logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ogólnopolski Ekotest Wirtualnej Polski

  PR 29.07.2021, przeczytano 268 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualna Polska rozpoczęła ogólnopolski test poświęcony ekologii. Celem badania jest zebranie informacji o wiedzy Polaków nt. ochrony środowiska. Za każdy wypełniony test WP przeznaczy 1 zł na sadzenie lasu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ogolnopolski-ekotest-wirtualnej-polski,392441,artykul.html

Razem z Fundacją Czyste Powietrze, twórcą Szczytu Klimatycznego TOGETAIR, która działa na rzecz budowania świadomości ekologicznej w Polsce, Wirtualna Polska wystartowała z ogólnopolskim testem dotyczącym ekologii. EkoTest potrwa do połowy września i będzie się składał z trzech etapów o różnej tematyce. Ankieta dostępna pod adresem www.ekotest.wp.pl dotyczy takich zagadnień, jak: oszczędzanie wody, elektromobilność, gospodarka odpadami czy jakość powietrza. Po zebraniu i przeanalizowaniu odpowiedzi przygotowany zostanie raport, który przekazany zostanie wszystkim zainteresowanym. Wyniki badania posłużą w wypracowaniu rekomendacji działań, które należy podjąć, aby polepszyć stan środowiska w Polsce. Badanie objęte zostało patronatem: Ministerstwa Klimatu i Środowiska, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Fundacji Pozytywnych Idei oraz Fundacji Las na Zawsze. Za każdy wypełniony test Wirtualna Polska przeznaczy 1 zł na sadzenie lasu.  

– Wiemy, jak istotna jest troska o klimat i walka z emisją gazów cieplarnianych. Jako największe medium internetowe możemy kształtować najlepsze ekologiczne postawy. Chcemy edukować i pokazywać, jak każdy z nas może żyć lepiej i bardziej ekologicznie. Wyniki EkoTestu pozwolą nam wskazać zagadnienia w obszarze ekologii, którymi powinniśmy zająć się w pierwszej kolejności. – mówi Joanna Pawlak, prezes Wirtualnej Polski Media S.A.

Ogólnopolski EkoTest jest kolejnym etapem realizowanym w ramach projektu „WP Naturalnie”. Od początku 2021 roku całość energii kupowanej przez spółkę ma gwarancje pochodzenia ze źródeł odnawialnych. W lipcu Wirtualna Polska kupiła drugą farmę fotowoltaiczną na Dolnym Śląsku, dzięki czemu zielona energia niemal w połowie pokrywa zapotrzebowanie WP na zasilanie serwerowni.

W ramach „WP Naturalnie” powstaje szereg działań promujących ekologię i ochronę środowiska. Na Stronie Głównej WP działa licznik, który pokazuje, o ile dzięki farmom fotowoltaicznym WP oraz wprowadzonym zmianom, spadła emisja CO2 do atmosfery, w porównaniu do 2020 roku. Użytkownicy Strony Głównej WP oraz ponad 20 serwisów należących do Wirtualnej Polski, mogą włączyć tzw. tryb ciemny. Pozwala on m.in. na oszczędność energii w urządzeniach wykorzystujących ekrany typu OLED, na przykład w telefonach komórkowych. Ogólnopolski EkoTest jest kolejnym krokiem do zwiększenia świadomości Polaków na temat ekologii i ochrony środowiska.

– TOGETAIR to nie tylko Szczyt Klimatyczny. To przede wszystkim wiedza. Dlatego idziemy o krok dalej. Chcemy jeszcze mocniej edukować i dostarczać wiedzy w zakresie ekologii, bo tylko tak możemy wprowadzić realne zmiany, podejmować właściwe decyzje oraz trwale zmieniać nawyki. Dlatego wraz z Wirtualną Polską opracowaliśmy ogólnopolski test, dzięki któremu sprawdzimy wiedzę Polaków o ekologii w poszczególnych województwach. Wyniki pozwolą nam ocenić, w jakich aspektach powinniśmy wzmocnić edukacje – mówi Agata Śmieja, prezes Fundacji Czyste Powietrze oraz pomysłodawczyni Szczytu Klimatycznego TOGETAIR.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gameset partnerem Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej
Gameset nawiązał długofalowe partnerstwo z Anzu, najbardziej zaawansowaną na świecie platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie. Tym samym polska agencja gaming i metaverse marketingu została partnerem agencyjnym firmy w Europie Środkowo-Wschodniej.
Platforma VOD Flixclassic dostępna w Samsung Smart TV
Platforma VOD FlixClassic, która gromadzi klasyki kina z całego świata jest już dostępna jako aplikacja na Samsung Smart TV z systemem Tizen.
AUDIENCE CPC to nowa oferta reklamowa Grupy ZPR Media wykorzystująca potencjał 1st party data, czyli danych własnych wydawcy. Mając świadomość zmian zachodzących w podejściu do prywatności w sieci i ograniczeń możliwości „obserwowania” zachowań Użytkownika w Internecie, proponujemy zakup przestrzeni reklamowej w oparciu o zweryfikowane wskaźniki jakościowe oraz...
Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.  
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi i wielu innych tekstów w serwisach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764