logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ogrodownia odpowiedzialna za realizację zielonej oprawy Browarów Warszawskich

  PR 13.09.2021, przeczytano 277 razy
ilustracjastrzałka

W centrum Warszawy Ogrodownia zrealizowała przestrzeń zieloną i małą architekturę dla Browarów Warszawskich – inwestycji łączącej funkcje mieszkalną, biurową oraz restauracyjno-usługową. Tysiące roślin: drzew, krzewów, bylin i łąki kwietne – to wszystko cieszy już oczy odwiedzających.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ogrodownia-odpowiedzialna-za-realizacje-zielonej-oprawy-browarow-warszawskich,392980,artykul.html

Projekt zewnętrzny autorstwa Jems Architekci i RS Architektura Krajobrazu zakładał posadzenie 5 tys. krzewów, ok. 20 tys. bylin tworzących łąki kwietne na kilku tysiącach metrów kwadratowych. Na terenie inwestycji umieszczono ok. 100 drzew o wysokości sięgającej aż 15 metrów – do ich posadzenia wykorzystano dźwigi. Do dodatkowych nasadzeń wykorzystano również miejsce w donicach z betonu architektonicznego. Wyjątkowe dla Browarów Warszawskich są zagłębione place miejskie, znajdujące się na poziomie kondygnacji -1,5 – zagospodarowano je jako otoczenie zabytkowych piwnic dawnych browarów, przekształconych obecnie w powierzchnie restauracyjne. Ogromne wrażenie robi łąka kwietna, która w okresie letnim odwiedzana jest przez motyle, pszczoły i inne owady. Dopełnieniem są liczne domki dla owadów oraz karmniki i poidełka dla ptaków.

– Realizacja tak wymagających projektów jest zawsze dużym wyzwaniem. Przestrzeń miejska musi być nie tylko piękna, ale i funkcjonalna, wiążą się z nią też dodatkowe wymagania. Do części prac musieliśmy użyć dźwigów. Bez nich nie udałoby się posadzić tak wysokich drzew, które nie tylko robią ogromne wrażenie, ale także dadzą cień w czasie upałów. Efekt jest jednak dla nas największą nagrodą i źródłem satysfakcji. Szczególnie cieszy, że nasza praca nie pozostaje niezauważona przez gości Browarów – mówi Agnieszka Duc z Ogrodowni.

ilustracjastrzałka

Ogrodownia zajmuje się inwestycjami mieszkaniowymi, publicznymi i komercyjnymi we współpracy z wieloma renomowanymi firmami architektonicznymi i wykonawczymi. Stworzenie projektu i wykonanie architektury zieleni, powierzyło Ogrodowni wiele firm i instytucji, które postawiły na kreatywność i jednocześnie niezawodny profesjonalizm firmy.

 

Źródło: Ogrodownia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON
W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.
Historia przedmiotów w kampanii Vinted
Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand
Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
Nowa osoba na pokładzie Spotlight Agency
Do Spotlight Agency na stanowisko senior influencer managerki dołączyła Magda Den. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie kampaniami Natalii Natsu Karczmarczyk. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w influencer marketingu oraz produkcji i zarządzaniu eventami. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764