logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OKI Europe świętuje 30 lat

  PR 26.11.2014, przeczytano 956 razy

OKI Europe Ltd świętuje trzy dekady innowacji na rynku druku w regionie EMEA. Producent szczególnie podkreśla przy tej okazji wprowadzenie w Europie pierwszej drukarki LED w 1989 roku i szeregu innych innowacji w branży. Patrząc w przyszłość firma kontynuuje strategię opartą na innowacjach przyciągających klientów końcowych. Rozwój ma bazować na silnej sieci europejskich partnerów handlowych oraz doświadczonym personelu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oki-europe-swietuje-30-lat,23342,artykul.html

Uroczysta celebracja trzydziestolecia odbyła się w Atenach, gdzie zespół OKI miał okazję na nowo przeżyć 30 lat innowacji technologicznych Oki – od pierwszych drukarek Oki do ostatnich premier produktowych. Pracownikom, europejskich oddziałów OKI z 30 – letnim stażem przyznano specjalne okolicznościowe nagrody. Grecki partner OKI – CPI – został uhonorowany za swoje zaangażowanie i 25-letnią współpracę.

Dzisiaj OKI posiada oddziały w 23 krajach Europy, a dystrybutorów w 60 państwach w całym regionie EMEA. Pierwsze biuro w tym regionie powstało w 1984 roku w Niemczech, w Dusseldorfie. OKI Europe stało się pionierem w zakresie wielu nowatorskich rozwiązań w branży, budując przy tym silną renomę produktów oraz kształtując rynek technologii.

“Jesteśmy niezwykle dumni ze znaczącego wkładu Oki w rynek urządzeń drukujących, w regionie EMEA w ciągu ostatnich 30 lat, a także z najważniejszych technologicznych przełomów, których dokonaliśmy”, powiedział Terry Kawashima, dyrektor zarządzający OKI Europe Ltd. „Kontynuacja długoterminowego planu wdrażania innowacji oraz silnych relacji partnerskich w Europie była podstawą naszego sukcesu i niewątpliwie pomoże nam osiągnąć naszą wizję przyszłego rozwoju.”

Koniec lat osiemdziesiątych to okres stałego i stabilnego rozwoju serii drukarek igłowych SIDM, należących do najczęściej używanych i najbardziej popularnych technologii druku. Jednakże obserwowano także wyraźny wzrost zapotrzebowania na szybkie, ciche, wysokojakościowe drukarki dla nowej generacji pracowników biurowych, korzystających z komputerów. OKI odpowiedziało na tą potrzebę w 1989 roku, kiedy to na rynek europejski wprowadzono pierwsze drukarki biurowe w technologii LED - OL400 i OL800

Wchłonięcie firmy Technitron w 1990 roku – jednego z największych w Europie dystrybutorów – okazało się decydującym momentem dla organizacji w EMEA. Umożliwiło ono stworzenie sieci biur sprzedaży w Europie, wzrost gospodarczy w regionie oraz utworzenie podstaw dla dzisiejszego OKI Europe. Dzięki temu przejęciu grupa OKI Europe rozszerzyła swój zasięg geograficzny o filie sprzedaży Technitronu w siedmiu krajach – Wielkiej Brytanii, Irlandii, Holandii, Danii, Norwegii, Szwecji oraz we Włoszech i w Niemczech, gdzie nastąpiło potrojenie sprzedaży drukarek.

Inne istotne etapy w 30-letniej historii OKI Europe to:

  • 1995: OKIPage 4w, najmniejsza na świecie drukarka, z mechanizmem transportu papieru mniejszym niż wymiary arkusza A4
  • 1998: OKIPage 8c, pierwsza cyfrowa, kolorowa drukarka od OKI w technologii LED z dwukrotnie większą prędkością drukowania niż u konkurencji
  • 1999: OKIFAX5750/5950 – pierwszy na świecie faks internetowy z dostępem do informacji w czasie rzeczywistym
  • 2003: Seria OKI C5000 – przełomowe portfolio drukarek kolorowych dla małych grup roboczych
  • 2004: Seria OKI C3000 – przynosząca europejskim użytkownikom szybki i niedrogi wydruk w kolorze
  • 2005: C5500 MFP - pierwsze na świecie kolorowe urządzenie wielofunkcyjne A4 
  • 2006: C8600 – najmniejsza w Europie i najefektywniejsza kosztowo kolorowa drukarka A3, o połowę mniejsza i o połowę tańsza niż u konkurencji 
  • 2009: OKI Europe jako pierwsze w branży wprowadza trzyletnią gwarancję w standardzie 
  • 2012: C711WT and C920WT – pierwsze na świecie drukarki LED z białym tonerem
  • 2013: ES9541 – wprowadzenie pierwszej na rynku pięciotonerowej kolorowej drukarki A3 oraz serii OKI MB700/MC700 z wbudowaną otwartą platformą dla ulepszenia obiegu dokumentów, a także europejskiego programu od OKI - Smart Managed Document Solutions
  • 2014: uruchomienie programu partnerskiego Shinrai, pierwszego ogólnoeuropejskiego programu partnerskiego Oki.

“OKI posiada niebywały dorobek innowacji produktowych,” potwierdził Kawashima „Od zawsze stawialiśmy klienta na pierwszym miejscu w naszych planach, a także rozwijaliśmy takie rozwiązania, które pomagały w przezwyciężaniu problemów, z których istnienia użytkownik nawet nie zdawał sobie sprawy. Nasze najnowsze drukarki LED z białym tonerem oraz pięciotonerowa drukarka ES9541 są przykładem tego, jak ciągle staramy się być ponad oczekiwania naszych klientów” 

“W ciągu ostatnich 30 lat dedykowany zespół OKI Europe wraz z silną partnerską siecią dystrybutorów i resellerów pomógł firmie przezwyciężyć trudne chwile i rozwijać się, by mogła stać się ona liderem na rynku. Wprowadzanie w dalszym ciągu innowacji produktowych OKI jest kluczem do naszego trwałego sukcesu.”

Więcej informacji na temat 30-lecia innowacji OKI Europe, w tym okolicznościowy klip, przedstawiający historię w regionie EMEA, można znaleźć na stronie www.okieurope.com/30Years-Innovation


Źródło: OKI

www.oki.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764