logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OKI Europe na targach Fespa 2018

  PR 14.05.2018, przeczytano 570 razy
ilustracjastrzałka

Firma OKI Europe Ltd ogłosiła, że będzie kładła kluczowy nacisk za pokazanie korzyści specjalistycznego kolorowego druku na targach FESPA 2018, gdzie wystawia się jako Złoty Sponsor wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oki-europe-na-targach-fespa-2018,36485,artykul.html

OKI Europe (stoisko 3.1 -A22) zaprezentuje możliwości swoich drukarek graficznych Pro Series, które dzięki swoim zaawansowanym funkcjonalnościom umożliwiają firmom z sektora drukarskiego osiągnięcie nowych wyżyn kreatywności poprzez produkcję wydruków w żywych, przyciągających wzrok kolorach, wychodzących poza CMYK. Dzięki temu mogą one rozszerzyć zakres usług drukarskich i w ten sposób zdobyć nowych klientów i powiększyć zyski. Portfolio OKI zmieniających rynek drukarek Pro Series obejmuje: wielokrotnie nagradzane drukarki z białym tonerem, urządzenia 5-tonerowe i drukarkę z tonerami neonowymi.

Urządzenia z linii Pro Series, od samego początku swojego powstania, zwiększały możliwości firm każdej wielkości gwarantując im wysokiej jakości kolorowe wydruki, także z użyciem koloru białego, na bardzo szerokim zakresie nośników takich jak m.in.: kolorowe papiery, przezroczyste folie, czy nośniki przenoszące. Można ich używać do tworzenia i drukowania grafiki, którą następnie wykorzystuje się na prawie każdym materiale, w tym na: tkaninach, wyrobach ceramicznych, drewnie, metalu, szkle i innych. Takie rozwiązanie jest interesujące jako ekonomiczna alternatywa dla druku cyfrowego DTG  (ang. Direct to Garment), ponieważ umożliwia drukowanie przy niskich kosztach organizacji i szybkim zwrocie z inwestycji, a także stanowi o wiele bardziej elastyczne rozwiązanie wspierające wyrób materiałów syntetycznych. Otwiera ono także drzwi do personalizacji szerokiej gamy produktów z minimalnym wolumenem (nawet 1 sztuka), bez kosztownych opłat organizacyjnych, czy też długiego horyzontu czasowego związanego z tradycyjnym procesem drukarskim. Co więcej, zdolność do drukowania białego na kolorach w znaczący sposób zwiększa kreatywny potencjał rynku wydruków profesjonalnych.

- Z wielką radością ogłaszamy kontynuację naszej corocznej obecności na FESPA jako Złoty Partner. Wydarzenie w roku 2018 będzie świadkiem jak nasze stoisko OKI Europe ożywa kolorami (#ALIVE WITH COLOUR), ponieważ pokazujemy naszą wyjątkową, wielokrotnie nagradzają linię produktów Pro Series, zaprojektowaną w celu dostarczania świeżej inspiracji i umożliwiania firmom z branży drukarskiej dostępu do nowych źródeł przychodów - mówi Pamela Ghosal, General Manager, Marketing Communications, OKI Europe Ltd.

Pełen asortyment innowacyjnych rozwiązań drukarskich OKI Europe - począwszy od etykiet a skończywszy na bilbordach - będzie pokazany na stoisku, umożliwiając tym samym przedstawicielom firm odwiedzających targi na poznanie sposobów na dotarcie do nowych klientów i uzyskania dodatkowych źródeł przychodów.

Źródło: OKI Europe Ltd

www.oki.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764