W listopadzie rusza pierwsza wspólna kampania outdoorowa OKI Systems Polska oraz Polskiej Platformy Internetowej – agencji interaktywnej z Krakowa.
Na billboardach w ośmiu największych miastach Polski prezentowany będzie internetowy system sprzedaży detalicznej, jaki PPI wykonała dla OKI Systems, aby udoskonalić proces zamówień, sprzedaży i dystrybucji.
Serwis www.sklepOKI.pl jest centrum informacyjnym poświęconym ofercie handlowej OKI. Zainteresowany użytkownik znajdzie tu komplet praktycznych informacji: zdjęcia urządzeń, dane techniczne, informacje o sterownikach oraz opinie innych użytkowników o produktach OKI. Istnieje również możliwość pobrania instrukcji obsługi poszczególnych urządzeń z głównego serwisu firmy www.OKI.pl
Witryna zapewnia klientom komfort bezpiecznych zakupów od bezpośredniego partnera OKI Systems, a tym samym wspomaga autoryzowanych dealerów, stwarzając nowe możliwości kontaktu z klientami.
Przy produkcji serwisu szczególny nacisk został położony na bezpieczeństwo. Do obsługi sprzedaży internetowej stworzono specjalny system zabezpieczeń. Dostęp do danych, jakie klient przesyła za pośrednictwem interaktywnego formularza posiadają jedynie osoby odpowiedzialne za funkcjonowanie bazy oraz realizację zamówień w sklepie OKI. System przechowuje dane oraz udostępnia je, identyfikując użytkownika po podaniu: loginu i hasła. Upoważniona osoba w każdej chwili ma możliwość wprowadzenia zmian i aktualizacji danych w bazie OKI. Zamawiający ma również możliwość śledzenia statusu swojego zamówienia, sprawdzenia historii zakupów dokonanych w sklepie oraz edycji ostatnio realizowanej transakcji kupna.
www.sklepOKI.pl respektuje dwie metody płatności. Klienci mogą płacić gotówką lub przelewem przy odbiorze przesyłki albo za pomocą karty kredytowej. Sklep zapewnia bezpieczeństwo przy transakcjach wykonywanych z użyciem karty. Stworzone w tym celu techniki informatyczne, oparte na automatycznym kodowaniu wpisywanych przez klienta danych są rozkodowywane bezpośrednio na stronach gwaranta transakcji - firmy PolCard. Numer karty kredytowej nie pojawia się na stronach sklepu OKI. Jest on całkowicie tajny, znany jedynie właścicielowi karty i bankowi, który go nadał. Przechwycenie numeru karty kredytowej przez osoby z zewnątrz jest tym samym niemożliwe.
Elektroniczny system sprzedaży www.sklepOKI.pl, po ostatecznej serii testów, został już oddany do użytku. W listopadzie Polska Platforma Internetowa wspólnie z OKI zaprezentuje nowy produkt na billboardach. Kampania obejmie ponad 1000 tablic skoncentrowanych w ośmiu głównych miastach Polski.
Jesienią br. Polska Platforma Internetowa wygrała przetarg i zyskała wyłączność na obsługę najistotniejszej części budżetu marketingowego przeznaczonego dla drukarek laserowych OKI Systems (Polska) sp. z o.o.. Oprócz internetowego systemu sprzedaży detalicznej www.sklepOKI.pl oraz promującej go kampanii billboardowej, PPI kontroluje wszystkie inne działania nowej strategii marketingowej w zakresie drukarek laserowych OKI Systems Polska. Są wśród nich: kreacja serwisu produktowego www.14-stki.pl, wykonanie trzech prezentacji multimedialnych dla trzech różnych grup odbiorców, przeprowadzenie kampanii reklamowej w mediach ogólnopolskich oraz zorganizowanie cyklu spotkań ze strategicznymi klientami, czyli tzw. OKI Roadshow. Zintegrowana kampania potrwa do połowy stycznia 2002r.