logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Okazjonalna karta od Mbanku

  PR 22.06.2020, przeczytano 677 razy
ilustracjastrzałka

26. Pol’and’Rock Festival odbędzie się w nowej formule - online. Po raz pierwszy tysiące wielbicieli głośnej muzyki i pozytywnych emocji połączy siły przed ekranami komputerów na Najpiękniejszej Domówce Świata. Jako mecenas Akademii Sztuk Przepięknych, mBank zachęca do posłuchania rozmów ze znakomitymi gośćmi. Jak co roku, kolekcjonerzy będą też mogli zamówić specjalną festiwalową kartę, zaprojektowaną przez Jurka Owsiaka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/okazjonalna-karta-od-mbanku,387505,artykul.html

Chociaż tegoroczny Festiwal będzie inny od poprzednich, to emocje pozostaną te same. Tym razem online między 30 lipca a 1 sierpnia br.

26. Pol’and’Rock Festival online to około 70 godzin relacji z najciekawszych koncertów i rozmowy z inspirującymi gośćmi w ramach Akademii Sztuk Przepięknych, której mecenasem jest mBank. W tym roku lista gości jest wyjątkowo imponująca. Posłuchać będzie można m.in. braci Sekielskich, Andrzeja Mleczko, Ewy Ewart, Janusza Gajosa czy Majki Jeżowskiej.  

Ale to nie wszystko. Podobnie jak w poprzednich latach, bank wydał unikalną, limitowaną serię (15 tys. egzemplarzy) kart debetowych z okazji Festiwalu.

Okolicznościowe karty projektowane przez Jurka Owsiaka cieszą się ogromną popularnością wśród klientów banku. Z okazji 28. Finału WOŚP bank wydał ich już 48 tys.

Dodatkowo, bank przygotował promocję dla nowych klientów. Poza kolekcjonerską kartą można uzyskać do 140 zł premii za otwarcie konta i aktywność.

Źródło: mBank

www.mbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764