logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OKI Europe oferuje pakiet Business Agility Pack

  PR 26.11.2020, przeczytano 743 razy
ilustracjastrzałka

Pakiet Business Agility Pack o wartości 2200 PLN*, stanowiący część kampanii „Adapt Today” firmy OKI Europe, pomoże firmom w szybkim produkowaniu, drukowaniu i umieszczeniu komunikacji wizualnej na żądanie


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oki-europe-oferuje-pakiet-business-agility-pack,389347,artykul.html

OKI Europe oferuje klientom bezpłatny* pakiet Business Agility Pack o wartości około 2200 PLN* w ramach kampanii „Adapt Today”. Oferta jest kolejnym krokiem w nieustających wysiłkach firmy OKI Europe mających na celu pomoc firmom i organizacjom w dostosowaniu się do zmian wywołanych pandemią koronawirusa i reagowaniu na nie.

Pakiet Business Agility Pack obejmuje oprogramowanie i zasoby, które umożliwiają organizacjom szybkie dostosowanie oznakowania i komunikacji wizualnej do zmieniających się warunków, takich jak wytyczne rządowe lub trendy rynkowe i społeczne, bez konieczności polegania na zewnętrznych dostawcach. Oferta jest dostępna dla nowych klientów po zakupie, kwalifikującej się w ramach kampanii, drukarki kolorowej OKI i zestawu oryginalnych tonerów CMYK firmy OKI wraz z rozszerzoną 3-letnią gwarancję po rejestracji produktu. Klienci posiadający już kolorową drukarkę OKI mogą skorzystać z pakietu przy zakupie zestawu oryginalnych tonerów CMYK firmy OKI*.

Pakiet Business Agility Pack obejmuje bezpłatną** sześciomiesięczną subskrypcję usługi The Design Hub i ABBYY FineScanner Premium, nośniki do zastosowań dla poszczególnych sektorów oraz dostęp do szablonów i grafik.

Usługa The Design Hub, obsługiwana przez firmę Shoppa, to kreatywne oprogramowanie, które zapewnia firmom kompleksową obsługę wszystkich ich potrzeb w zakresie projektowania i drukowania, umożliwiając tworzenie i drukowanie profesjonalnej jakości, w pełni spersonalizowanej komunikacji wizualnej i materiałów marketingowe za pomocą kilku prostych kliknięć. Dzięki niestandardowym plikom multimedialnym/profilom nośników, osadzonym w ustawieniach drukowania The Design Hub, użytkownicy mogą natychmiast drukować na różnych typach i rozmiarach nośników za pomocą jednego przycisku – nie trzeba być specjalistą. The Design Hub pozwala również użytkownikom monitorować poziom materiałów eksploatacyjnych podłączonych drukarek OKI i otrzymywać automatyczne powiadomienia o konieczności zakupu nowych materiałów eksploatacyjnych. Dzięki linkom do autoryzowanych partnerów firmy OKI, odbiór materiałów eksploatacyjnych jest równie prosty co ich zakup, co pozwala na nieprzerwane i bezproblemowe drukowanie.

ABBYY FineScanner to pierwszy inteligentny skaner mobilny wykorzystujący sztuczną inteligencję, który umożliwia skanowanie papierowych dokumentów, takich jak paragony, faktury oraz bony sprzedażowe, i uzyskiwanie doskonałych kopii cyfrowych do drukowania i przechowywania. Dzięki temu wybrana drukarka OKI jest wyposażona w inteligentne funkcje skanowania, co eliminuje konieczność inwestowania w duży skaner biurkowy lub urządzenie wielofunkcyjne.

Pakiet zawiera także różne nośniki do zastosowań charakterystycznych dla danego sektora oraz dostęp do wielu różnych szablonów i grafik, co pomaga firmom w szybkim dostosowaniu oznakowania i komunikacji, pozwalając uniezależnić się od kosztownych i nieterminowych usług dostawców zewnętrznych.

- Od początku pandemii skupiliśmy się na pomocy przedsiębiorstwom i organizacjom w dostosowaniu się do codziennych wyzwań, przed którymi stoją. Obejmuje to pomoc w reagowaniu na zmieniające się wymagania klientów poprzez oferowanie nowych usług, a także zapewnienie zaangażowania i bezpieczeństwa klientów przy jednoczesnym przestrzeganiu zmieniających się oficjalnych wytycznych — mówi Pamela Ghosal, dyrektor generalna ds. komunikacji marketingowej w regionie EMEA w firmie OKI Europe Ltd. - W ciągu ostatnich 6 miesięcy nasze bezpłatne oznakowania i grafiki dotyczące dystansu społecznego pomogły ponad 700 firmom w bezpiecznej i efektywnej pracy. Rozumiemy trudności, z jakimi borykają się firmy, i jesteśmy zaangażowani we wspieranie jeszcze większej liczby firm w ramach kampanii „Adapt Today”. Niemal 80% działalności biznesowej zostało zakłócone przez pandemię koronawirusa1, dlatego umiejętność szybkiego dostosowania się do nadchodzących wydarzeń ma kluczowe znaczenie dla przetrwania. Pakiet Business Agility Pack zawiera oprogramowanie i narzędzia, które pomagają firmom zachować sprawność w trudnych czasach przez zwiększenie elastyczności, rzucając wyzwanie normom i osiągając większą samowystarczalność. Pomoże to w edukowaniu i angażowaniu klientów oraz wpłynie na podejmowane decyzje zakupowe poprzez szybkie i ekonomiczne tworzenie i drukowanie komunikacji wizualnej w profesjonalnej jakości, w firmie i na żądanie.

Oferta dotyczy następujących drukarek OKI:

  • C612
  • C712
  • Seria C800 (C824, C834, C844)
  • Seria MC800 (MC853, MC873, MC883)
  • Pro9431

Więcej o kampanii TUTAJ.

Źródło: OKI Europe Ltd

www.oki.com/pl

Dodatkowe informacje:

* Obowiązuje regulamin. Podane wartości przybliżone.
1 Cascade Insights, marzec 2020

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764