logo
WIADOMOŚCI

Oki dla branży poligraficznej na targach FESPA 2017

Mateusz Zawiślak  PR 19.04.2017, przeczytano 349 razy

OKI Europe Ltd zaprezentuje szeroką gamę innowacyjnych urządzeń dla rynku poligraficznego na największych targach druku wielkoformatowego – FESPA 2017 (stoisko B5-A52) w Hamburgu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oki-dla-branzy-poligraficznej-na-targach-fespa-2017,32206,artykul.html

Na stoisku można będzie obejrzeć wszystkie urządzenia dla rynków profesjonalnych w jednym miejscu. Producent chce na stoisku najwięcej miejsca poświęcić serii ploterów eko-solwentowych Color Painter, która została poszerzona o nowy model E-64s. Ten, zdobywający wiele nagród, model pokazał, że możliwości druku wielkoformatowego mogą być dostępne również dla szerszego grona odbiorców. Tak, jak inne modele w swojej klasie, zapewnia najwyższą jakość i precyzję na wielu rodzajach materiałów w rozsądnej cenie. Wykorzystuje ekologiczny tusz solwentowy, który jest odpowiedni do wewnętrznych, jak i zewnętrznych wydruków – gwarantując drukarniom wszechstronność oferty.

Odwiedzający stoisko będą mogli również doświadczyć unikalnych technologii i innowacji takich jak urządzenia, wykorzystujące toner biały lub neonowy. Jest to bardzo popularna seria, która zdobyła wiele nagród w swojej kategorii. Portfolio Pro Series Graphic Arts to urządzenia oferujące branży kreatywnej i graficznej dodatkową operatywność wobec rosnących wymagań rynku. OKI zaprezentuje na targach również nowość związaną z tymi modelami. Te szybkie i przede wszystkim niedrogie rozwiązania, otwierają całkowicie nowy kreatywny i sprzedażowy potencjał, łącząc technologię LED z nowymi tonerami w niespotykanej dla takich wydruków cenie.

- Cieszymy się, że zostaliśmy Złotym Partnerem targów FESPA 2017. W tym roku stoisko OKI będzie pełne pomysłów i inspiracji dla każdego typu biznesu związanego z profesjonalnym drukiem, od wielkoformatowych drukarni do mniejszych, usługowych punktów druku. – mówi Pamela Ghosal, General Manager Brand and Marketing Communications w OKI Europe Ltd. - Targi to dla nas kilka dni wytężonej, ale bardzo satysfakcjonującej pracy. Podczas targów mamy okazję przeprowadzić wiele rozmów na temat biznesu i profesjonalnego rynku druku. Nie możemy doczekać się zaprezentowania naszego stoiska, gdzie pokażemy, jak OKI może wspierać rozwój biznesu poprzez generowanie wyższych przychodów oraz umożliwienie korzystania z nowych możliwości, które wcześniej były nieosiągalne – podsumowuje Ghosal.

Źródło: OKI Europe

www.okieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Introzap i Kolbus na targach Packaging Innovations 2018
Wśród wystawców targów Packaging Innovations 2018, jakie odbywały się w Warszawie w dniach 17-18 kwietnia br., po raz pierwszy pojawiła się firma Introzap. Promowała na nim zaawansowane rozwiązania Kolbus – swojego partnera handlowego, przeznaczone do produkcji opakowań luksusowych. Przygotowana przez firmę ekspozycja targowa uwzględniała różnego rodzaju pudełka, wykonane m.in. z zastosowan...
API Folie Polska na targach Packaging Innovations: Podsumowanie
Sukcesem zakończył się udział firmy API Folie Polska – lokalnego oddziału API Group (producenta specjalistycznych folii, laminatów i rozwiązań holograficznych dedykowanych m.in. branży opakowaniowej) w targach Packaging Innovations 2018. Odbywały się one dniach 17-18 kwietnia br. w Warszawie. Stoisko firmy, obfitujące w liczne próbki materiałów wytwarzanych przez API oraz przykłady ich pr...
Meet Kodak Polska po raz dwunasty
Po raz dwunasty już firma Kodak Polska zaprosiła przedstawicieli drukarń i firm poligraficznych, wydawnictw, agencji reklamowych, a także partnerów biznesowych oraz mediów na doroczne spotkanie z cyklu Meet Kodak Polska. Obywało się ono 12 kwietnia br. w hotelu Vienna House Andel’s w Łodzi i było okazją do zapoznania się z najnowszymi informacjami na temat rozwoju firmy, jej produktów, a ...
Być albo nie być na rynku poligrafii: 5. edycja Akademii Liderów Biznesu
„Być albo nie być na rynku poligrafii, czyli czego oczekuje od nas klient” – tak brzmi motyw przewodni piątej edycji Akademii Liderów Biznesu organizowanej przez firmę Konica Minolta. Tegoroczna konferencja odbędzie się w dniach 23–24 maja w Hotelu Tiffi w Iławie. Podczas spotkania znani eksperci z branży i przedstawiciele świata biznesu będą inspirowali największe polskie drukarnie do...
Chroma.pl coraz bliżej przepięcia  na nowy serwis
Zbliża się planowana data zamiany starego serwisu na nowy. Aby mogło to nastąpić potrzebne są wszystkie produkty i funkcje.
 
niedziela 22.04.2018, 120 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone