logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oki ES9541 finalistą konkursu Dobry Wzór 2015

  PR 28.10.2015, przeczytano 778 razy
ilustracjastrzałka

22 października podczas uroczystej gali zostały ogłoszone wyniki konkursu „Dobry Wzór” organizowanego od 22 lat przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Jest to jedyne ogólnopolskie wydarzenie, w ramach którego wyróżniane są najlepiej zaprojektowane przedmioty użytkowe oraz usługi dostępne na rodzimym rynku. Jurorzy przez trzy miesiące wyszukiwali i oceniali produkty pod kątem jakości wzorniczej, a najlepsze z nich zostały zaproszone do finału. W tym prestiżowym gronie nie zabrakło stworzonej przez Oki, pierwszej w branży, pięciotonerowej drukarki ES9541.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oki-es9541-finalista-konkursu-dobry-wzor-2015,26393,artykul.html

Rewolucyjna pięciotonerowa drukarka ES9541 została oceniona przez jury jako produkt, który odmienił rynek profesjonalnych wydruków i ma ogromny wpływ na pracę projektantów, poprzez dodanie białego lub transparentnego tonera do gamy podstawowych kolorów CMYK. Rozwiązanie to pozwala bowiem uwydatnić grafikę i nadać jej kolorom głębi w prosty oraz ekonomiczny sposób. Urządzenie znacząco rozszerza możliwości kreatywnych projektów, gdyż świetnie radzi sobie z niestandardowymi nośnikami o dużej gramaturze, a także uszlachetnia materiał poprzez jego nabłyszczenie. ES9541 zdobyła tytuł tegorocznego ,,Finalisty konkursu Dobry Wzór 2015”.

ES9541, a także pozostałych finalistów oraz laureatów konkursu, można obejrzeć na wystawie „Dobry Wzór” od 23 października do 20 listopada 2015 r. w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego przy ul. Świętojerskiej 5/7 w Warszawie.

O Oki ES9541

Drukarka Oki ES9541 oferuje druk w formacie od A6 do SRA3. Umożliwia też wydruk banerów o długości do 1,3 m. Dodatkowym jej atutem jest szybkość – drukuje ona bowiem do 50 str./min. ES9541 cechuje też niespotykana wydajność – tonery wystarczają na wydruk 38 000 stron. Urządzenie obsługuje też niebywale szeroką gamę nośników od kolorowych papierów o gramaturze do 360g/m2 (jednostronnie) lub do 320g/m2 (dwustronnie), po folię termotransferową.

Specyfikacja ES9541:

  • Prędkość A4 kolor/mono: 50 str./min
  • Prędkość A4 kolor dodatkowy: 45 str./min (biały), 18 str./min (przezroczysty)
  • Rozdzielczość druku: ProQ.1200dpi
  • Pojemność podajników: 530 arkuszy w podajniku standardowym, (maksymalnie do: 2 950 arkuszy) oraz 300 arkuszy w podajniku wielofunkcyjnym. Razem z podajnikiem wielofunkcyjnym urządzenie oferuje możliwość zastosowania 6 różnych podajników papieru
  • Maksymalna gramatura papieru: 52-360 g/m2, druk dwustronny do 320 g/m2
  • z podajnika wielofunkcyjnego
  • Maksymalny format papieru: SRA3
  • Rodzaj nośników: papier błyszczący, folia, papier transferowy, papier wodoodporny itd.
  • Materiały eksploatacyjne: tonery na 38 000 stron / bębny na 40 000 stron (tylko CMYK)


Dobry Wzór

Dobry Wzór to pierwsza w Polsce nagroda za wzornictwo. W tym roku do konkursu zgłoszono 166 produktów i usług w siedmiu kategoriach: Dom, Praca, Strefa Publiczna, Usługi, Nowe technologie, Grafika użytkowa i opakowania, Nowe materiały produkcyjne. Zgłoszone do konkursu produkty i usługi zostały oceniane według następujących kryteriów: cechy wizualne, cechy użytkowe, cechy ekonomiczne i wartości dodatkowe, które wyróżniają produkt i usługę – innowacyjność, oryginalność, komfort użytkowania. Konkurs ten Instytut Wzornictwa Przemysłowego organizuje od 1993 roku. To jedyny w kraju niezależny monitoring wzorniczy rynku. Do konkursu zapraszani są producenci, dystrybutorzy, usługodawcy i studia projektowe, których produkty i usługi zostały rekomendowane przez ekspertów Instytutu jako spełniające wymogi dobrego wzornictwa. 

Źródło: Oki

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764