logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OKI i PPI na wspólnym billboardzie

  PR 08.11.2001, przeczytano 1555 razy

W listopadzie rusza pierwsza wspólna kampania outdoorowa OKI Systems Polska oraz Polskiej Platformy Internetowej – agencji interaktywnej z Krakowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oki-i-ppi-na-wspolnym-billboardzie,609,artykul.html

Na billboardach w ośmiu największych miastach Polski prezentowany będzie internetowy system sprzedaży detalicznej, jaki PPI wykonała dla OKI Systems, aby udoskonalić proces zamówień, sprzedaży i dystrybucji.

Serwis www.sklepOKI.pl jest centrum informacyjnym poświęconym ofercie handlowej OKI. Zainteresowany użytkownik znajdzie tu komplet praktycznych informacji: zdjęcia urządzeń, dane techniczne, informacje o sterownikach oraz opinie innych użytkowników o produktach OKI. Istnieje również możliwość pobrania instrukcji obsługi poszczególnych urządzeń z głównego serwisu firmy www.OKI.pl
Witryna zapewnia klientom komfort bezpiecznych zakupów od bezpośredniego partnera OKI Systems, a tym samym wspomaga autoryzowanych dealerów, stwarzając nowe możliwości kontaktu z klientami.
Przy produkcji serwisu szczególny nacisk został położony na bezpieczeństwo. Do obsługi sprzedaży internetowej stworzono specjalny system zabezpieczeń. Dostęp do danych, jakie klient przesyła za pośrednictwem interaktywnego formularza posiadają jedynie osoby odpowiedzialne za funkcjonowanie bazy oraz realizację zamówień w sklepie OKI. System przechowuje dane oraz udostępnia je, identyfikując użytkownika po podaniu: loginu i hasła. Upoważniona osoba w każdej chwili ma możliwość wprowadzenia zmian i aktualizacji danych w bazie OKI. Zamawiający ma również możliwość śledzenia statusu swojego zamówienia, sprawdzenia historii zakupów dokonanych w sklepie oraz edycji ostatnio realizowanej transakcji kupna.
www.sklepOKI.pl respektuje dwie metody płatności. Klienci mogą płacić gotówką lub przelewem przy odbiorze przesyłki albo za pomocą karty kredytowej. Sklep zapewnia bezpieczeństwo przy transakcjach wykonywanych z użyciem karty. Stworzone w tym celu techniki informatyczne, oparte na automatycznym kodowaniu wpisywanych przez klienta danych są rozkodowywane bezpośrednio na stronach gwaranta transakcji - firmy PolCard. Numer karty kredytowej nie pojawia się na stronach sklepu OKI. Jest on całkowicie tajny, znany jedynie właścicielowi karty i bankowi, który go nadał. Przechwycenie numeru karty kredytowej przez osoby z zewnątrz jest tym samym niemożliwe.
Elektroniczny system sprzedaży www.sklepOKI.pl, po ostatecznej serii testów, został już oddany do użytku. W listopadzie Polska Platforma Internetowa wspólnie z OKI zaprezentuje nowy produkt na billboardach. Kampania obejmie ponad 1000 tablic skoncentrowanych w ośmiu głównych miastach Polski.
Jesienią br. Polska Platforma Internetowa wygrała przetarg i zyskała wyłączność na obsługę najistotniejszej części budżetu marketingowego przeznaczonego dla drukarek laserowych OKI Systems (Polska) sp. z o.o.. Oprócz internetowego systemu sprzedaży detalicznej www.sklepOKI.pl oraz promującej go kampanii billboardowej, PPI kontroluje wszystkie inne działania nowej strategii marketingowej w zakresie drukarek laserowych OKI Systems Polska. Są wśród nich: kreacja serwisu produktowego www.14-stki.pl, wykonanie trzech prezentacji multimedialnych dla trzech różnych grup odbiorców, przeprowadzenie kampanii reklamowej w mediach ogólnopolskich oraz zorganizowanie cyklu spotkań ze strategicznymi klientami, czyli tzw. OKI Roadshow. Zintegrowana kampania potrwa do połowy stycznia 2002r.


www.14-stki.pl
www.sklepOKI.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: ppi

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764