logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oki Europe na targach Retailshow 2019

  PR 19.11.2019, przeczytano 250 razy
ilustracjastrzałka
C824

OKI Europe na tegorocznych jubileuszowych targach Wyposażenia Sklepów RetailShow 2019, które odbędą się w dniach 20 – 21 listopada w Warszawskim Centrum Expo XXI, zaprezentuje m.in. najmniejsze na rynku kolorowe drukarki A3 z serii C800 oraz rozwiązania dedykowane branży detalicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oki-europe-na-targach-retailshow-2019,384767,artykul.html

Efektywne oznaczenie sklepu to potężne narzędzie, zwłaszcza w przypadku zwiększania odwiedzalności sklepu, a dobrze przygotowana komunikacja wizualna znacząco wpływa na wysokość koszyka zakupowego. W czasie tegorocznej dziesiątej edycji Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow 2019 OKI Europe zaprezentuje (stoisko nr B02, hala 1) swoje rozwiązania druku wspierające sprzedaż, które pomagają budować skuteczną komunikację poprzez możliwość drukowania w wysokiej jakości na żądanie, na miejscu w sklepie, efektywnych oznakowań i innych materiałów dla punktów sprzedaży detalicznej.

,,Złota Innowacja Retail 2019” czyli kolorowa drukarka OKI C844dnW

Na stoisku OKI będzie można zobaczyć jakie możliwości ma kolorowa drukarka OKI C844dnW, która właśnie zdobyła nagrodę ,,Złota Innowacja Retail 2019”  zajmując pierwsze miejsce w kategorii Rozwiązania wspierające handel w konkursie ,,Złote Innowacje FMCG & Retail 2019” dla najbardziej innowacyjnych rozwiązań i produktów związanych z handlem. Eksperci OKI pokażą np. jak za jej pomocą można w kilka minut zaproponować klientom ciekawą promocję, która przełoży się na zwiększenie koszyka zakupów i jednocześnie będzie budować w świadomości klientów pozytywny wizerunek naszej marki.

Ta ultrakompaktowa drukarka jest najmniejszą na rynku kolorową drukarką A3. Pozwala tworzyć szeroki wachlarz efektownych materiałów promocyjno-reklamowych drukowanych w kolorze o wysokiej rozdzielczości na różnych formatach i typach nośników: od małych cenówek i wizytówek do banerów o długości do 1322 mm oraz kartonach o gramaturze 256 g/m². Umożliwia też drukowanie na wstępnie przyciętych nośnikach na potrzeby m.in. zawieszek na drzwi czy kołnierzy butelek oraz na nośnikach odpornych na wodę i promienie UV, zapewniając profesjonalne wykończenie i niesamowicie żywe kolory. Łatwo więc przygotować np. etykiety przeznaczone do używania w niskich temperaturach czy w środowisku o wysokiej wilgotności czy na foliach wodoodpornych.

– Drukarka OKI C844dnW to idealne rozwiązanie dla sprzedawców detalicznych, którzy potrzebują doskonałej jakości druku na żądanie. Duża szybkość drukowania, tonery o dużej pojemności, druk dwustronny w standardzie i zaawansowane opcje łączności umożliwiają szybkie drukowanie elementów komunikacji wizualnej zgodnych z najwyższymi standardami – a to wszystko na miejscu, w sklepie. Dzięki połączeniu rozdzielczości druku 1200 x 1200 dpi z niskimi kosztami eksploatacji oraz wyjątkową ekologiczną wydajnością to łatwe w obsłudze urządzenie świetnie sprawdza się w przypadku wydruków profesjonalnych materiałów handlowych i marketingowych przy wykorzystaniu energooszczędnej technologii utrwalania. Co więcej może służyć nie tylko do tworzenia oznakowania, bowiem doskonale nadaje się też do drukowania innych, codziennych dokumentów związanych z prowadzeniem punktu detalicznego – faktur czy zamówień – mówi Patryk Wąsowicz, Product Marketing Manager CEE w OKI Europe (Polska).

