchodzi właśnie swoje 20-lecie. Z tej okazji jej sklepy zyskają nowy logotyp, identyfikację wizualną i nową aranżację wnętrza. Sieć, licząca już ponad 1920 placówek, uruchomiła również nową aplikację dla konsumentów i system „Groszek POS” dla swoich franczyzobiorców, który pozwala m.in. na tworzenie spersonalizowanych promocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ogolnopolska-siec-sklepow-groszek-bedzie-miec-nowe-logo,388946,artykul.html

- To kolejna z sieci organizowanych przez naszą Grupę, która w ostatnim czasie zmienia logotyp i wprowadza szereg nowych rozwiązań do sklepów, które mają podnosić ich konkurencyjność na dynamicznie zmieniającym się rynku handlu detalicznego. Stałe wsparcie w budowaniu przewag małych i średnich sklepów to niezmiennie misja całej naszej Grupy – mówi Jacek Owczarek, członek zarządu Grupy Eurocash. - Jeśli natomiast chodzi o sam proces wdrażania nowej wizualizacji, to sukcesywnie będziemy ją wprowadzać do wszystkich Groszków w Polsce. Od razu natomiast otrzymają ją nowe sklepy, dopiero przystępujące do sieci. Aktualnie nową wizualizację można zobaczyć w dwóch sklepach Groszek – w Polichnie i Józefowie nad Wisłą, ale lada moment dołączą do nich kolejne placówki – dodaje Owczarek.

Nowy logotyp i nowa wizualizacja

Nowy logotyp sieci w pewien sposób nawiązuje do jego pierwotnej wersji. Charakterystyczna czerwona kropka, która wcześniej stanowiła część nazwy sieci w logotypie – znalazła się teraz przed nią.

ilustracjastrzałka

Choć sklepy Groszek nadal będą zielono-żółto-czerwone, to zmieni się oklejenie witryn i kasetony. Zmianom ulegnie również aranżacja wewnątrz sklepów. Pojawią się w nich nowe regały z drewna buczynowego, oznaczenia regałów i stref promocji, co pozwoli w łatwy sposób znaleźć klientom poszukiwany produkt. Pojawi się również nowa aranżacja i dodatkowe oświetlenie specjalistycznych stoisk mięsnych, warzywnych i piekarniczych.

Zmiany widoczne są również w komunikacji samej marki Groszek. Sieć zyskała nowe hasło - „Groszek. Pełny zakupów. Pełny radości”.

ilustracjastrzałka

Nowe technologie dla franczyzobiorców i konsumentów

Kolejną niespodzianką z okazji 20-lecia sieci jest wprowadzenie nowej aplikacji mobilnej dla konsumentów „Groszek”. Aplikacja pozwala na prosty i szybki dostęp do najnowszych ofert. Znajdą się w niej m.in. informacje o nowej gazetce sklepu, a także o promocjach cenowych i wielosztukowych. Można też sprawdzić w niej godziny otwarcia wybranego sklepu i dostępne usługi. Pozwala ona również wysłać wiadomość bezpośrednio do sklepu, by podzielić się swoimi spostrzeżeniami lub poprosić o zamówienie jakiegoś produktu na specjalną okazję. W sekcji „Przydatne linki” znajdują się informacje o konkursach na Facebooku sieci, czy nowych filmikach publikowanych na kanale YouTube. Aplikacja dostępna jest do pobrania w sklepach Google Play i App Store.

System „Groszek POS” to z kolei rozwiązanie dedykowane franczyzobiorcom. To mobilne oprogramowanie, które znacząco usprawnia obsługę klientów, zmniejsza kolejki i daje możliwość zdalnego zarządzania sklepem z każdego miejsca na świecie. Groszek POS umożliwia także obsługę ofert promocyjnych, np. możliwość promocji wielosztukowych.

Jak podkreśla Magdalena Pajor, Dyrektor ds. Sieci Franczyzowych: - 20 lat obecności na rynku to dowód na to, że nasz model biznesowy się sprawdza, a sklepy Groszek dla wielu Polaków są miejscem pierwszego wyboru ze względu na swoją bliskość, szeroki asortyment i przyjazną atmosferę. Zaufało nam tysiące klientów i franczyzobiorców, i z całego serca im za to dziękujemy. Proponowane zmiany pozwolą budować przewagę konkurencyjną sklepów naszych franczyzobiorców i umożliwią jeszcze lepsze dopasowanie ich oferty do potrzeb lokalnych konsumentów. Ta możliwość oferowania produktów dostosowanych do konkretnych konsumentów zaopatrujących się w danym Groszku, to ich ogromna przewaga nad wielkopowierzchniowymi sklepami i sieciami, które oferują takie same produkty dla wszystkich, na terenie całej Polski – dodaje Pajor.

Źródło: Grupa Eurocash

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764