logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ogrodowa sielanka w nowej reklamie Castoramy

  PR 24.04.2019, przeczytano 878 razy
ilustracja

Castorama zaprezentowała spot telewizyjny wspierający promocję najnowszej gamy ogrodowej. W pełnym pozytywnych emocji filmie spółka ponownie pokazuje, jak sprytne rozwiązania, właściwe produkty i odpowiednia aranżacja przestrzeni mogą wpływać na relacje z bliskimi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ogrodowa-sielanka-w-nowej-reklamie-castoramy,382206,artykul.html

Najnowsza reklama Castoramy jest kontynuacją zainicjowanej w ubiegłym roku kampanii „Potrzeby inspirują do zmian”. Opowiada historię, która mogłaby rozegrać się w wielu przydomowych ogrodach. Kto z młodych rodziców nie marzył bowiem o chwili odpoczynku, np. wylegiwaniu się na leżaku z książką w ręku czy sadzeniu ulubionych kwiatów, lecz musiał porzucić swoje sielankowe plany i skupić uwagę na pociechach? O tym, że przy wsparciu Castoramy relaks w takich okolicznościach jest możliwy, odbiorcy spotu mogą przekonać się już od 23 kwietnia, dnia jego premiery.  

- Nasz film jest wspaniałym potwierdzeniem tego, że odpowiednio planując przestrzeń, możemy też zadbać o swoje samopoczucie, komfort oraz pozytywnie wpłynąć na czas spędzany z najbliższymi. Ogród to idealne miejsce do relaksu niezależnie od tego, czy chcemy się w nim wylegiwać, czy oderwać się od codziennego zgiełku, wykonując różne prace i cieszyć się kontaktem z naturą. Chwile odpoczynku na świeżym powietrzu są możliwe, nawet gdy towarzyszą nam pełne energii i chęci do zabawy dzieci. Dzięki naszej ofercie i pomocy Doradców jesteśmy w stanie wesprzeć Klientów w tworzeniu przestrzeni dopasowanej do ich potrzeb, pomagając w aranżacji ogrodów, tarasów i balkonów o różnej powierzchni – mówi Beniamin Schön, Dyrektor ds. Klienta i Digitalu.

Nowa reklama jest częścią kampanii promującej szeroką gamę produktów i ciekawych rozwiązań zaprezentowanych przez Castoramę w katalogu Twój Ogród i Balkon 2019. Na dalszym etapie emitowane bedą również spójne z przyjętą koncepcją, dodatkowe spoty przedstawiające wybrany asortyment ogodowy, oferowany przez firmę w swoich sklepach oraz na stronie www.castrama.pl. Działania obejmują największe stacje telewizyjne oraz radiowe, internet i billboardy. Kreację przygotowała agencja 2012. Za produkcję materiałów odpowiadała Papaya Films, a za zaplanowanie i zakup mediów dom mediowy Mindshare.

Źródło: Castorama Polska Sp. z o.o.

www.castorama.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764