ilustracjastrzałka

OKI dla branży detalicznej

Oferta OKI Europe dla branży Retail łączy drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, oprogramowanie, nośniki, akcesoria i usługi. Dzięki temu detalista dysponuje pełnią możliwości wykorzystania wszelkich sposobów zamiany ruchu klientów, poprzez odpowiednią  komunikację wizualną i oznakowania sklepowe, w celu uzyskania większego przychodu. Najważniejsze jest to, że może to zrobić przy użyciu standardowej drukarki OKI i nie musi posiadać specjalistycznych umiejętności projektowych, dzięki dołączonemu do drukarki oprogramowaniu, które w intuicyjny sposób pozwala tworzyć profesjonalne projekty graficzne.

Urządzenia OKI dedykowane tej branży to m.in. najmniejsze na rynku kolorowe drukarki A3 z serii C800 oraz urządzenia wielofunkcyjne z serii MC800, wraz z najnowszymi platformami oprogramowania, które charakteryzują się wysoką jakością wydruków oraz elastycznością w obsłudze szerokiej gamy nośników. Umożliwiają one drukowanie we własnym zakresie przyciągających wzrok materiałów promocyjnych i wystawienniczych, takich jak m.in. banery, plakaty, ulotki, naklejki, etykiety cenowe i półkowe, oznaczenia kierunkowe, ramki, naklejki podłogowe, oraz inne materiały na żądanie w wysokiej jakości. Drukowanie na miejscu oznacza brak ograniczeń w postaci minimalnej wielkości zamówienia, a więc i brak niewykorzystanych materiałów i konieczności ich magazynowania. Do tego maksymalnie skraca czas przygotowania potrzebnych materiałów. Ceny i promocje można dostosować do określonej pory, klienta lub sklepu, zwiększając wydajność i wartość transakcji w celu zwiększenia sprzedaży.

W dniach 20 – 21 listopada 2019 w Warszawskim Centrum Expo XXI na stoisku OKI Europe (nr B02, hala 1) będzie można też zobaczyć kolorową drukarkę C834.

Źródło: OKI Europe Ltd

www.oki.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multiscreen Day 2020 pod patronatem Signs.pl
19 marca 2020 r. w Warszawie odbędzie się konferencja Multiscreen Day. To już piąta edycja konferencji organizowanej przez Media Marketing Polska. W tym roku będzie jeszcze ciekawiej, jeszcze bardziej interaktywnie, jeszcze bardziej nowocześnie niż w latach ubiegłych.
Ostatni dzień targów Remadays 2020 - podsumowanie
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 16. edycja RemaDays Warsaw zakończyła się rozstrzygnięciami w prestiżowych konkursach targowych.
Wrażenia na półmetku – targi Remadays Warsaw 2020
Wczoraj minęła połowa jednej z największych imprez wystawienniczych z branży reklamowej, która obfitowała w cenne spotkania, wykłady przeprowadzane w ramach RemaCongress oraz konkursowe atrakcje. Drugiego dnia targów zakończyło się głosowanie na najlepsze gadżety, katalog oraz materiały POS roku, poznaliśmy ponadto kolejnych zwycięzców Loterii dla zwiedzających.
M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO - nowy obiektyw Olympusa
Średnica - 63,4 mm, długość - 70 mm i waga - ok 254 gram to cechy najmniejszego i najlżejszego na świecie standardowego obiektywu zoom ze stałą wartością przysłony1. M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO jest nie tylko lekki i kompaktowy, ale także odporny na warunki atmosferyczne. Marka Olympus swój nowy produkt kieruje do każdego fotografa, który chce uwolnić się...
Peppermint i nowa odsłona kampanii „Born in Poland”
Agencja Peppermint powered by Quad kontynuuje współpracę z Lagardere Duty Free Polska, właścicielem sieci sklepów Aelia Duty Free zlokalizowanych na lotniskach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764