logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ogrody na Wysokieobcasy.pl – nowe miejsce dla miłośników roślin

  PR 15.04.2021, przeczytano 441 razy

Wysokieobcasy.pl rozwijają dział Ogrody, w którym autorzy dzielą się z czytelnikami swoją pasją do roślin. W sekcji znaleźć można m.in. praktyczne porady na temat uprawy różnych gatunków, wyjątkowe cykle ogrodowych ekspertów, a także opowieści z najpiękniejszych miejsc w Polsce i na świecie. Redakcja rozpoczęła również współpracę z Ogrodem Botanicznym PAN, w ramach której w serwisie regularnie publikowane będą artykuły tworzone przez jego pracowników.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ogrody-na-wysokieobcasy.pl-%E2%80%93-nowe-miejsce-dla-milosnikow-roslin---,391058,artykul.html

Na łamach Wysokieobcasy.pl/Ogrody ukazują się m.in. stałe cykle wyjątkowych autorów zaproszonych do dzielenia się swoją pasją do natury. W cotygodniowych felietonach Czułego Ogrodnika, czyli Dariusza Barańskiego, dziennikarza „Gazety Wyborczej” przeczytać można ciekawostki i porady na temat uprawy roślin – nie tylko z jego prywatnego ogródka; w „Sekretnym życiu działek” pisarka Dorota Kotas opowiada o swoich pierwszych krokach w roli początkującej działkowiczki, a miłośniczka i znawczyni ziół Patrycja Machałek pisze o chwastach, ziołach i innych gatunkach, które można uprawiać ze względów nie tylko estetycznych, ale również prozdrowotnych. Z kolei Maja Popielarska – jedna z najpopularniejszych miłośniczek ogrodów w Polsce – dzieli się z czytelnikami swoimi doświadczeniami i udziela porad, m.in. jak pomóc roślinom, gdy wiosną w ogrodzie śnieg i przymrozki.   

Redakcja Wysokieobcasy.pl – wraz z zespołem Instytutu Dobrego Życia, który współtworzy artykuły do tej sekcji – rozmawia na łamach serwisu z ekspertami i pasjonatami natury, zasięga porad influenesrów - wielbicieli roślin, a także zaprasza do odwiedzenia najpiękniejszych ogrodów w Polsce i na świecie. Dziennikarki opowiadają również o swoich botanicznych doświadczeniach i otwierają drzwi na prywatne na balkony.   

W ramach cyklu Wysokieobcasy.pl podjęły również współpracę z Ogrodem Botanicznym Polskiej Akademii Nauk. W serwisie regularnie ukazywać się będą artykuły tworzone przez jego pracowników – felietony opowiadające ciekawe, intrygujące fakty z życia roślin oraz praktyczne porady na temat ich uprawy. Eksperci PAN podpowiedzą czytelnikom m.in. jak można zaadaptować niektóre z gatunków roślin do skali mikro, jaką jest nasz własny ogródek. Pierwszy artykuł, który ukazał się w ramach współpracy, opowiada o tulipanach – ich pochodzeniu, cechach charakterystycznych i sposobie uprawiania.   

Wszystkie artykuły w ramach cyklu ukazują się w serwisie Wysokieobcasy.pl. 

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764